Gå til innhold

Stole på.


fusetufs

Anbefalte innlegg

Bare lurer du rapper samboern til en annen, hvordan i huleste kan man stole på denne personen??

Du vet jo hvor trofast han/hun er??? Horfor er du så mye bedre at det ikke samme skjer med deg?

Er det alltid sånn at den som blir bedratt fortjener det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen fortjener å bli bedratt. Men jeg hadde såklart hatt mine tvil til en mann som jeg visste var kapabel til å være utro. Igjen, det er mange som er sammen med feil person, og om de plutselig en dag møter sin «sjelevenn» så forstår jeg (unnskylder ikke) at utroskap kan oppstå, selv for de som aldri hadde trodd at utroskap kunne ramne de. Men for å svare på spørsmålet, man kan nok aldri vite, men det kan man forsåvidt ikke med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri stolt på noen som var utro pga meg 

Anonymkode: c178b...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rappe? eier man noen da?

Anonymkode: c178b...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første! Så eier man ikke et annet menneske. Nei ingen fortjener å bli bedratt. Vi har alle et ansvar for oss selv! Men utroskap skjer dessverre ! Og det er ikke verdens undergang!  Det er plenty av fisk i havet som er bedre. 

Anonymkode: a5fe1...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei rappe var vel feil ord da men legger seg etter en annens samboer da. Samboern velger selvfølgelig selv om hên er med på leken. Men hvordan klarer man stole på denne personen når man vet hvor lett det var å friste denne personen i første omgang?

Tror man at man er så mye bedre enn denne personen som ble forlatt ?

Anonymkode: c178b...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...