Gå til innhold

Mannen min har veldig liten penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva mener du med stort utstyr har du tenkt på det i cm lenge og cm tykkelse

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange kvinner som ikke tilfredsstilles av mannens mikropenis. Her er du ikke alene ts. 

Kvinner kommenterer ofte til meg at de aldri før har opplevd ekstreme orgasmer slik de gjør med en velutrustet mann som meg. Min størrelse fører til at de oppnår flere, og sterkere orgasmer. 

Noen har fortalt at de aldri vil kunne gå tilbake til sex med mannen sin, og ønsker flere runder i senga med meg. Har flere ganger opplevd at kvinner blir for påtrengende etter at jeg har gitt dem tidenes nytelse, men det er forståelig når såppas mange menn tydeligvis har kort og smal penis.

Jeg forstår deg godt ts. Syns du skal få leve ut fantasien å ha sex med en som kan fylle opp hele deg.

DigBic 

Anonymkode: 10db1...c42

AnonymBruker
Skrevet

Dette burde du jo ha visst når du giftet deg. Tydeligvis ventet du ikke til ekteskapet med å ha sex. Såe. 

Anonymkode: 6f56d...b6d

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange kvinner som ikke tilfredsstilles av mannens mikropenis. Her er du ikke alene ts. 

Kvinner kommenterer ofte til meg at de aldri før har opplevd ekstreme orgasmer slik de gjør med en velutrustet mann som meg. Min størrelse fører til at de oppnår flere, og sterkere orgasmer. 

Noen har fortalt at de aldri vil kunne gå tilbake til sex med mannen sin, og ønsker flere runder i senga med meg. Har flere ganger opplevd at kvinner blir for påtrengende etter at jeg har gitt dem tidenes nytelse, men det er forståelig når såppas mange menn tydeligvis har kort og smal penis.

Jeg forstår deg godt ts. Syns du skal få leve ut fantasien å ha sex med en som kan fylle opp hele deg.

DigBic 

Jeg tror du må løfte dine språklige ferdigheter litt før du får folk til å tro at du er den du utgir deg for 😁

Sitter her og ler når det går opp for meg at enkelte blir så fascinert av det jeg kan formidle at de begynner å utgi seg for å være meg i opptil flere tråder. 👍🏻😎

DigBic

Anonymkode: bdc5c...866

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DigBic 

Hva er en mikropenis? 😵

Anonymkode: db183...763

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du må løfte dine språklige ferdigheter litt før du får folk til å tro at du er den du utgir deg for 😁

Sitter her og ler når det går opp for meg at enkelte blir så fascinert av det jeg kan formidle at de begynner å utgi seg for å være meg i opptil flere tråder. 👍🏻😎

DigBic

Anonymkode: bdc5c...866

Hvem skal folk tro at jeg utgir meg for å være? 😆 Jeg er da meg selv, og forsøker la ts forstå at mange andre kvinner opplever å bli lite tilfredsstilt hjemme på grunn av mannens penisstørrelse. Jeg har aldri sagt at dere ikke kan tilfredsstille kvinner på mange andre måter, men min erfaring er at kvinner elsker å bli fylt opp slik at man føler friksjonen. Jeg utgir meg ikke for å være deg i noen som helst tråder 😆 Du ser vell på anonymkoden her at du bruker signaturen min? Det er fasinerende det 😉 

DigBic 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en mikropenis? 😵

En mikropenis er definisjonen av en penis som er kortere enn 7-8 cm i erigert tilstand. 

Ettersom ts beskriver mannens penis som ekstrem liten, såppas liten at hun ikke kjenner den, kan jeg tenke meg at ts sin mann har en mikropenis. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mikropenis er definisjonen av en penis som er kortere enn 7-8 cm i erigert tilstand. 

Ettersom ts beskriver mannens penis som ekstrem liten, såppas liten at hun ikke kjenner den, kan jeg tenke meg at ts sin mann har en mikropenis. 

Hvis hun ikke er et troll.  👽

AnonymBruker
Skrevet
På 17.3.2019 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du at jeg ikke kan ta det opp? Han har veldig liten penis, og selv om vi ikke har snakket mye om størrelsen på den så er han nødt til å være klar over at den er svært liten og ikke kan fylle opp eller tilfredsstille noen. 

Det var lurt, jeg kan kanskje starte der. Men jeg ønsker "the real deal" etterhvert, et leketøy kan ikke erstatte en skikkelig kuk.

Anonymkode: d309e...a30

The real deal kommer mye raskere enn et leketøy,så lenge han får ereksjon og har litt fysikk kan han bygge ut pikken til hva som helst, teoretisk kan han pule garasjen din, det burde være nok.

Anonymkode: 04a77...3ff

AnonymBruker
Skrevet
På 29.3.2019 den 20.18, AnonymBruker skrev:

Hvem skal folk tro at jeg utgir meg for å være? 😆 Jeg er da meg selv, og forsøker la ts forstå at mange andre kvinner opplever å bli lite tilfredsstilt hjemme på grunn av mannens penisstørrelse. Jeg har aldri sagt at dere ikke kan tilfredsstille kvinner på mange andre måter, men min erfaring er at kvinner elsker å bli fylt opp slik at man føler friksjonen. Jeg utgir meg ikke for å være deg i noen som helst tråder 😆 Du ser vell på anonymkoden her at du bruker signaturen min? Det er fasinerende det 😉 

DigBic 

Jaja men sann, Ikke greit å være et tohodet troll!  👹👹

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...