Gå til innhold

En ungkars bekjennelser | Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Minesveiper
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er farlig råd å gi, for det kan veldig enkelt slå den andre veien. Verre at det er anger rundt å ha hatt sex i fylla, enn det motsatte. Det er ingen garanti for at det ville gått bedre om de gjorde det du sier her

Anonymkode: 2f67d...e82

Det er ikke noen garanti for det nei, men damen hadde i alle fall ikke følt seg avvist, lite attraktiv osv, og knyttet det til kompisen min.

Hvor mange har ikke hatt sex på fylla for eksempel, og endt opp med å bli sammen senere. Det skjer hele tiden, så jeg har ikke troen på at det er så farlig å ha sex med en dame som er giret. 

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Men for de fleste kvinner så er det ikke noe å rope hurra for at man har mange match når man vet at mennene har sveipa uten en gang å ha sett på bilder eller lest tekst og at menn er bare ute etter sex?

Ja en mann ville elsker 124 nye matches hver dag med sexforespørsler...og ikke tro at det er sånn at de attraktive mennene er ute etter det og de uattraktive mennene er seriøse for DET kan jeg love deg ikke stemmer.

Anonymkode: 50d88...10b

Jeg forstår at dette ikke er særlig gunstig for dere gitt at man er ute etter noe seriøst, men det er heller ikke gunstig for oss siden konkurransen blir tøffere. Et resultat av dette er jo at vi som menn oftere opplever å bli avvist.

Ellers så knytter ikke jeg hva en mann ønsker opp mot han er attraktiv eller ikke. Sannheten er uansett at attraktive menn får mer oppmerksomhet. En attraktiv mann som bare er ute etter sex vil møte flere kvinner enn en mann som ikke er attraktiv, og med det utkonkurrere flere av mennene som ellers hadde vært førstevalget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært fint om du kan dokumentere den siste påstanden din. 

Hilsen gammel rundbrenner

Anonymkode: ec7c9...709

Sorry, men klarer ikke å tro på at en person som ligger med 200+ damer egentlig har det så godt med seg selv..De bruker sexen som en bekreftelse eller trøst på en eller annen måte.

Og sånne menn kan komme med annen type trøbbel. Det er feks stor sannsynlighet for at en eller annen dame han har pult på dukker opp med en kid på døra og krav om barnebidrag...Og for å ikke snakke om eventuelle kjønnssykdommer!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Minesveiper skrev:

Det er ikke noen garanti for det nei, men damen hadde i alle fall ikke følt seg avvist, lite attraktiv osv, og knyttet det til kompisen min.

Hvor mange har ikke hatt sex på fylla for eksempel, og endt opp med å bli sammen senere. Det skjer hele tiden, så jeg har ikke troen på at det er så farlig å ha sex med en dame som er giret. 

Jeg forstår at dette ikke er særlig gunstig for dere gitt at man er ute etter noe seriøst, men det er heller ikke gunstig for oss siden konkurransen blir tøffere. Et resultat av dette er jo at vi som menn oftere opplever å bli avvist.

Ellers så knytter ikke jeg hva en mann ønsker opp mot han er attraktiv eller ikke. Sannheten er uansett at attraktive menn får mer oppmerksomhet. En attraktiv mann som bare er ute etter sex vil møte flere kvinner enn en mann som ikke er attraktiv, og med det utkonkurrere flere av mennene som ellers hadde vært førstevalget. 

Ja og en attraktiv kvinne vil møte flere menn enn en uattraktiv?  Same shit.

Anonymkode: 50d88...10b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SunnivaOslo skrev:

Sorry, men klarer ikke å tro på at en person som ligger med 200+ damer egentlig har det så godt med seg selv..De bruker sexen som en bekreftelse eller trøst på en eller annen måte.

Og sånne menn kan komme med annen type trøbbel. Det er feks stor sannsynlighet for at en eller annen dame han har pult på dukker opp med en kid på døra og krav om barnebidrag...Og for å ikke snakke om eventuelle kjønnssykdommer!

Du tror ja... 

Anonymkode: ec7c9...709

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror ja... 

Anonymkode: ec7c9...709

Ja. Jeg tror ja men vet ikke. Men jeg ser på sånne menn som trash uansett så det går jo ikke så mye å si.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja og en attraktiv kvinne vil møte flere menn enn en uattraktiv?  Same shit.

Anonymkode: 50d88...10b

Ja, det vil hun, men kvinner er for det første ikke like promiskuøse som menn generelt slik at det er færre attraktive kvinner som kun er ute etter sex enn attraktive menn. For det andre så er kvinner mer kresne generelt, og kombinasjonen av de to tingene gjør at menn får mindre oppmerksomhet enn kvinner. Det blir ikke mange matcher på tinder for gjennomsnittlige menn for å si det slik, og konkurransen for dem er lav. Konkurransen er derimot i høy for attraktive menn noe ts enkelt demonstrerer i denne tråden. Det gir dem bedre/friere spillerom til å gjøre hva de selv vil. De må ikke tilpasse seg i like stor grad siden de har høyere forhandlingsmakt. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må det snart bli penetrering.

Anonymkode: 1ef44...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Men altså....hvis jeg ble sammen med en fyr som viste seg at han knulla mye rundt mens vi dater så vil jo ikke jeg ha noe med han å gjøre. Han er ikke en kvalitetsmenn det er verdt å beholde og antageligvis kommer han til å være utro.

Jeg vet at menn ser på andre menn som ligger med alt de kommer over som helter, men jeg har ikke lyst til å blande meg inn i noe som kan få negative konsekvenser da sånne menn ofte har andre problemer og issues og bruker sex som trøst.

Ikke undervurder absolutt alle menn da :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jøss, her på kg var det mye aktivitet! Og splittede meninger som seg jo hør og bør på et nettforum.

 

mandag 18.3

Ja, da ble jeg "stood up" for første gang. Jeg er ganske forvirret igrunn. Dette er altså siste damen som randomly sendte meg en mld, etter en date fra flere mnd tilbake hvor hun fortalte at en date nr 2 ble vanskelig fordi hun var litt langt påvei med en annen.

I går ville hun back-on-track men i dag stilte hun aldri opp. Fikk en unskyldningsmelding i etterkant som ikke forklarte hva grunnen var🤔 Lurer på om hun fikk kalde føtter.

Vel, det er uansett kke noe jeg gidder å bruke for mye energi på. Jeg tenker heller på daten fra fredag og bestemte meg for at det kunne være lurt å sende en mld for å bekrefte neste møte. Den ble bekreftet og jeg gleder meg!  Ålreit å bli litt bedre kjent med kanskje litt mindre alkohol. Lurer på om hun er noe for meg. Utseendemessig, absolutt, men hun har muligens litt divanykker og jeg vet ikke om det kommer av at hun spiller litt tøff? Hun maser hvertfall ikke for å si det slik😂

Det dukket også opp en bra match på tinder i dag... Måtte sende en kort intro melding og fikk et langt og utfyllende svar, så forfriskende! Vanvittig utseende, høy utdannelse og sinnsykt sprek. Later også til å være fra landet (alt annet en Oslo, haha) og det er ofte positivt. Tar det litt kuli, men her må det inviteres på date innen kort tid, men lar nok hvertfall uken gå.

Det var veldig deilig med en rolig hjemmekveld i dag også, trenger det iblant...

Anonymkode: 42378...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minesveiper skrev:

Ja, det vil hun, men kvinner er for det første ikke like promiskuøse som menn generelt slik at det er færre attraktive kvinner som kun er ute etter sex enn attraktive menn. For det andre så er kvinner mer kresne generelt, og kombinasjonen av de to tingene gjør at menn får mindre oppmerksomhet enn kvinner. Det blir ikke mange matcher på tinder for gjennomsnittlige menn for å si det slik, og konkurransen for dem er lav. Konkurransen er derimot i høy for attraktive menn noe ts enkelt demonstrerer i denne tråden. Det gir dem bedre/friere spillerom til å gjøre hva de selv vil. De må ikke tilpasse seg i like stor grad siden de har høyere forhandlingsmakt. 

Det her er bare tull. De uattraktive mennene har sjans hvis de ønsker noe seriøst.

Hvis en kvinne bare vil ha sex så går hun såklart etter den kjekkeste fordi da er utseende og eventuelt hvordan har er i senga som betyr noe.

Men når også de uattraktive mennene bare vil ha sex, hvorfor skal man velge dem?

Du ville antageligvis ikke valgt en dame på 170kg og med skjeggvekst selvom du ikke har hatt sex på 3 år men det vil jo ikke vi heller, spesielt ikke når det er så lett å få tak i noe bedre.

Men ja. Det er en god del kvinner som går etter dårlige menn. De må jo ha noen å ha sex med for å kunne ha mye sex på en måte og de samme playere har som regel sex med de samme jentene. Alt er bare på rundgang...Men nå skal det ikke mye til for å bli en populær mann da. Skaff deg sosial verdi så er du der. Verre for oss som må se perfekte ut for at en mann vil noe mer enn bare et hull for en kveld...

Anonymkode: 50d88...10b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Det her er bare tull. De uattraktive mennene har sjans hvis de ønsker noe seriøst.

Anonymkode: 50d88...10b

Hvorfor kan ikke du lese det som blir skrevet istendenfor å dikte. Jeg har ikke sagt at uattraktive menn ikke har sjans på noe seriøst. Jeg har sagt at kvinner får mer oppmerksomhet enn menn generelt, og at det at kvinner får oppmerksomhet fra menn som både vil noe seriøst, og useriøst gjør konkurransen tøffere uansett hva man er ute etter som mann. Eller mener du at menn får like mye oppmerksomhet som kvinner, og at menn i like stor grad opplever oppmerksomhet fra damer som ikke vil noe seriøst? Virkeligheten er ikke slik.

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis en kvinne bare vil ha sex så går hun såklart etter den kjekkeste fordi da er utseende og eventuelt hvordan har er i senga som betyr noe.

Anonymkode: 50d88...10b

De kjekkeste får naturligvis mest oppmerksomhet, slik er det for begge kjønn, men man trenger ikke å være i toppsjiktet for å damer til sengs. Man må bare vite hvordan man skal gå fram.

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Men nå skal det ikke mye til for å bli en populær mann da. Skaff deg sosial verdi så er du der. Verre for oss som må se perfekte ut for at en mann vil noe mer enn bare et hull for en kveld...

Anonymkode: 50d88...10b

Dere kan bedre egne sjanser på samme måte som vi kan. Det hjelper ikke å være bitter over at menn fokuserer på utseende. Gjør noe med det du kan som er å være en "kul" dame. Det er det vi må gjøre, og selv om jeg er enig i at kvinner ikke kan øke egen attraktivitet gjennom status på samme måte som menn, så går det an å jobbe med sosiale ferdigheter. Kjønnene er likere enn hva man skulle tro. Det er derfor damer kan lande menn som rent objektivt er penere. De damene jeg har sett som har gjort dette har nesten alltid utelukkende vært ressurssterke med noen få unntak. Enkelt er det nok ikke, men det hjelper ikke å være bitter. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 21 her igjen

 

jeg har faktisk skaffet meg tinder, rart nok. Har dog et mye problem med det. Jeg er ganske nysingel (i underkant av 1 måned) og jeg har et sterkt behov for en rebound og å glemme exen og alle tankene jeg sitter med. Det er slik jeg har taklet lignende situasjoner tidligere og det fungerer for meg hvertfall. Problemet er nå at jeg kan swipe gjennom 200+ men aldri en eneste gang like noen. Jeg merker at jeg sammenligner dem med exen og at ingen er så god og fin som han var. Håper det git mening. Så sånn sett føles det som om jeg ikke er klar for dette. Jeg har faktisk fått et par tilbud om en kaffe/vin, men føler med meg selv at jeg kommer til å avlyse møtet rett i forkant. 

 

Dette er frustrende. Å ikke føle seg klar, men samtidig at jeg vil kunne få han bort fra tankene gjennom en rebound. 

Jeg har nok av hobbyer, interesser og studier som gjør hverdagen min ganske travel, som er en god ting, men allikevel klarer jeg ikke gi slipp på tankene om exen.. skal sies at vi var sammen i underkant av 1 år, men jeg følte veldig mye og ble veldig lei meg. Det var jeg som avsluttet, ikke noe dramatisk og vi er fremdeles venner. 

Anonymkode: cde3c...724

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jente 21 her igjen

 

jeg har faktisk skaffet meg tinder, rart nok. Har dog et mye problem med det. Jeg er ganske nysingel (i underkant av 1 måned) og jeg har et sterkt behov for en rebound og å glemme exen og alle tankene jeg sitter med. Det er slik jeg har taklet lignende situasjoner tidligere og det fungerer for meg hvertfall. Problemet er nå at jeg kan swipe gjennom 200+ men aldri en eneste gang like noen. Jeg merker at jeg sammenligner dem med exen og at ingen er så god og fin som han var. Håper det git mening. Så sånn sett føles det som om jeg ikke er klar for dette. Jeg har faktisk fått et par tilbud om en kaffe/vin, men føler med meg selv at jeg kommer til å avlyse møtet rett i forkant. 

 

Dette er frustrende. Å ikke føle seg klar, men samtidig at jeg vil kunne få han bort fra tankene gjennom en rebound. 

Jeg har nok av hobbyer, interesser og studier som gjør hverdagen min ganske travel, som er en god ting, men allikevel klarer jeg ikke gi slipp på tankene om exen.. skal sies at vi var sammen i underkant av 1 år, men jeg følte veldig mye og ble veldig lei meg. Det var jeg som avsluttet, ikke noe dramatisk og vi er fremdeles venner. 

Anonymkode: cde3c...724

TS

Hei igjen,

Hvis du ikke klarer å finne en eneste kar du kunne brukt som rebound så er du nok ikke over eksen nei, eller bare ekstremt kresen. Du skriver som om du fremdeles har føleleser men at du likevel slo opp, hva skjedde? Ellers kan du jo godta dates/møter, bare husk å si ifra hvis du ikke stiller, som jeg erfarte i går, hehe. Kanskje hun sitter i samme situasjon som deg🤔

Du trenger ikke stresse, følelsen av at du vil hoppe i det kommer tidsnok uansett vil jeg tro, og for de fleste er jo en måned ganske kort tid etter et brudd selv om forholdet også var kort.

Ta en dag av gangen, fokuser på andre ting og sveip litt for moroskyld, da dukker det fort opp noen muligheter skal du se ;)

Anonymkode: 42378...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne på 33 som også dater 3 samtidig, ligget med en av de har jeg også. Han jeg lå med er i utgangspunktet ikke ute etter et forhold, men vil se hva som skjer og vi har god kjemi. Nr 2 er veldig nysingel så vi tar det rolig og nr 3 må jeg bli bedre kjent med så han åpner seg mer. Liker alle 3 på ulikt vis.

Anonymkode: 4e38b...e00

Jeg regner med du selvfølgelig har sjekket deg for seksuelle overførbare sykdommer inklusive herpes, og har fått dem til å sjekke seg og? 

Anonymkode: 96fd9...4c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

TS

Jøss, her på kg var det mye aktivitet! Og splittede meninger som seg jo hør og bør på et nettforum.

 

mandag 18.3

Ja, da ble jeg "stood up" for første gang. Jeg er ganske forvirret igrunn. Dette er altså siste damen som randomly sendte meg en mld, etter en date fra flere mnd tilbake hvor hun fortalte at en date nr 2 ble vanskelig fordi hun var litt langt påvei med en annen.

I går ville hun back-on-track men i dag stilte hun aldri opp. Fikk en unskyldningsmelding i etterkant som ikke forklarte hva grunnen var🤔 Lurer på om hun fikk kalde føtter.

Vel, det er uansett kke noe jeg gidder å bruke for mye energi på. Jeg tenker heller på daten fra fredag og bestemte meg for at det kunne være lurt å sende en mld for å bekrefte neste møte. Den ble bekreftet og jeg gleder meg!  Ålreit å bli litt bedre kjent med kanskje litt mindre alkohol. Lurer på om hun er noe for meg. Utseendemessig, absolutt, men hun har muligens litt divanykker og jeg vet ikke om det kommer av at hun spiller litt tøff? Hun maser hvertfall ikke for å si det slik😂

Det dukket også opp en bra match på tinder i dag... Måtte sende en kort intro melding og fikk et langt og utfyllende svar, så forfriskende! Vanvittig utseende, høy utdannelse og sinnsykt sprek. Later også til å være fra landet (alt annet en Oslo, haha) og det er ofte positivt. Tar det litt kuli, men her må det inviteres på date innen kort tid, men lar nok hvertfall uken gå.

Det var veldig deilig med en rolig hjemmekveld i dag også, trenger det iblant...

Anonymkode: 42378...7db

Hører ikke dette hjemme i dagbok forumet? 

Anonymkode: 9c71b...066

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hører ikke dette hjemme i dagbok forumet? 

Anonymkode: 9c71b...066

Jeg synes også det hører til der. Mye bedre at det er der, enn her hvor det bare blir avsporinger om at han dater for mange damer, dårlig moral og alt det der. 

Anonymkode: ab97e...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hører ikke dette hjemme i dagbok forumet? 

Anonymkode: 9c71b...066

Da måtte han vel postet med nick og det vil han nok ikke.

Anonymkode: 767b6...70a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
20 hours ago, AnonymBruker said:

Det her er bare tull. De uattraktive mennene har sjans hvis de ønsker noe seriøst.

Hvis en kvinne bare vil ha sex så går hun såklart etter den kjekkeste fordi da er utseende og eventuelt hvordan har er i senga som betyr noe.

Men når også de uattraktive mennene bare vil ha sex, hvorfor skal man velge dem?

Du ville antageligvis ikke valgt en dame på 170kg og med skjeggvekst selvom du ikke har hatt sex på 3 år men det vil jo ikke vi heller, spesielt ikke når det er så lett å få tak i noe bedre.

Men ja. Det er en god del kvinner som går etter dårlige menn. De må jo ha noen å ha sex med for å kunne ha mye sex på en måte og de samme playere har som regel sex med de samme jentene. Alt er bare på rundgang...Men nå skal det ikke mye til for å bli en populær mann da. Skaff deg sosial verdi så er du der. Verre for oss som må se perfekte ut for at en mann vil noe mer enn bare et hull for en kveld...

Anonymkode: 50d88...10b

Dette er det eneste riktige med det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...