Gå til innhold

Mannen min har veldig liten penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min har en svært liten penis som ikke gir meg mye nytelse. Jeg elsker følelsen av å bli fylt helt opp når jeg har sex, og er vant til sex med menn med svært stort utstyr, men hans penis kjenner jeg knapt inni meg. Jeg savner det!

Hvordan kan jeg ta opp dette på en ok måte? Jeg har lyst til å foreslå å inkludere noen velutstyrte menn i sexlivet vårt, og jeg vil helst at mannen min skal være tilstede. Han er flink til å tilfredsstille meg på andre måter - han har nok måtte kompansere for det lille utstyret så lenge han har vært seksuelt aktiv - og kombinasjonen av hans hender og tunge og en annen manns store utstyr hadde vært absolutt ideellt for meg. 

 

 

 

 

Anonymkode: d309e...a30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva hjelper det å "ta det opp"?. Penisen vokser ikke av den grunn. 

Regner med du fikk med deg dette før dere giftet dere?

Anonymkode: bd6af...f22

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva hjelper det å "ta det opp"?. Penisen vokser ikke av den grunn. 

Regner med du fikk med deg dette før dere giftet dere?

Anonymkode: bd6af...f22

Jeg vil ta det opp fordi jeg håper at vi kan finne en løsning, og at jeg kan bli seksuelt tilfredsstilt igjen. Jeg vil jo ikke gå fra ham, jeg ønsker meg bare en større kuk, for å være litt direkte. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor mange cm er den?

Anonymkode: 24f3f...00f

Det vet jeg ikke, men den er skikkelig liten. Både kort og tynn. 

Anonymkode: d309e...a30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ta det opp fordi jeg håper at vi kan finne en løsning, og at jeg kan bli seksuelt tilfredsstilt igjen. Jeg vil jo ikke gå fra ham, jeg ønsker meg bare en større kuk, for å være litt direkte. 

Det vet jeg ikke, men den er skikkelig liten. Både kort og tynn. 

Anonymkode: d309e...a30

Hvordan skal isf dette gå til, tenker du?

Anonymkode: bd6af...f22

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle må vi inngå kompromisser i livet. Dette var ditt. Absolutt ikke noe å ta opp... Men leketøy kan jo være et alternativ å introdusere mellom dere to :)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

la ham bruke en hul strap-on. Det gjør vi. 

Anonymkode: db183...763

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal isf dette gå til, tenker du?

Anonymkode: bd6af...f22

TS, hvis kvinne, må være iih dum i huet. Gifter seg med et menneske og vet at penisen er for liten. Rein ondskap og falsk empati. Nå presentert som narsissismens representant på KG.

Anonymkode: df94b...ae4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sacramone skrev:

Alle må vi inngå kompromisser i livet. Dette var ditt. Absolutt ikke noe å ta opp... Men leketøy kan jo være et alternativ å introdusere mellom dere to :)

Hvorfor mener du at jeg ikke kan ta det opp? Han har veldig liten penis, og selv om vi ikke har snakket mye om størrelsen på den så er han nødt til å være klar over at den er svært liten og ikke kan fylle opp eller tilfredsstille noen. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

la ham bruke en hul strap-on. Det gjør vi. 

Anonymkode: db183...763

Det var lurt, jeg kan kanskje starte der. Men jeg ønsker "the real deal" etterhvert, et leketøy kan ikke erstatte en skikkelig kuk.

Anonymkode: d309e...a30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du at jeg ikke kan ta det opp? Han har veldig liten penis, og selv om vi ikke har snakket mye om størrelsen på den så er han nødt til å være klar over at den er svært liten og ikke kan fylle opp eller tilfredsstille noen. 

Det var lurt, jeg kan kanskje starte der. Men jeg ønsker "the real deal" etterhvert, et leketøy kan ikke erstatte en skikkelig kuk.

Anonymkode: d309e...a30

Det burde du kanskje tenkt på før dere giftet dere om det er så ille. Du kan få låne min kjæreste, han har stor kuk men har langt igjen å gå på alt annet for å kunne tilfredsstille meg.

Anonymkode: 2be55...9d3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det burde du kanskje tenkt på før dere giftet dere om det er så ille. Du kan få låne min kjæreste, han har stor kuk men har langt igjen å gå på alt annet for å kunne tilfredsstille meg.

Anonymkode: 2be55...9d3

Perfekt, vi kan byttelåne, min er en gud på andre områder, det er bare størrelsen som mangler. 

Anonymkode: d309e...a30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal isf dette gå til, tenker du?

Anonymkode: bd6af...f22

Hun har jo kommet med løsningen hun ser for seg, i HI.. 

 

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

inkludere noen velutstyrte menn i sexlivet vårt

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du giftet deg med en mann som ikke passer deg seksuelt? Da har du deg selv å takke.

Hvordan hadde du reagert om han hadde sagt til deg at han ikke blir tilfredsstilt av den alt for store vaginaen din og at han ønsket å få ha sex med andre damer med strammere vagina?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dårligste trollinga ever. Hvorfor gidder dere å svare på dette åpenbare tullet?

Anonymkode: c0498...879

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor i alle dager giftet du deg med han når dette med størrelse er så viktig for deg? 

Anonymkode: 8d4d3...f49

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe god på å lyve,Lite troverdig hele innlegget...

Anonymkode: 220aa...331

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ekteskapet på å bli fylt i underlivet eller ikke? En stor penis er så liten del av et sexliv, så hvis du er glad i mannen din ellers, kommer ikke en stor penis til å gjøre deg lykkelig. Alle har en fantasi de ikke får oppfylt.

Anonymkode: 9588a...802

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke lenger "sexlivet vårt" da, om du skal ha sex med andre menn. Det blir heller "sexlivet ditt".

Spørs om mannen din er villig til  å la deg ha sex med andre....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...