Gå til innhold

Innvandrermenn er digge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å være trangsynt. Du tenker omtrent likt som Hitler i måten du dømmer hele folkeslag. Sånne holdninger hører ikke hjemme i 2019. Det samme gjelder homofili, likestilling og mange andre ting som mange tydeligvis ikke klarer å vokse av seg. Vet du hvordan man best forhindrer hat og fremmedfryt og fremtidige generasjoner? Ved å ikke være dømmende, være snill og høflig og prate fint om andre. Man kommer ingen vei i livet med å ha hatefulle meninger om andre som ikke er som deg.

Anonymkode: b5069...02b

Helt enig.  og det viktigste er kan hende å ransake seg selv, innse at jeg mine likesinnede ikke er overmennesker, men et produkt av frykt for alt fremmed. 

Anonymkode: 92ba5...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.3.2019 den 14.41, AnonymBruker skrev:

Ofte er innvandrermenn  veldig vakre og mange av de har modell trekk i ansiktet, men holder meg vekk pga religion og kulturen dems, flere som er slik? som syntes de er veldig kjekke ( såklart ikke alle) ? men tørr ikke å inngå noe seriøst med de?

Anonymkode: 6cc79...65d

Jeg forstår deg. Jeg synes kvinner fra midt-østen og nordafrika er vakre: Aylar, Zelda, Haddy etc, for å ta noen kjendiser. Jeg har mørk kone også, som er fin.

Jeg er litt forsiktig med å si at de er finest. Det er mange fine blonde og rødhårede også, som man kan bli fascinert av. 

 

Anonymkode: 22fbd...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte, men med kvinner. Når det kommer til utseende befinner norske kvinner seg langt ned på listen. De fleste andre etnisiteter er vakrere, spør du meg. Føler ofte at jeg er født i feil land. :P

Asia og midt-østen har de vakreste kvinnene på jord. Afrika er også veldig bra, spesielt på østkysten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2019 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Snakk om å være trangsynt. Du tenker omtrent likt som Hitler i måten du dømmer hele folkeslag. Sånne holdninger hører ikke hjemme i 2019. Det samme gjelder homofili, likestilling og mange andre ting som mange tydeligvis ikke klarer å vokse av seg. Vet du hvordan man best forhindrer hat og fremmedfryt og fremtidige generasjoner? Ved å ikke være dømmende, være snill og høflig og prate fint om andre. Man kommer ingen vei i livet med å ha hatefulle meninger om andre som ikke er som deg.

Anonymkode: b5069...02b

Hva med utvandrermenn?😎

Anonymkode: 92ba5...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 19.3.2019 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Rein rasisme!!  😈

Anonymkode: 92ba5...69c

Å mene at det er forskjeller mellom ulike raser basert på kultur, er IKKE rasisme. Det er heller ikke fremmedfrykt. Det har alltid vært forskjeller mellom raser og kulturer. Så lenge vi har mangfold i raser og kulturer, vil vi ha forskjeller. Men med dagens folkevandringer/masseinnvandring, vil etter hvert mangfoldet bli borte.

Anonymkode: ba688...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 14.41, AnonymBruker skrev:

Ofte er innvandrermenn  veldig vakre og mange av de har modell trekk i ansiktet, men holder meg vekk pga religion og kulturen dems, flere som er slik? som syntes de er veldig kjekke ( såklart ikke alle) ? men tørr ikke å inngå noe seriøst med de?

Anonymkode: 6cc79...65d

Liker nordmenn... Ikke innvandrere. 

Anonymkode: 05076...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...