Gå til innhold

En ungkars bekjennelser | Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Er (jente) singel selv i Oslo. Jeg er riktig nok bare 21 og har lyst til å leve ut singeltilværelsen før jeg evt finner meg en kar senere. Er ikke det jeg er ute etter nå de kommende årene. Allikevel synes jeg det er vanskelig å møte nye menn og dra ut. Jeg bor alene og det føles faktisk ganske ensomt. Kunne gjerne tenkt meg ut for et par rolige drinker noen helgekvelder da jeg ikke er så glad i nattklubber. Jeg drar sjeldent ut i helgene, mest fordi jeg ikke kjenner så mange som er single som jeg. Jeg vil ikke ha kjæreste, jeg er jo ung og trenger å utforske litt. Har du som singel mann noen tips til hvordan jeg kan møte/ligge/date osv? Jeg har ikke tinder, skal ikke skaffe meg det heller. Dette høres nok litt løst ut, men har et stort behov for å utforske og prøve nye ting nå som jeg er i min prime time;) har ikke tenkt til å «kaste bort» ungdomsårene mine på et forhold som mest sannsynlig ikke varer livet ut uansett. 

 

Anonymkode: cde3c...724

TS

Hei. Dersom du ikke liker nattklubb eller tinder er jo de to største arenaene uaktelle for deg, og på andre arenaer vil mange være mer seriøse enn du selv skisserer. Umiddelbart tenker jeg felles kjente (kompis/bekjent av en venninne?) eller andre nett-arenaer? Ser du bra ut kan du fort bli møtt av menn i en bar/restaurant dersom du smiler og viser at du er interessert i kontakt også.

Gøy å lese det du skriver, og det er også grunnen til at jeg i utgangspunktet søker noen eldre enn deg som har fått løpt fra seg litt. Selv om jeg blir fremstilt som en ulv av noen i tråden har jeg like ofte følt at jeg er den seriøse og jentene er i din situasjon, uten at det nødvendigvis har vært negativt. Som singel er jeg jo alltid interessert i sex med en flott dame.  

Anonymkode: 42378...7db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til 2019. Jeg leter etter drømmedama og møter de jeg tror kan bli det. I tillegg blir jeg noen erfaringer rikere som jeg vokser på og kan bruke dersom jeg måtte være så heldig å finne min sjelevenn til slutt.

Anonymkode: 42378...7db

Men hvordan kan noen bli det når du ligger med en ny annenhver dag? 🤔 Blir trist av å lese slikt som denne tråden jeg.

Hvor ble det av å treffe EN spennende person og se hvordan det går? Altså ha tålmodighet nok til å vente til dama du har vært på date med kan treffes igjen? Neida her må vi bare druse på og ha mest mulig på gang samtidig.

Synes jeg hører den samtalen med din fremtidige kjæreste: «Jeg skjønte med en gang at vi kunne bli noe spesielt, fikk bare et par raske blowjobs fra tilfeldige bekjente mellom date 1 & 2, pluss selvfølgelig at jeg lå med en tre-fire gamle flammer i løpet av den første måneden da vi holdt på å bli kjent, men jeg tror likevel absolutt at dette er KJÆRLIGHET. «

Æsj, ass...

Hvorfor må det være sånn? 💔

Anonymkode: b9bc9...05b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt hvordan kvinner prøver å kontrollere seksualiteten til en attraktiv mann gjennom å shame. 

Anonymkode: 518b3...f4d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt hvordan kvinner prøver å kontrollere seksualiteten til en attraktiv mann gjennom å shame. 

Anonymkode: 518b3...f4d

Kontrollere? Shame? Han sier han er ute etter noe seriøst, men har tre damer på gang i løpet av tre dager... Det er en selvmotsigelse, fordi man aldri kan gå dypere inn i noe når man har multiple ting på gang! 

Hvor sjarmerende er det når du skal forklare den «heldige» som du blir forelsket i at du har pult 14 andre i bli-kjent-prosessen 😬😬😬

Anonymkode: b9bc9...05b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kontrollere? Shame? Han sier han er ute etter noe seriøst, men har tre damer på gang i løpet av tre dager... Det er en selvmotsigelse, fordi man aldri kan gå dypere inn i noe når man har multiple ting på gang! 

Hvor sjarmerende er det når du skal forklare den «heldige» som du blir forelsket i at du har pult 14 andre i bli-kjent-prosessen 😬😬😬

Anonymkode: b9bc9...05b

Hvorfor skal han forklare seg og unnskylde seg for noe som skjedde før de var sammen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Mann1979 skrev:

Hvorfor skal han forklare seg og unnskylde seg for noe som skjedde før de var sammen?

Er vel ingen som "shamer" noen for noe som helst her, men jeg syntes datingkulturen har blitt ganse rølpete i Norge. Og ja, jeg er mann selv. 

Flørter/ligger/dater man tre damer over få dager, så får man liten tid til å se hvem som er mest aktuell. 

Anonymkode: fa025...d85

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Er vel ingen som "shamer" noen for noe som helst her, men jeg syntes datingkulturen har blitt ganse rølpete i Norge. Og ja, jeg er mann selv. 

Flørter/ligger/dater man tre damer over få dager, så får man liten tid til å se hvem som er mest aktuell. 

Anonymkode: fa025...d85

Synes det høres ut som han koser seg. Altfor mange tar altfor mye altfor seriøst altfor tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mann1979 skrev:

Synes det høres ut som han koser seg. Altfor mange tar altfor mye altfor seriøst altfor tidlig.

Ja, men man kan jo kose seg med en om gangen og se hvor det bærer hen. Men dette er jo noe som er typisk norsk på generelt grunnlag. Nok en grunn til at jeg er vanvittig glad for at jeg jobber med å flytte fra Norge for godt. Det skal bli godt å komme seg vekk :) 

Anonymkode: fa025...d85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne på 33 som også dater 3 samtidig, ligget med en av de har jeg også. Han jeg lå med er i utgangspunktet ikke ute etter et forhold, men vil se hva som skjer og vi har god kjemi. Nr 2 er veldig nysingel så vi tar det rolig og nr 3 må jeg bli bedre kjent med så han åpner seg mer. Liker alle 3 på ulikt vis.

Jeg har en favoritt, men er åpen for de andre siden alle har potensiale.

Anonymkode: 4e38b...e00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/17/2019 at 3:58 PM, Minesveiper said:

 

Jeg tror det gikk ganske bra med første damen du var på date med. En ting som faktisk kan gå galt når damen drikker på date er hvis hun vil ha sex, og man velger å ikke ha det av moralske grunner (hun var jo litt for full, eks). Jeg har kompiser som har gått på den smellen. Det som kan skje er at damen føler seg avvist dersom hun prøver seg. Dagen derpå sitter hun da med fylleangst + følelsen av å bli avvist. Ikke akkurat en god kombinasjon, og sjansen for at hun ønsker et nytt møte går betraktelig ned. Han ene kompisen min sa: "Men, jeg var jo en god person og gjorde det moralsk riktige her". Jeg svarte: "Ja, men du forstod ikke hvordan valget ditt påvirket henne følelsesmessig, og psykologien bak det. Neste gang burde du bare latt sexen skje dersom damen prøver seg". Han fikk jo da ikke en date nr.2. 

Dette er farlig råd å gi, for det kan veldig enkelt slå den andre veien. Verre at det er anger rundt å ha hatt sex i fylla, enn det motsatte. Det er ingen garanti for at det ville gått bedre om de gjorde det du sier her

Anonymkode: 2f67d...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Mann1979 said:

Hvorfor skal han forklare seg og unnskylde seg for noe som skjedde før de var sammen?

Jeg tenker at rundbrennere som regel blir sammen med andre rundbrennere, så sånn sett er det ikke så farlig. Brukeren du siterte har tydeligvis høyere standard og ligger ikke med hva som helst, noe jeg synes er positivt. Kvinner og menn som må legge på 5 stk på en gang på første dates finner som regel hverandre til slutt

Anonymkode: 2f67d...e82

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kontrollere? Shame? Han sier han er ute etter noe seriøst, men har tre damer på gang i løpet av tre dager... Det er en selvmotsigelse, fordi man aldri kan gå dypere inn i noe når man har multiple ting på gang! 

Hvor sjarmerende er det når du skal forklare den «heldige» som du blir forelsket i at du har pult 14 andre i bli-kjent-prosessen 😬😬😬

Anonymkode: b9bc9...05b

Jovisst kan man gå inn i noe dypere selv om det!

Anonymkode: dbd72...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
5 hours ago, AnonymBruker said:

3 kvinner på 3 dager? Hva pokker er vitsen? Skjønner du ikke at det er kul umulig å bli kjent med, eller bli glad i noen på ny på den måten her? Hva med heller skaffe seg en annen hobby en alkohol, byn og damer? Det er jo drittkjedelig?

Anonymkode: 9ab43...dc2

Man må jo innom flere damer før man finner den rette.

Dessuten er det godt å ha noen referansepunkt. De som ender opp i de verste forholdene og som blir ulykkelige, er de som blir sammen med og forplikter seg med de første de kommer borti og har sjans på.

Stå på TS, heier på deg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg begynt å bli ei gamm - mmm... voksen dame, ser ikke helt hva ts gjør galt. Synes folk gjør alt for lite "tabber" mens de enda er ung og har muligheten. Så lenge man ikke gjør noen skade og bruker litt vett, lev livet :) Det blir alvor nok senere. Til TS: ha det gøy 😉

Anonymkode: afa09...e21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men man kan jo kose seg med en om gangen og se hvor det bærer hen. Men dette er jo noe som er typisk norsk på generelt grunnlag. Nok en grunn til at jeg er vanvittig glad for at jeg jobber med å flytte fra Norge for godt. Det skal bli godt å komme seg vekk :) 

Anonymkode: fa025...d85

God tur!

I motsetning til deg har jeg faktisk bodd i utlandet og vet at den menneskelige natur er ganske lik uansett landegrenser. Det finner du uansett helt sikkert ut på egenhånd også! 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mann1979 skrev:

God tur!

I motsetning til deg har jeg faktisk bodd i utlandet og vet at den menneskelige natur er ganske lik uansett landegrenser. Det finner du uansett helt sikkert ut på egenhånd også! 😊

I motsetning til meg? Hvordan vet du hvor jeg har bodd? 

Har bodd lenge i utlandet før, og jeg jobber med å kunne flytte tilbake til et av disse landene. 

Ja, den menneskelige naturen er veldig lik uansett, men ikke alltid kulturelle/sosiale normer rundt dating. Hadde det kun vært menneskenaturen som hadde vært utslagsgivende for hvordan man oppfører seg, så hadde mennesker levd i huler ennå. Men vi gjør altså ikke det. 

Anonymkode: fa025...d85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til 2019. Jeg leter etter drømmedama og møter de jeg tror kan bli det. I tillegg blir jeg noen erfaringer rikere som jeg vokser på og kan bruke dersom jeg måtte være så heldig å finne min sjelevenn til slutt.

Anonymkode: 42378...7db

Velkommen til 2019 ja :lol: Sjelden sett mer selvmotsigende ulogisk pjatt pakket inn i 3 setninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2019 den 17.50, Minesveiper skrev:

Jeg tror det kan bli kleint i noen tilfeller der damen prøver seg, men ikke får respons. Når hun ikke har prøvd seg er det ikke like "farlig" siden hun ikke opplever å bli direkte avvist. Ellers tror jeg også det spiller en rolle om damen bare er ute etter sex, eller noe mer. Er man for forsiktig om damen bare vil ha sex for eksempel kan det skjære seg. 

Jeg også føler at det er akseptert at man dater flere fram til man avtaler å være eksklusive. Jeg bare er ikke helt komfortabel med det noe som er litt dumt siden det som best bedrer egne sjanser er å se flere samtidig. 

Hvis man tar utgangspunkt i gjennomsnittskvinnen og gjennomsnittsmannen så var det slik at på okcupid fikk kvinnen 3x ganger så mange meldinger enn en mann som var på "samme nivå" som henne utseendemessig. Dette er en vesentlig forskjell. Anta at dette betyr at en normal mann snakker med 3 kvinner, og en kvinne 9 menn da. Cuckold som er en bruker her inne har i årevis skrevet at menn og kvinner stiller mer likt på partnermarkedet, noe jeg tror stemmer, men at kvinner har lettere tilgang på sex, og med det stiller sterkere på sexmarkedet. Problemet til gjennomsnittskvinnen er at hun vet ikke hvilke av de 9 mennene som hun snakker med som er ute etter sex, og hvem som er ute etter etter et forhold. Hun vil uansett prioritere å gå ut med de hun finner mest attraktive blant mennene uten å vite hva de er ute etter. Poenget jeg vil fram til med dette er at en seriøs mann kan bli valgt vekk fremfor en mann som bare er ute etter sex og vice versa. Siden kvinnen har 9 å velge mellom til mannens 3 er konkurransen tøffere for mannen. Les for eksempel denne: https://www.dagbladet.no/kultur/jeg-motte-gutter-som-bare-var-pa-tinder-for-sex-hvis-noen-ber-deg-om-a-komme-hjem-og-se-film-styr-unna/67357801

Tinderalla datet 3 menn i uken bare fra tinder om jeg ikke husker helt feil. Hvor mange menn tror du en dame kan date hvis hun i tillegg aktivt går ut på byn, og på fester? Selv om kvinner i større grad stiller likt på partnermarkedet, må ikke de i like stor grad konkurrere mot individer fra samme kjønn som bare er ute etter sex på samme måte som menn må. Derfor er konkurransen tøffere for menn.

Svarer på denne også jeg. Jeg er enig i at dersom man dater en skikkelig dame, burde man ikke fremstå som useriøs. Problemet er vel at man møter på damer som snakker med, og dater flere samtidig selv.

Men for de fleste kvinner så er det ikke noe å rope hurra for at man har mange match når man vet at mennene har sveipa uten en gang å ha sett på bilder eller lest tekst og at menn er bare ute etter sex?

Ja en mann ville elsker 124 nye matches hver dag med sexforespørsler...og ikke tro at det er sånn at de attraktive mennene er ute etter det og de uattraktive mennene er seriøse for DET kan jeg love deg ikke stemmer.

Anonymkode: 50d88...10b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mann1979 skrev:

Hvorfor skal han forklare seg og unnskylde seg for noe som skjedde før de var sammen?

Men altså....hvis jeg ble sammen med en fyr som viste seg at han knulla mye rundt mens vi dater så vil jo ikke jeg ha noe med han å gjøre. Han er ikke en kvalitetsmenn det er verdt å beholde og antageligvis kommer han til å være utro.

Jeg vet at menn ser på andre menn som ligger med alt de kommer over som helter, men jeg har ikke lyst til å blande meg inn i noe som kan få negative konsekvenser da sånne menn ofte har andre problemer og issues og bruker sex som trøst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Men altså....hvis jeg ble sammen med en fyr som viste seg at han knulla mye rundt mens vi dater så vil jo ikke jeg ha noe med han å gjøre. Han er ikke en kvalitetsmenn det er verdt å beholde og antageligvis kommer han til å være utro.

Jeg vet at menn ser på andre menn som ligger med alt de kommer over som helter, men jeg har ikke lyst til å blande meg inn i noe som kan få negative konsekvenser da sånne menn ofte har andre problemer og issues og bruker sex som trøst.

Hadde vært fint om du kan dokumentere den siste påstanden din. 

Hilsen gammel rundbrenner

Anonymkode: ec7c9...709

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...