Gå til innhold

Murringer i korsryggen, gravid?


Blåbæret93

Anbefalte innlegg

4B1EE241-3D37-48C3-A67D-FAC459CC9078.thumb.jpeg.1f50b738255983d3f70be28c39503393.jpeg

Litt usikker her nå🧐 nederste tatt igår og øverste idag. Har ikke fått noe skyggestrek på de tidligere testene. 

Synes jeg ser en strek på øverste, men vet ikke om det bare er syner 😂 hva tror du? 

Anonymkode: e18d2...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker said:

4B1EE241-3D37-48C3-A67D-FAC459CC9078.thumb.jpeg.1f50b738255983d3f70be28c39503393.jpeg

Litt usikker her nå🧐 nederste tatt igår og øverste idag. Har ikke fått noe skyggestrek på de tidligere testene. 

Synes jeg ser en strek på øverste, men vet ikke om det bare er syner 😂 hva tror du? 

Anonymkode: e18d2...5fd

Ingen mens i dag heller🤷🏼‍♀️

Hmm.. kan kanskje skimte litt på den øverste hvis jeg legger godviljen til😅 mem isåfall ser den grå ut.. og da er det bare test streken slm skimter igjennom pga at den er våt uten å være aktivert av urinen🤔

Ingen tegn til mens enda? Når har du ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta en ny imorgen å se. 😊 

ingen tegn til mens nei. Litt usikker om jeg har ikm mandag. Er jo ikke helt sikker på når el var.. 

Anonymkode: e18d2...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/23/2019 at 8:32 AM, AnonymBruker said:

Får ta en ny imorgen å se. 😊 

ingen tegn til mens nei. Litt usikker om jeg har ikm mandag. Er jo ikke helt sikker på når el var.. 

Anonymkode: e18d2...5fd

Hvordan går det? Noe mens eller positiv test?

Ingen mens enda haha.. er 6. dag uten mens nå. Ringte legen og de sa bare at jeg skulle vente, og at jeg kan være gravid men at det tar tid før det slår ut på en test😅 Ikke vet jeg. Har enda ømme puppet og mens aktige smerter i magen av og til. 

Tenker at neste test blir enten lørdags morgen eller mandags morgen, og da med en Clear Blue Digital😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blåbæret93 skrev:

Hvordan går det? Noe mens eller positiv test?

Ingen mens enda haha.. er 6. dag uten mens nå. Ringte legen og de sa bare at jeg skulle vente, og at jeg kan være gravid men at det tar tid før det slår ut på en test😅 Ikke vet jeg. Har enda ømme puppet og mens aktige smerter i magen av og til. 

Tenker at neste test blir enten lørdags morgen eller mandags morgen, og da med en Clear Blue Digital😊

Ingen positiv test eller mens her heller 😅🤷🏼‍♀️ 

Har ømme bryst jeg og. Virker ikke som det er mens på vei. Lite symptomer gravid så vet ikke helt jeg 🙂 

 

Anonymkode: e18d2...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering her på morgenen, jeg er GRAVID🤩 Testet nettopp «Gravid 1-2» på CBD! 

Helt uvirkelig, og vi har enda ikke komt over det 😍ganske kult at jeg har kjent kroppen min såpass godt at jeg har forstått at noe er ikke helt vanli🤭

Nå gjenstår det bare å vite når jeg hadde el i forhold til termin🤔

Hvordan går det med deg?

 

Endret av Blåbæret93
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Blåbæret93 skrev:

Liten oppdatering her på morgenen, jeg er GRAVID🤩 Testet nettopp «Gravid 1-2» på CBD! 

Helt uvirkelig, og vi har enda ikke komt over det 😍ganske kult at jeg har kjent kroppen min såpass godt at jeg har forstått at noe er ikke helt vanli🤭

Nå gjenstår det bare å vite når jeg hadde el i forhold til termin🤔

Hvordan går det med deg?

 

Nå leste jeg gjennom hele tråden som endte opp i dette. Gratulerer så mye! Ble så glad da jeg leste det <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blåbæret93 skrev:

Liten oppdatering her på morgenen, jeg er GRAVID🤩 Testet nettopp «Gravid 1-2» på CBD! 

Helt uvirkelig, og vi har enda ikke komt over det 😍ganske kult at jeg har kjent kroppen min såpass godt at jeg har forstått at noe er ikke helt vanli🤭

Nå gjenstår det bare å vite når jeg hadde el i forhold til termin🤔

Hvordan går det med deg?

 

Gratulerer!

Termin regnes ut i fra siste mens, ikke eggløsning, du trenger ikke å finne ut når den var.

Anonymkode: 5e0fa...e74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Blåbæret93 skrev:

Liten oppdatering her på morgenen, jeg er GRAVID🤩 Testet nettopp «Gravid 1-2» på CBD! 

Helt uvirkelig, og vi har enda ikke komt over det 😍ganske kult at jeg har kjent kroppen min såpass godt at jeg har forstått at noe er ikke helt vanli🤭

Nå gjenstår det bare å vite når jeg hadde el i forhold til termin🤔

Hvordan går det med deg?

 

Herregud så fantastisk!! Må bare gratulere såååå mye 🤩😍❤️

Hva har du kjent disse dagene og har du fått noe positiv test før digitale? 

Ikke no som skjer her enda.. verken positiv test eller mens 😅eller noen symptomer. skjønner ikke.. men tror bare kroppen er litt i ubalanse etter p-pilleslutt 😊

Anonymkode: e18d2...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Havfrue8 said:

Nå leste jeg gjennom hele tråden som endte opp i dette. Gratulerer så mye! Ble så glad da jeg leste det ❤️

Takk!❤️ Så hyggelig at du har lest alt🤩

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Gratulerer!

Termin regnes ut i fra siste mens, ikke eggløsning, du trenger ikke å finne ut når den var.

Anonymkode: 5e0fa...e74

Takk!❤️ 

Ja, men siden jeg nettopp tok ut spiralen så vet jeg egentlig ikke når mensen begynte siden jeg hadde blødninger fra 13.-25. feb😅 Men går utifra siden testen sier 1-2 uker, så er jeg vell 3-4 uker påvei👍🏼

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud så fantastisk!! Må bare gratulere såååå mye 🤩😍❤️

Hva har du kjent disse dagene og har du fått noe positiv test før digitale? 

Ikke no som skjer her enda.. verken positiv test eller mens 😅eller noen symptomer. skjønner ikke.. men tror bare kroppen er litt i ubalanse etter p-pilleslutt 😊

Anonymkode: e18d2...5fd

Taaaaakk!!🤩❤️

Har bare kjent masse mensen lignende smerter/murringer, litt vondt i ryggen, trøtt, tisser om natten (gjør aldri det) og ØMME pupper! Hele puppen liksom, ikke bare nippelen. Nei, fikk første positiv test i dag og det var den CBD testen! 😍

Men så lenge ikke mensen er kommet er det enda lov å håpe! Kan ikke du fortsette å oppdatere?😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blåbæret93 skrev:

Takk!❤️ Så hyggelig at du har lest alt🤩

Takk!❤️ 

Ja, men siden jeg nettopp tok ut spiralen så vet jeg egentlig ikke når mensen begynte siden jeg hadde blødninger fra 13.-25. feb😅 Men går utifra siden testen sier 1-2 uker, så er jeg vell 3-4 uker påvei👍🏼

Taaaaakk!!🤩❤️

Har bare kjent masse mensen lignende smerter/murringer, litt vondt i ryggen, trøtt, tisser om natten (gjør aldri det) og ØMME pupper! Hele puppen liksom, ikke bare nippelen. Nei, fikk første positiv test i dag og det var den CBD testen! 😍

Men så lenge ikke mensen er kommet er det enda lov å håpe! Kan ikke du fortsette å oppdatere?😍

Sååå koselig!!😍 

Det skal jeg gjøre 😄

Anonymkode: e18d2...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen her, endelig! 😅 

Tenker vi prøver igjen til vinteren. 

Ønsker deg masse lykke til i graviditeten blåbæret93🥰! Spennende tider 🤩 

Anonymkode: e18d2...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/5/2019 at 12:58 PM, AnonymBruker said:

Da kom mensen her, endelig! 😅 

Tenker vi prøver igjen til vinteren. 

Ønsker deg masse lykke til i graviditeten blåbæret93🥰! Spennende tider 🤩 

Anonymkode: e18d2...5fd

Å, det var kjipt da 😢 Håper det går bedre når dere skal prøve igjen😊👍🏼

 

Tusen takk! ❤️ Blir spennende tider ja! Klarer enda ikke å forstå at jeg faktisk er gravid😂 På mandag er det bare 1 uke til vi skal på tidlig UL, så da skal jeg oppdatere med hvor langt jeg faktisk er påvei (siden jeg er veldig usikker) og om det er én baby eller flere😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da var vi på tidlig UL i dag😍 Så et lite foster/embryo på størrelse med eg blåbær hvor hjertet slo😍 Vi er da ca 6+4 uker på vei😄 Var gøy å kunne se babyen vår, og liksom få det «skikkelig» bekreftet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2019 den 22.54, Blåbæret93 skrev:

Da var vi på tidlig UL i dag😍 Så et lite foster/embryo på størrelse med eg blåbær hvor hjertet slo😍 Vi er da ca 6+4 uker på vei😄 Var gøy å kunne se babyen vår, og liksom få det «skikkelig» bekreftet.

Åh så gøy! Den lyden av hjertet som slår er den deiligste lyden i verden 🥰 Det hele blir mye mer ekte og det er godt å vite at det er liv. Jeg hadde en SA og en MA i fjor, så da jeg ble gravid igjen 1 mnd etter MA så fikk jeg tidlig UL i uke 7. Jeg var så nervøs, men så fikk jeg se den lille klumpen og høre hjertet 😍 Deilig! Nå er jeg 25 uker på vei og alt går supert. Håper alt går fint med deg også fremover 😁 

 

Anonymkode: 9e6bb...3bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/18/2019 at 10:43 AM, AnonymBruker said:

Åh så gøy! Den lyden av hjertet som slår er den deiligste lyden i verden 🥰 Det hele blir mye mer ekte og det er godt å vite at det er liv. Jeg hadde en SA og en MA i fjor, så da jeg ble gravid igjen 1 mnd etter MA så fikk jeg tidlig UL i uke 7. Jeg var så nervøs, men så fikk jeg se den lille klumpen og høre hjertet 😍 Deilig! Nå er jeg 25 uker på vei og alt går supert. Håper alt går fint med deg også fremover 😁 

 

Anonymkode: 9e6bb...3bd

Så koselig å høre!😍 Var du kvalm og slikt?

Jeg er nå blitt sykemeldt pga kvalme og oppkast😢 Ikke noe gøy, så håper det går over snart. I morgen er vi 8 uker påvei🤩❤️😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Blåbæret93 skrev:

Så koselig å høre!😍 Var du kvalm og slikt?

Jeg er nå blitt sykemeldt pga kvalme og oppkast😢 Ikke noe gøy, så håper det går over snart. I morgen er vi 8 uker påvei🤩❤️😍

Uff da, nei det er slitsomt! Husk å få i deg nok drikke og få vilt deg. Jeg var veldig kvalm de første 10 ukene, men jeg kastet aldri opp. Var dager der jeg var helt sikker på at nå kommer jeg til å spy, men kom aldri. Var verst på formiddagen og på kvelden. Etter 10 uker forsvant det helt :) 

Kvalmen pleier å gi seg inntil du kommer i 2. trimester, ikke for alle da, noen fortsetter ganske lenge. Men typisk at de fleste plagene gir seg i 2. trimester, for meg har det vært en veldig behagelig periode 😁 Ingen plager. Litt hormoner her og der, blir fortere trøtt enn vanlig, men ellers har jeg fungert som normalt. Må bare nyte det så lenge det varer nå for den tyngste delen har jeg enda i vente 🤭 

 

Anonymkode: 9e6bb...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Liten stund siden jeg har oppdatert her inne😅

Ville bare informere om at alt er bra med graviditeten😍 Jeg var utrolig dårlig og spydde opp alt en god periode. Nå har det snudd og jeg har endelig lagt på meg min første kilo. I dag 31.07 er jeg 21+4. Vi var på OUL i uke 18 og det viste seg at det er ei sunn og frisk lita jente i magen😍 Termin er satt til 10.desember🥳

Har kjent bevegelse siden uke 16, men nå er hun kjempe aktiv. Bare i dag har hun sparket nesten hele dagen. Min samboer har ikke klart å kjenne det enda da det enten er for svakt når han kjenner eller at hun stopper å sparke😂 Ganske typisk.

Ellers er jeg fin i formen, men sliten. Har ikke så mye energi, men noen dager er bedre enn andre👍🏻

 

Hva med dere andre her inne?😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
På 15.3.2019 den 17.07, Blåbæret93 skrev:

Hei!

Nå har jeg lest en del på forskjellige forum sng symptomer og graviditet. Forstår at det er veldig individuelt om man har tegn/symptomer eller ikke, og hvilke man har.

Jeg hadde eggløsning ca 6.mars (el-slim) og er i dag ca 9 dpo. 

Jeg håper og tror at jeg er gravid nå, fordi døler at kroppen min er veldig annerledes enn før. Jeg har vært kvalm til tide og utide, ikke matlyst om morningen (har alltid matlyst) og mer matlyst om kvelden, vondt i tennene, gråte for teite ting som st jeg var sulten eller samboer fant en for liten sjokoladebit til meg, rare smerter/murringer i magen og veldig mye murringer i korsryggen. Har også hatt en rar form for vondt i hode, som går vekk. Jeg sliten litt med hodepine og den gir seg ikke før jeg evt sover den vekk, så dette er noe nytt. Jeg har også før fått veldig ømme brystvorter mellom el og ikm, så siden jeg ikke har det nå er det noe nytt.

Har også våknet tidlig (6tiden) for å måtte tisse og spise haha.

I dag er jeg veldig sliten, mye vondt i ryggen, varm, litt vondt i hode og kvalm (må spise for å ikke bli kvalm).

Har planer om å teste på søndag, så er ikke lenge til og vi er veldig spente.

Hva tror dere? Kan det være sjans for at jeg er gravid? Noen som har hatt det slik som meg som testet positivg?

Blir veldig glad for svar!

Jeg har murringer nederst i ryggen, oppkast igår morges, lite matlyst. Sensitiv for lukter. Men hadde en liten blødning/lyserosa i forrige uke. Kan jeg være gravid? 

Anonymkode: 1fd12...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har murringer nederst i ryggen, oppkast igår morges, lite matlyst. Sensitiv for lukter. Men hadde en liten blødning/lyserosa i forrige uke. Kan jeg være gravid? 

Anonymkode: 1fd12...4e4

Ingen her inne er synske - ta en test 🤷‍♀️

Anonymkode: f3976...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...