Gå til innhold

Nysingel og angst etter sex med ny fyr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg gjorde det slutt med typen (sammen i 2 år) for vel 6 uker siden. Var jeg som gikk, og det var ikke dramatisk for min del, jeg var helt ferdig med et destruktivt forhold. Jeg har ikke hatt noe kjærlighetssorg, og helt ærlig ikke revurdert valget mitt en eneste gang eller savnet eksen et sekund. Jeg har bare følt meg fri og glad. 

For et par uker siden traff jeg på en gammel bekjent, som jeg har flørtet med tidligere for mange år siden, men ikke gjort noe videre med. Vi hadde begge lyst på sex, og var kåte på hverandre, så jeg ble med han hjem. Jeg følte meg helt trygg med han, og begge forventet bare sex ut av det. Jeg var så gira før sexen, og selve sexen var bra, men etter vi var ferdige og skulle sove sammen, fikk jeg helt angst. Jeg fikk rett og slett panikk, og følte at dette var helt feil, og ville bare komme meg hjem. Fyren merket det på meg og prøvde å roe meg ned og betrygge meg, og var veldig snill og omsorgsfull. Jeg syne det var ubehagelig å ligge i armkroken hans etterpå feks. Jeg endte opp med å ta en taxi hjem på morgenkvisten og greide å roe meg når jeg var i min egen seng igjen, men jeg angrer fortsatt på at det skjedde selv om jeg prøver å fortelle meg jeg ikke får noe ut av å gå og angre. 

Er det flere som har opplevd dette som nysingel? Jeg skjønner jo at det kanskje er noe undertrykkende blandede følelser etter bruddet og at jeg ikke psykisk er klar for noe nytt forhold med noen på en stund, men jeg er jo kåt og har lyst på sex. Og det irriterte meg at slike følelser skulle ødelegge opplevelsen for meg etterpå... 

Samtidig har jeg nå for noen dager siden blitt bedt på date av en fyr som jeg har hatt et godt øye til lenge, som jeg vet er keen på meg for noe seriøst... Og ikke bare sex. Jeg kommer ikke til å haste meg inn i noe, og det virker det også som han skjønner selv når han vet hvor nysingel jeg er, men jeg har veldig lyst til å treffe han og bli kjent med han. Nå er jeg redd for at det skal dukke opp slike følelser med han, som jeg ikke har kontroll på... Samtidig har jeg ikke lyst til å avvise han nå eller sette han på vent... 

Anonymkode: c4c70...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har alltid hatt det slik etter lengre forhold, så derfor måtte jeg treffe noen ganske lenge før det ble sex. Ta stresset og presset ved det av for meg selv, før jeg hoppet i det. 

Egentlig elsker jeg sex, men det er bare litt vanskelig å omstille seg til en ny kropp. 

Jeg har opplevd at menn har vært tålmodige og hatt forståelse for at jeg ikke gikk fort frem seksuelt. Når jeg var klar var jeg klar. 

Husker at en fyr sa til meg "Jeg begynte å lure litt på om du var frigid, men så er du jo alt annet enn det. Verdt å vente på!" :)

Anonymkode: f0ca0...4dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har opplevd det før så nå har jeg vært singel i 3 mnd uten å røre menn ennå. Orker ikke den angsten, så jeg venter lengst mulig. 

Anonymkode: 42d13...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har angsten hos dere kommet på samme tidspunkt som jeg skisserer her? Og har dere angret mye i ettertid? 

Kommer også til å holde meg langt unna sex nå tenker jeg, men jeg lurer på hvordan i alle dager jeg skal klare det når det bygger seg opp så mye seksuell frustrasjon på bare noen uker.

TS

Anonymkode: c4c70...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig for min del. Hvis jeg har vært veldig glad i en person føles det bare galt og rart å være med en annen litt etterpå.

Det går over med tiden, du var bare ikke helt klar ennå.

Anonymkode: 1a752...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det tenkes at sex med noen du ikke er glad i ikke ligger for deg, eller er dette noe du har pleid å ha før men først nå reagerer negativt på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å tenk positivt på det når du blir lei deg, sex er helt normalt etter et forhold som gikk i dass. selv om du ikke har angret et sekund så er det alltid litt sårt innerst inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, herzeleid skrev:

Kan det tenkes at sex med noen du ikke er glad i ikke ligger for deg, eller er dette noe du har pleid å ha før men først nå reagerer negativt på?

Det kan nok stemme til en viss grad ja, jeg har egentlig aldri hatt ONS med fremmede sånn da det ikke appellerer til meg. Jeg ble jo med denne fyren fordi jeg kjente han. De guttene jeg ikke vil ha noe seriøst med men som jeg likevel har hatt et av-på forhold rent seksuelt med, liker jeg heller ikke å sove med eller gi av meg selv til utenom at de får se meg uten klær. Da drar jeg hjem etter sexen og får ikke så angst når jeg vet jeg kan bare stikke når jeg vil. Nå måtte jeg jo bli værende litt med denne fyren, han bodde langt unna meg og ville ha meg der for kosen også, men jeg bare fikk helt avsmak av både meg selv og han etter vi var ferdige. 

9 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Prøv å tenk positivt på det når du blir lei deg, sex er helt normalt etter et forhold som gikk i dass. selv om du ikke har angret et sekund så er det alltid litt sårt innerst inne.

Ja, jeg prøver å ikke tenke negativt, og det føles faktisk bedre i dag. Men det hjelper fortsatt ikke på min problemstilling om at jeg har lyst til å ha jevnlig sex, men ikke noe forhold med en gang så raskt etter et brudd. Og samtidig reagerer slik når jeg har uforpliktende sex... 

Anonymkode: c4c70...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...