Gå til innhold

Kjæresten er redd for og bli sett sammen med meg offentlig


Gjest kbs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker at hun muligens er redd for å bli dømt av omverdenen. Det er ikke på langt nær så "vanlig" at dama i forholdet er såpass mange år eldre enn partneren enn omvendt. Hun vil sikkert bare verne seg selv, og deg, fra løsmunnet sladder. Det at du har møtt familien hennes tyder på at hun er seriøs mtp deres forhold. Jeg ville gitt det litt tid og bare godtatt at hun trenger tid på å omstille seg. Hun vil nok etterhvert bli vant til tanken på å vise seg sammen med deg offentlig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig i Eldorado. Pluss, at dere burde jo snakke sammen om det da. Ta det opp på en fin måte,  så ordner det seg nok😊

Anonymkode: d5c21...c35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo folk som ikke syns noe særlig om å være veldig offentlig med følelsene sine, og oppdratt til å "oppføre seg" ute blant folk. Men dere har bare datet i 7 mnd, og du sier selv at ting først nå "begynner å gå på skinner", pga deres delte bagasje. Uansett så burde du diskutere dette med dama di.

Anonymkode: 51f73...1ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kbs skrev:

Takk for svar. Prøver å prate med hun om det Men hun sier det ikke er noe vits for vi kommer ingen vei med det, hun har bestemt seg. Så lurer på om det er best for meg og være ærlig å si at det får meg til å miste følelsen for hun. Eller skal vi bare fortsette å håpe på at hun klarer det til slutt. Ser for meg at det vil fortsette å blir slik at hvis d er noen mensker rundt oss og jeg prøver å gi henne et kyss så vil hun trekke seg unna, og det syntes jeg er skikkelig flaut.

Gi det litt tid bare. Kommer nok til å ordne seg. Noen mennesker trenger bare litt tid. Gi det 6mnd til i allefall

Anonymkode: a24ac...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...