Gå til innhold

Jovialemammaer

Gjest BethD

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Såfii skrev:

Men siden du og «neiognei» ikke følger henne så ofte, hvordan i huleste kan dere utdype så mye fra hennes liv og være SÅ nysgjerrige da?! Jeg bare spør. Jeg tror dere følger henne ofte men «skjuler» det for å virke høye på dere sjæl. Det blir bare for dumt! 

Og ja, man blir jo litt nysgjerrig men ikke i nærheten av så grådig som det dere er her inne på kvinneguiden. Grunnen til at jeg kun kommenterer her på denne tråden en sjelden gang er fordi jeg er opptatt i hverdagen og bedriver tiden min med helt andre ting enn å lage kvalme her inne hvertfall - jeg er glad for at jeg er ett såpass oppegående menneske! At kvinneguiden eksisterer forstår jeg egentlig ikke. Men sikkert fint og flott for de menneskene som ikke har noe å bedrive tiden sin med, og kunne dramatisere og konspirere her inne for å føle at man får gjort «litt nytte i livet sitt» for fy søren så mye nytte man får ut av det! 🙃🙃

Kan ikke huske når jeg laget brukeren min her, men det er lenge siden! Og husker jeg rett var det nok fordi det var så sykt mye drama her inne, og følte for å følge med å kunne si fra om ting som ikke hang på greip! På et tidspunkt nå så er det mest underholdning å se her inne for det skrives så mye rart, også føler jeg for å påpeke den sinnsyke nysgjerrigheten til folk som angår Talla. Jeg spør dere igjen; hva får dere ut av å vite ALT i livet til Talla som hun deler? Gjør det godt i sjela deres og vite absolutt alt? 

Igjen se svaret mitt lengre opp. Og hvis du leser tidligere så har faktisk ikke jeg kommentert så mye om tallas liv kontra andre folk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Litenoggod skrev:

De få gangene jeg har tilfeldig gått inn på talls snapp så har det vært utbrudd om ting. Tilfeldigvis så gikk jeg inn i dag. Men hvis du synes kg er tragisk sted så er det bare å slette profilen din. Og du gjør jo jammen stor nytte av deg å lage en profil på kg du også, du har jo sunket ned på mitt og neiognei sitt nivå du også. 
så like mye kvalme har du vært med å lage☺️ 

Føler du at jeg sprer like mye kvalme som det dere gjør her inne om Talla? Jeg snakker hvertfall ikke nedlatende om en person, som ikke har muligheten til å forsvare seg her inne. 

Men er dere tøffe nok til å si hva dere mener direkte til Talla på snap da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Såfii skrev:

Føler du at jeg sprer like mye kvalme som det dere gjør her inne om Talla? Jeg snakker hvertfall ikke nedlatende om en person, som ikke har muligheten til å forsvare seg her inne. 

Ja det har jeg. Også når hun har vært på joviale. Jeg stille spørsmål jeg lurer på. Men sjeldent man får svar.  Og hun har muligheten til å forsvare seg her inne. Hun er like velkommen her inne som vi er. Men hun forsvarer seg ofte på Snap og ikke her inne. Igjen stakkars familiemedlemmene hun henger ut på Snap, for de har nemlig ikke mulighet til å forsvare seg. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra
14 minutter siden, Såfii skrev:

Men det er greit at Talla kan prate nedlatende om flere personer som ikke kan forsvare seg?🤔

Hva vet du om hva folk tar opp direkte med Talla på snap....kjenner du henne kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Men det er greit at Talla kan prate nedlatende om flere personer som ikke kan forsvare seg?🤔

Hva vet du om hva folk tar opp direkte med Talla på snap....kjenner du henne kanskje?

Man skulle nesten tro det var talla selv som svarte her

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallatroll, jeg vet du leser her. Hold opp med denne eksponeringen av deg selv, de fine barna dine og kjæresten din. Du vil ikke se tilbake på dette den dagen du blir frisk og alt har løst seg.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rettfralevra
1 minutt siden, Litenoggod skrev:

Stille på snap...så ja, tanken har mer enn slått meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Stille på snap...så ja, tanken har mer enn slått meg.

Det ble stillere på snap når Såfii begynte å svare her inne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Håper folk har skjønt at hun selv er her inne og kommenterer. Det har hun vært i lang tid..

Det har jeg skjønt ganske lenge og jeg har skjønt hvem det er også utifra skrivemåte 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fruaasen skrev:

Synes hun prater litt for mye med barna tilstede. De hører mye små ører skal beskyttes og skånes for..

Veldig enig. Og selvom de er bare 1 og 2? År så fanger de opp mye. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, fruaasen skrev:

Synes hun prater litt for mye med barna tilstede. De hører mye små ører skal beskyttes og skånes for..

Tenkte samme tanken i dag....  blei mye drama.. Tror hun trenger en pause fra Snap. Er så mye babling uten mål og mening i dag... det tar jo helt av ... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den snappen der hun viser finger til «besservissere».. Er det bare jeg som har lyst å sende melding om at hun har stavet det feil? 😂 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mowepe skrev:

Tenkte samme tanken i dag....  blei mye drama.. Tror hun trenger en pause fra Snap. Er så mye babling uten mål og mening i dag... det tar jo helt av ... 

Sant. Og selv om Talla snakker om A, men ikke B. Og hun nevner personvern, men jeg tenker at personvern bør gjelde hele greia

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miss.Wildfox skrev:

Den snappen der hun viser finger til «besservissere».. Er det bare jeg som har lyst å sende melding om at hun har stavet det feil? 😂 

Ja gjør det

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trynefaktor
1 time siden, Litenoggod skrev:

Veldig enig. Og selvom de er bare 1 og 2? År så fanger de opp mye. 

De er 1 og 3,tror jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Litenoggod skrev:

Sant. Og selv om Talla snakker om A, men ikke B. Og hun nevner personvern, men jeg tenker at personvern bør gjelde hele greia

Ja... forstår ikke halvparten. .. haha toppet seg da hun viste finger ... ærlig talt .. Hun er snart 32... classy ass... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Såfii skrev:

Men siden du og «neiognei» ikke følger henne så ofte, hvordan i huleste kan dere utdype så mye fra hennes liv og være SÅ nysgjerrige da?! Jeg bare spør. Jeg tror dere følger henne ofte men «skjuler» det for å virke høye på dere sjæl. Det blir bare for dumt! 

Og ja, man blir jo litt nysgjerrig men ikke i nærheten av så grådig som det dere er her inne på kvinneguiden. Grunnen til at jeg kun kommenterer her på denne tråden en sjelden gang er fordi jeg er opptatt i hverdagen og bedriver tiden min med helt andre ting enn å lage kvalme her inne hvertfall - jeg er glad for at jeg er ett såpass oppegående menneske! At kvinneguiden eksisterer forstår jeg egentlig ikke. Men sikkert fint og flott for de menneskene som ikke har noe å bedrive tiden sin med, og kunne dramatisere og konspirere her inne for å føle at man får gjort «litt nytte i livet sitt» for fy søren så mye nytte man får ut av det! 🙃🙃

Her inne er det ikke ensomt, Talla. Her er det godt selskap 24/7/365+1. You should try it, gi KG en sjanse 💐

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Litenoggod skrev:

Hver gang jeg har svart her (eller forsåvidt andre også) som ler av dere nysgjerrige folk, og motsier dere litt så skal dere med EN gang si at dette er Talla som skriver. Og jeg kan få det på det rene at dette ikke er Talla som skriver!! 

Det finnes folk som kommenterer her, som ikke har sunket helt ned på deres nivå (ok kanskje litt da, heheh).

og jeg er jo forsåvidt enig i at Talla sier mye A men ikke B, og at hu stiller seg i dårlig lys noen ganger og kunne passet bedre på hva hun sier og hvordan hun ordlegger seg. MEN, jeg er ikke så utrolig nysgjerrig som dere er, som MÅ prate om henne og alt dere veit om henne og livet hennes. Det finnes grader av nysgjerrighet! Og den nysgjerrigheten som menneskeheten her inne har, er ekstrem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...