Gå til innhold

Burde jeg gå til anskaffelse av større kondomer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarte ikke tre på kondomet, det satt bom fast over hodet. Trodde det var sånn at de skulle være lette å rulle på? Burde jeg kjøpe xl-kondomer, eller hvor store pikker er de ment for? 

Anonymkode: 4f2f8...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på at du tar den riktig vei? Jeg har både vanlige og ekstra store kondomer, og prøvde å tre begge på foten og opp på leggen(ok dette hørtes nok veldig spesielt ut, men jeg har litt for mye fritid😂). Begge kom langt opp, men den minste(vanlige) sprakk litt før den andre. Tror nok det enten er fordi du har den feil vei eller at du ikke er hard nok.

Endret av pessimistisk
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa. Den sprakk også i løpet av akten. Det er snakk om daten min sin pikk. Jeg turte ikke ta i hardere med kondomet for da hadde jeg kløpet huden hans, og det tror jeg er lite digg. Han fikk den til slutt på selv, men den satt stramt og var dritvanskelig å få av. Aldri vært borti dette før, den var jo stor, det skal sies, men liksom... hvor stort skal det være før du må gå til innkjøp av xl?

Anonymkode: 4f2f8...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym Bruker skrev:

Du bør kjøpe EU-standard av kondomer.   

Hva betyr det?

Anonymkode: 4f2f8...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du må kjøpe ekstra store da. Min opplevelse er at alle som er litt over snittet trenger det, for å ikke ødelegge komforten.

Anonymkode: 47bf9...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som om du må kjøpe ekstra store da. Min opplevelse er at alle som er litt over snittet trenger det, for å ikke ødelegge komforten.

Anonymkode: 47bf9...f4b

Takk, da får jeg prøve det! 

Anonymkode: 4f2f8...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at penis er et svamplegeme, ikke en beinfyllt fot. Er den tjukk, som i mer en 15 cm i omkrets, prøv Pasante eller MySize kondomer. Kondomer i EU format er rundt 10 til 11 cm i omkrets, og kan oppleves som stramme. Det som skjer da er at blodet blir skvist ut og nervene utsettes for trykk slik at du ikke kjenner en dritt. At du og risikerer at det hele blir rullet inn i forhud og bak et solid penishode gjør det ikke akkurat lettere. Ikke lytt til folk hvis de ikke er i samme situasjon, de babler uten reell erfaring. Hilsen en som først skjønte at han var stor når kondomet skulle på og helvete var et faktum. Lykke til med jakten på nett. 

Anonymkode: 716d6...2a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Joa. Den sprakk også i løpet av akten. Det er snakk om daten min sin pikk. Jeg turte ikke ta i hardere med kondomet for da hadde jeg kløpet huden hans, og det tror jeg er lite digg. Han fikk den til slutt på selv, men den satt stramt og var dritvanskelig å få av. Aldri vært borti dette før, den var jo stor, det skal sies, men liksom... hvor stort skal det være før du må gå til innkjøp av xl?

Anonymkode: 4f2f8...0e0

Da høres det nok ut som dere burde bruke større ja! Gratiskondomer finnes i XL også, om du ikke vil kjøpe. Sikkert bedre kvalitet på de man kjøper da, men jeg synes iallfall gratiskondomer i stor størrelse passer fint om man har litt stor.

Er fullt klar over at det er forskjell på en (slank) fot/bein og en penis. Men er jo sant at penis er mye mer følsom enn foten, så det blir jo naturligvis vondere å bruke makt for å ta den på penis. Jeg har selv vært med folk som måtte ha xl, men da mest fordi den sprakk og var veldig stram. 

Endret av pessimistisk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen dere! Stakkars mann, har litt dårlig samvittighet for å ha påtvunget ham en stram liten kondom. 

Ps: likte kondom-fottesten uansett, fikk noen artige bilder i hodet!

Anonymkode: 4f2f8...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for hjelpen dere! Stakkars mann, har litt dårlig samvittighet for å ha påtvunget ham en stram liten kondom. 

Ps: likte kondom-fottesten uansett, fikk noen artige bilder i hodet!

Anonymkode: 4f2f8...0e0

Hahah😂 Kan være det bare var en selvtilittboots for han at den var for liten, så ikke tenk på det :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 22.19, pessimistisk skrev:

Da høres det nok ut som dere burde bruke større ja! Gratiskondomer finnes i XL også, om du ikke vil kjøpe. Sikkert bedre kvalitet på de man kjøper da, men jeg synes iallfall gratiskondomer i stor størrelse passer fint om man har litt stor.

Er fullt klar over at det er forskjell på en (slank) fot/bein og en penis. Men er jo sant at penis er mye mer følsom enn foten, så det blir jo naturligvis vondere å bruke makt for å ta den på penis. Jeg har selv vært med folk som måtte ha xl, men da mest fordi den sprakk og var veldig stram. 

Skal jo sitte godt under hele akten. Og ikke ubehagelig. Er jo et hav av muligheter der ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...