Troste Skrevet 28. mars 2019 #81 Skrevet 28. mars 2019 Hva mener du med stort utstyr har du tenkt på det i cm lenge og cm tykkelse
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #82 Skrevet 29. mars 2019 Det er mange kvinner som ikke tilfredsstilles av mannens mikropenis. Her er du ikke alene ts. Kvinner kommenterer ofte til meg at de aldri før har opplevd ekstreme orgasmer slik de gjør med en velutrustet mann som meg. Min størrelse fører til at de oppnår flere, og sterkere orgasmer. Noen har fortalt at de aldri vil kunne gå tilbake til sex med mannen sin, og ønsker flere runder i senga med meg. Har flere ganger opplevd at kvinner blir for påtrengende etter at jeg har gitt dem tidenes nytelse, men det er forståelig når såppas mange menn tydeligvis har kort og smal penis. Jeg forstår deg godt ts. Syns du skal få leve ut fantasien å ha sex med en som kan fylle opp hele deg. DigBic Anonymkode: 10db1...c42
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #83 Skrevet 29. mars 2019 Dette burde du jo ha visst når du giftet deg. Tydeligvis ventet du ikke til ekteskapet med å ha sex. Såe. Anonymkode: 6f56d...b6d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #84 Skrevet 29. mars 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange kvinner som ikke tilfredsstilles av mannens mikropenis. Her er du ikke alene ts. Kvinner kommenterer ofte til meg at de aldri før har opplevd ekstreme orgasmer slik de gjør med en velutrustet mann som meg. Min størrelse fører til at de oppnår flere, og sterkere orgasmer. Noen har fortalt at de aldri vil kunne gå tilbake til sex med mannen sin, og ønsker flere runder i senga med meg. Har flere ganger opplevd at kvinner blir for påtrengende etter at jeg har gitt dem tidenes nytelse, men det er forståelig når såppas mange menn tydeligvis har kort og smal penis. Jeg forstår deg godt ts. Syns du skal få leve ut fantasien å ha sex med en som kan fylle opp hele deg. DigBic Anonymkode: 10db1...c42 Jeg tror du må løfte dine språklige ferdigheter litt før du får folk til å tro at du er den du utgir deg for 😁 Sitter her og ler når det går opp for meg at enkelte blir så fascinert av det jeg kan formidle at de begynner å utgi seg for å være meg i opptil flere tråder. 👍🏻😎 DigBic Anonymkode: bdc5c...866
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #85 Skrevet 29. mars 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange kvinner som ikke tilfredsstilles av mannens mikropenis. Her er du ikke alene ts. Kvinner kommenterer ofte til meg at de aldri før har opplevd ekstreme orgasmer slik de gjør med en velutrustet mann som meg. Min størrelse fører til at de oppnår flere, og sterkere orgasmer. Noen har fortalt at de aldri vil kunne gå tilbake til sex med mannen sin, og ønsker flere runder i senga med meg. Har flere ganger opplevd at kvinner blir for påtrengende etter at jeg har gitt dem tidenes nytelse, men det er forståelig når såppas mange menn tydeligvis har kort og smal penis. Jeg forstår deg godt ts. Syns du skal få leve ut fantasien å ha sex med en som kan fylle opp hele deg. DigBic Anonymkode: 10db1...c42 Hva er en mikropenis? 😵 Anonymkode: db183...763
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #86 Skrevet 29. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du må løfte dine språklige ferdigheter litt før du får folk til å tro at du er den du utgir deg for 😁 Sitter her og ler når det går opp for meg at enkelte blir så fascinert av det jeg kan formidle at de begynner å utgi seg for å være meg i opptil flere tråder. 👍🏻😎 DigBic Anonymkode: bdc5c...866 Hvem skal folk tro at jeg utgir meg for å være? 😆 Jeg er da meg selv, og forsøker la ts forstå at mange andre kvinner opplever å bli lite tilfredsstilt hjemme på grunn av mannens penisstørrelse. Jeg har aldri sagt at dere ikke kan tilfredsstille kvinner på mange andre måter, men min erfaring er at kvinner elsker å bli fylt opp slik at man føler friksjonen. Jeg utgir meg ikke for å være deg i noen som helst tråder 😆 Du ser vell på anonymkoden her at du bruker signaturen min? Det er fasinerende det 😉 DigBic Anonymkode: 10db1...c42
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #87 Skrevet 29. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er en mikropenis? 😵 Anonymkode: db183...763 En mikropenis er definisjonen av en penis som er kortere enn 7-8 cm i erigert tilstand. Ettersom ts beskriver mannens penis som ekstrem liten, såppas liten at hun ikke kjenner den, kan jeg tenke meg at ts sin mann har en mikropenis. Anonymkode: 10db1...c42
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #88 Skrevet 29. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mikropenis er definisjonen av en penis som er kortere enn 7-8 cm i erigert tilstand. Ettersom ts beskriver mannens penis som ekstrem liten, såppas liten at hun ikke kjenner den, kan jeg tenke meg at ts sin mann har en mikropenis. Anonymkode: 10db1...c42 Hvis hun ikke er et troll. 👽 Anonymkode: db183...763
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #89 Skrevet 29. mars 2019 På 17.3.2019 den 23.56, AnonymBruker skrev: Hvorfor mener du at jeg ikke kan ta det opp? Han har veldig liten penis, og selv om vi ikke har snakket mye om størrelsen på den så er han nødt til å være klar over at den er svært liten og ikke kan fylle opp eller tilfredsstille noen. Det var lurt, jeg kan kanskje starte der. Men jeg ønsker "the real deal" etterhvert, et leketøy kan ikke erstatte en skikkelig kuk. Anonymkode: d309e...a30 The real deal kommer mye raskere enn et leketøy,så lenge han får ereksjon og har litt fysikk kan han bygge ut pikken til hva som helst, teoretisk kan han pule garasjen din, det burde være nok. Anonymkode: 04a77...3ff
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #90 Skrevet 31. mars 2019 På 29.3.2019 den 20.18, AnonymBruker skrev: Hvem skal folk tro at jeg utgir meg for å være? 😆 Jeg er da meg selv, og forsøker la ts forstå at mange andre kvinner opplever å bli lite tilfredsstilt hjemme på grunn av mannens penisstørrelse. Jeg har aldri sagt at dere ikke kan tilfredsstille kvinner på mange andre måter, men min erfaring er at kvinner elsker å bli fylt opp slik at man føler friksjonen. Jeg utgir meg ikke for å være deg i noen som helst tråder 😆 Du ser vell på anonymkoden her at du bruker signaturen min? Det er fasinerende det 😉 DigBic Anonymkode: 10db1...c42 Jaja men sann, Ikke greit å være et tohodet troll! 👹👹 Anonymkode: db183...763
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå