Gå til innhold

Innvandrermenn er digge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, for man vet aldri når de dolker deg i ryggen, bokstavelig talt.. De er generelt glad i kniver.

Anonymkode: 0a151...3e1

Han som knivstakk hun i Oslo var Russer?

Anonymkode: 6cc79...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Han som knivstakk hun i Oslo var Russer?

Anonymkode: 6cc79...65d

Ja, da er han jo innvandrer i Norge. Eller bare på "midleridig besøk".

Hvis det er snakk om menn fra enten Iran, Irak eller Syria så ser de tildels svært forskjellige ut og oppfører seg forskjellig, også. Iranere jeg har møtt er ofte svært pene mennesker og greie å omgås(det gjelder begge kjønn), men hvordan de er som partnere med en norsk person kan jeg ikke uttale meg om. Uansett er perser og araber forskjellige folk, så det blir teit å sette dem i samme bås.

Anonymkode: f7837...880

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandrere fra de områdene ts beskriver synes jeg ofte ser ut som kjeltringer. Sier selvsagt ikke at de er det,bare ser sånn ut. 

Anonymkode: ba688...93a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overskriften er litt misvisende. Finner, russere, kinesere, amerikanere; alle er innvandrere i Norge så lenge de ikke er fra Norge 😛

Anonymkode: 0bcfc...c31

De kalles heller expats enn innvandrere.

Anonymkode: 4960b...c4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo ofte store kuker og er lette å lure med hjem på et knull, ofte to kamerater også. Skikkelig deilig når jeg bare vil ha rå knulling.

Anonymkode: 10978...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innvandrere fra de områdene ts beskriver synes jeg ofte ser ut som kjeltringer. Sier selvsagt ikke at de er det,bare ser sånn ut. 

Anonymkode: ba688...93a

jaha, lurer på hva slags typer du har vært borti da...jeg har møtt mange som er kjekke og ser langtifra ut som kjeltringer...ser flere nordmenn som ser ut som kjeltringer (ulv i fåreklær) enn utlandske menn :P

Anonymkode: 4589b...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jaha, lurer på hva slags typer du har vært borti da...jeg har møtt mange som er kjekke og ser langtifra ut som kjeltringer...ser flere nordmenn som ser ut som kjeltringer (ulv i fåreklær) enn utlandske menn :P

Anonymkode: 4589b...75e

utenladske menn virker generelt mer opptatt av hvordan de kler seg. Det er nok bare en norm der de kommer fra, akkurat som vi nordmenn har våre normer. De ser det vel som en høffelighet å kle seg litt anstendig, mens vi nordmenn er mer sånn "ikke gjør deg så mye bedre enn alle andre". Slik var det faktisk der jeg voks opp, i bygdenorge ;) 
 

Anonymkode: 80060...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noen er kjekke, men jeg er nesten livredde de her jeg bor fordi om du smiler tilbake, tror de at du er kjæresten din. Og gud forby om du svarer hei tilbake om de hilser, da slenger de seg rundt halsen din neste gang du møter dem. 

De har en annen kultur og tror sikkert at det bare er å plukke jenter her i Norge som blomster. Mange av dem er superhyggelige, mens noen er psykisk syke og ypper til bråk med kniv. Nesten så jeg begynner å gå med kniv selv . Har selvforsvarsspray da...

Anonymkode: 38822...335

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ofte er innvandrermenn  veldig vakre og mange av de har modell trekk i ansiktet, men holder meg vekk pga religion og kulturen dems, flere som er slik? som syntes de er veldig kjekke ( såklart ikke alle) ? men tørr ikke å inngå noe seriøst med de?

Anonymkode: 6cc79...65d

Jeg er en sånn innvandrer, er oppr. fra Afghanistan. Har ikke en typisk midtøsten/afghansk utseende, er heller en blanding av hvit og asiatisk og er ganske hvit på huden. Får ganske mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn og det er selvfølgelig både hyggelig og smigrende men av og til blir det faktisk for mye av det gode. For mye i den forstand at jeg behandler damer med RESPEKT og aldri misbruker min "posisjon". Er ingen rundbrenner!!!

Anonymkode: b9f9d...9cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har jo ofte store kuker og er lette å lure med hjem på et knull, ofte to kamerater også. Skikkelig deilig når jeg bare vil ha rå knulling.

Anonymkode: 10978...fee

Så norske menn duger ikke til rå knulling?🤔

Anonymkode: b5069...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så norske menn duger ikke til rå knulling?🤔

Anonymkode: b5069...02b

Store kuker? Indere?  Kinesere? Russere? For ikke å snakke om menn fra Lilleputtland. 😁

Anonymkode: 92ba5...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ofte er innvandrermenn  veldig vakre og mange av de har modell trekk i ansiktet, men holder meg vekk pga religion og kulturen dems, flere som er slik? som syntes de er veldig kjekke ( såklart ikke alle) ? men tørr ikke å inngå noe seriøst med de?

Anonymkode: 6cc79...65d

Tenk på kvinnesynet, religion, økonomi... se om du finner en nordmann du😊

Anonymkode: 383ee...20b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en sånn innvandrer, er oppr. fra Afghanistan. Har ikke en typisk midtøsten/afghansk utseende, er heller en blanding av hvit og asiatisk og er ganske hvit på huden. Får ganske mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn og det er selvfølgelig både hyggelig og smigrende men av og til blir det faktisk for mye av det gode. For mye i den forstand at jeg behandler damer med RESPEKT og aldri misbruker min "posisjon". Er ingen rundbrenner!!!

Anonymkode: b9f9d...9cb

Afganistan ja. sett et par veldig vakre menn derfra. Perfekte ansiktstrekk. Dog har det hvert menn uten " smale øyne" som mange Afganere har. 

Anonymkode: 6cc79...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker på Innvandrere som er halvmørke i huden ( ikke svart eller neger) og ikke de fra Europa 

Anonymkode: 6cc79...65d

Innvandrere tenker mange på som alle som ikke er hvite, i hvertfall jeg.. 
For min del er en svenske ikke en innvandrer fordi vi er samme folkegruppe.

Ikke-vestlige har ikke noe i Norge å gjøre, og nordmenn bør ikke date dem heller. 
Normalt sett er det kvinneundertrykkere og voldtektsmenn som importeres fra slike land. De menneskene derfra som kanskje hadde fortjent å komme hit er igjen der nede fordi de er for fattige til å betale 100 000,- for å smugles hit.

Ikke er våre kulturer kompatible heller. 


 

Anonymkode: d37bd...6a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innvandrere tenker mange på som alle som ikke er hvite, i hvertfall jeg.. 
For min del er en svenske ikke en innvandrer fordi vi er samme folkegruppe.

Ikke-vestlige har ikke noe i Norge å gjøre, og nordmenn bør ikke date dem heller. 
Normalt sett er det kvinneundertrykkere og voldtektsmenn som importeres fra slike land. De menneskene derfra som kanskje hadde fortjent å komme hit er igjen der nede fordi de er for fattige til å betale 100 000,- for å smugles hit.

Ikke er våre kulturer kompatible heller. 


 

Anonymkode: d37bd...6a3

Rein rasisme!!  😈

Anonymkode: 92ba5...69c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Afganistan ja. sett et par veldig vakre menn derfra. Perfekte ansiktstrekk. Dog har det hvert menn uten " smale øyne" som mange Afganere har. 

Anonymkode: 6cc79...65d

Det finnes ulike folkeslag i Afghanistan. De med asiatisk utseende er de vakreste synes jeg.

Anonymkode: 3fe87...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ulike folkeslag i Afghanistan. De med asiatisk utseende er de vakreste synes jeg.

Anonymkode: 3fe87...cef

Helt enig! 

Anonymkode: 92ba5...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på kvinnesynet, religion, økonomi... se om du finner en nordmann du😊

Anonymkode: 383ee...20b

Det helvetes kvinnesynet deres hele tiden. Jeg tror en del, også norske damer har et dårligere kvinnesyn enn en del innvandrere. For eksempel jeg, ser på kvinner som legger ut trutmunnselfies og kløftbilder med sillikonpupper som midlertidig moro og bruk kast produkter. jeg er ikke lesbisk, men skjønner at de tiltrekker seg "feil" menn ofte. Men dette har norske kvinner misforstått som styrke og frihet. 

Mange norske menn har lite maskulinitet. Små neser og hender, og de er så alt for glad  i alkohol. 

Anonymkode: 80060...cd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Innvandrere tenker mange på som alle som ikke er hvite, i hvertfall jeg.. 
For min del er en svenske ikke en innvandrer fordi vi er samme folkegruppe.

Ikke-vestlige har ikke noe i Norge å gjøre, og nordmenn bør ikke date dem heller. 
Normalt sett er det kvinneundertrykkere og voldtektsmenn som importeres fra slike land. De menneskene derfra som kanskje hadde fortjent å komme hit er igjen der nede fordi de er for fattige til å betale 100 000,- for å smugles hit.

Ikke er våre kulturer kompatible heller. 


 

Anonymkode: d37bd...6a3

jeg har hatt mange utenlandske kolleger og bekjente. Både fra øst europa og midtøsten. Jeg ble voldtatt av en etnisk norsk mann.

Anonymkode: 80060...cd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Innvandrere tenker mange på som alle som ikke er hvite, i hvertfall jeg.. 
For min del er en svenske ikke en innvandrer fordi vi er samme folkegruppe.

Ikke-vestlige har ikke noe i Norge å gjøre, og nordmenn bør ikke date dem heller. 
Normalt sett er det kvinneundertrykkere og voldtektsmenn som importeres fra slike land. De menneskene derfra som kanskje hadde fortjent å komme hit er igjen der nede fordi de er for fattige til å betale 100 000,- for å smugles hit.

Ikke er våre kulturer kompatible heller. 


 

Anonymkode: d37bd...6a3

Snakk om å være trangsynt. Du tenker omtrent likt som Hitler i måten du dømmer hele folkeslag. Sånne holdninger hører ikke hjemme i 2019. Det samme gjelder homofili, likestilling og mange andre ting som mange tydeligvis ikke klarer å vokse av seg. Vet du hvordan man best forhindrer hat og fremmedfryt og fremtidige generasjoner? Ved å ikke være dømmende, være snill og høflig og prate fint om andre. Man kommer ingen vei i livet med å ha hatefulle meninger om andre som ikke er som deg.

Anonymkode: b5069...02b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...