Gå til innhold

Mannen min har veldig liten penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje det egentlige problemet er at TS er videre enn selveste Grand Canyon og at hun legger skylden på mannen for å være for liten, i så fall er det ganske stygt og utspekulert.

 

 

Anonymkode: 1dbfa...9b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det egentlige problemet er at TS er videre enn selveste Grand Canyon og at hun legger skylden på mannen for å være for liten, i så fall er det ganske stygt og utspekulert.

 

 

Anonymkode: 1dbfa...9b1

Alternativt at TS er en mann som har masseprodusert penisrelaterte tråder den siste tiden 😂

 

Anonymkode: bdc5c...866

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 20.17, AnonymBruker skrev:

Det lukter mann med sph (small penis humuliation) fetish her.. Og hvis du faktigst er seriøs vil jeg ta meg en tur til psykologen og få sortert noen av tankene dine, fordi det er ikke normalt å behandle mannen sin på denne måten rett og slett. Du må ha ganske liten sosial intelligens om dette er noe du tror mannen din vil være med på helt ærlig. Han fortjener ei som er mye bedre menneske enn deg rett og slett. La oss snu om på rollene. En mann sier til kona/samboeren sin at han vil ha sex med ei trang jomfru fordi han tenner veldig på dette. Hadde det vært akseptabel oppførsel fra en partner syns du? 

Anonymkode: c3b02...668

Jeg vet ikke det. Cuckold/hotwife er ikke en sjelden fetish. Stadig økende i popularitet, etter alt å dømme. Kanskje TS er heldig.

Anonymkode: 744be...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få han tent på cuckolding/sph (small penis humiliation). Alternativt kan dere også prøve sleeve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liten penis, ca. 12 har aldri fått noen klager.   😁

Anonymkode: db183...763

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har liten penis, ca. 12 har aldri fått noen klager.   😁

Anonymkode: db183...763

Det er jo ikke så rart da, når de fleste normale peniser ligger mellom 12-15 cm. Er bare på kg at 12 cm er lite. Gjennomsnittet er 13-14 cm så din er helt normal størrelse.

Anonymkode: c3b02...668

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke så rart da, når de fleste normale peniser ligger mellom 12-15 cm. Er bare på kg at 12 cm er lite. Gjennomsnittet er 13-14 cm så din er helt normal størrelse.

Anonymkode: c3b02...668

Når jeg vokste opp var snittet 15-16. Men da testosteronnivå blant unge menn har sunket med 30% de siste 30 årene så kan vell 13-14 stemme bra. Det samme med potensen og utholdenheten. Det var en annen breed som vokste opp på 70 og 80 tallet. Dagens ungdommer skårer høyt på sykdom og annet. Tallene lyver ikke. Dessverre for fremtiden.

Anonymkode: df94b...ae4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg vokste opp var snittet 15-16. Men da testosteronnivå blant unge menn har sunket med 30% de siste 30 årene så kan vell 13-14 stemme bra. Det samme med potensen og utholdenheten. Det var en annen breed som vokste opp på 70 og 80 tallet. Dagens ungdommer skårer høyt på sykdom og annet. Tallene lyver ikke. Dessverre for fremtiden.

Anonymkode: df94b...ae4

Du må gjerne komme med kilder, hvis du har. 

Anonymkode: 9da1e...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne komme med kilder, hvis du har. 

Anonymkode: 9da1e...a7b

Enten er du lite belest, eller lat. Endring i testosteronnivå er omtalt i mange tilfeller. At fedme og livsstilssykdommer er økende må du være ignorant for ikke å ha fått med deg. Vis meg heller kilder som motbeviser mine uttalelser.

Anonymkode: df94b...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten er du lite belest, eller lat. Endring i testosteronnivå er omtalt i mange tilfeller. At fedme og livsstilssykdommer er økende må du være ignorant for ikke å ha fått med deg. Vis meg heller kilder som motbeviser mine uttalelser.

Anonymkode: df94b...ae4

Jeg er slett ikke uenig med deg. Kan innrømme at jeg leste innlegget ditt litt for fort og desverre feil. beklager det.

Makan til passiv aggressiv person skal man lete lenge etter, eller hva?

Anonymkode: 9da1e...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er slett ikke uenig med deg. Kan innrømme at jeg leste innlegget ditt litt for fort og desverre feil. beklager det.

Makan til passiv aggressiv person skal man lete lenge etter, eller hva?

Anonymkode: 9da1e...a7b

Ikke passiv aggressiv. Her må du svare. At du skriver at du ikke hadde lest skikkelig som unnskyldning er lov å bemerke som sterke tegn på unnvikende adferd. Skaff deg noe konsistens, eller enda mer tydelig, et sett med baller. Din siste setning er ren motoverføring. Teksten speiler deg.

Anonymkode: df94b...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke passiv aggressiv. Her må du svare. At du skriver at du ikke hadde lest skikkelig som unnskyldning er lov å bemerke som sterke tegn på unnvikende adferd. Skaff deg noe konsistens, eller enda mer tydelig, et sett med baller. Din siste setning er ren motoverføring. Teksten speiler deg.

Anonymkode: df94b...ae4

Du bekrefter bare det jeg nettopp skrev. Ro ned litt nå, det er natt. 

Anonymkode: 9da1e...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg vokste opp var snittet 15-16. Men da testosteronnivå blant unge menn har sunket med 30% de siste 30 årene så kan vell 13-14 stemme bra. Det samme med potensen og utholdenheten. Det var en annen breed som vokste opp på 70 og 80 tallet. Dagens ungdommer skårer høyt på sykdom og annet. Tallene lyver ikke. Dessverre for fremtiden.

Anonymkode: df94b...ae4

😱

Anonymkode: db183...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke så rart da, når de fleste normale peniser ligger mellom 12-15 cm. Er bare på kg at 12 cm er lite. Gjennomsnittet er 13-14 cm så din er helt normal størrelse.

Anonymkode: c3b02...668

Ja, da så😀 Er du kvinne?

Anonymkode: db183...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg vokste opp var snittet 15-16. Men da testosteronnivå blant unge menn har sunket med 30% de siste 30 årene så kan vell 13-14 stemme bra. Det samme med potensen og utholdenheten. Det var en annen breed som vokste opp på 70 og 80 tallet. Dagens ungdommer skårer høyt på sykdom og annet. Tallene lyver ikke. Dessverre for fremtiden.

Anonymkode: df94b...ae4

Har testosteron nivået noe med penis størrelse å gjøre ? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, RoseFox skrev:

Har testosteron nivået noe med penis størrelse å gjøre ? 🤔

Nei. Sånt er bare tøv! 

Anonymkode: db183...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Sånt er bare tøv! 

Anonymkode: db183...763

Ja, jeg kan ikke forstå at det skal ha noe med selve størrelsen å gjøre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les pediatriveileder 2.4. Påvirkning av østrogen og testosteron har vesentlig påvirkning på siste fase av puberteten. Andre faktorer er miljø, stress, kost og hvile med mer. I dag eksponeres barn og ungdom for østrogen lignende stoffer, miljøgifter, fedme og inaktive liv. Så at penisstørrelsen i snitt blir mindre overrasker ikke. Det samme gjelder evne til reproduksjon. At unge menn i større grad og misbruker anabole steroider er jo og en faktor. Det er en grunn til at lover rundt reproduksjon er oppe i dagens debatt. Det begynner å rulle i nedoverbakke med folks seksuelle helse. 

Anonymkode: df94b...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg vokste opp var snittet 15-16. Men da testosteronnivå blant unge menn har sunket med 30% de siste 30 årene så kan vell 13-14 stemme bra. Det samme med potensen og utholdenheten. Det var en annen breed som vokste opp på 70 og 80 tallet. Dagens ungdommer skårer høyt på sykdom og annet. Tallene lyver ikke. Dessverre for fremtiden.

Anonymkode: df94b...ae4

Forskjellen i snitt da og nå har jo mest av alt å gjøre med at det den gang kun var selvrapportering. Alle slike undersøkelser med selvrapportering har gitt godt høyere resultat enn når medisinsk personell har målt. Viser bare hvor glad vi menn er i å skru på litt ekstra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Sphere skrev:

Forskjellen i snitt da og nå har jo mest av alt å gjøre med at det den gang kun var selvrapportering. Alle slike undersøkelser med selvrapportering har gitt godt høyere resultat enn når medisinsk personell har målt. Viser bare hvor glad vi menn er i å skru på litt ekstra.

Helt riktig! 😀

Anonymkode: db183...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...