Gjest ThotSlayer Skrevet 15. mars 2019 #41 Skrevet 15. mars 2019 16 minutter siden, AnonymBruker said: Det kommer vel an på hva som er viktigst da. Hva man ønsker. Om man ønsker en partner for en hver pris eller er lykkelig som singel. Jeg hadde selv skyhøye krav (til kjemi!) og var villig til å vente på den rette. Jeg hadde det supert alene, og måtte finne noen som gjorde livskvaliteten min enda bedre, ellers hadde det ikke vært verd det. Jeg ville heller være singel enn å gå for en som ikke fylte kravene mine. Noen mente sikkert at mine krav var urealistiske, men jeg fant ham - selv om det tok litt lenger tid. Anonymkode: 6619b...229 Godt å høre at det gikk bra med deg
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #42 Skrevet 15. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så godt å høre at du ikke synes dette var så «håpløst» som mine venninner! Haha. Selvfølgelig trenger man kjemi😊 Hadde jeg tatt første og beste kun basert på inntekt, hadde jeg ikke vært singel nå. TS Anonymkode: 6619e...023 Synes helt ærlig at dine venninner er minst like «rare» som deg, hvis de er så opptatt av utseende 😅 Anonymkode: 6619b...229 1
Thyra Skrevet 15. mars 2019 #43 Skrevet 15. mars 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her😊 Siden det var litt uklarheter rundt hva jeg mener, skal jeg forsøke å være så tydelig som mulig! Jeg er en attraktiv kvinne, midt i tyveårene. Har null problem med å lande en såkalt «kjekkas». Men det er ikke noe jeg synes er viktig eller setter høyt hos en partner. Eks. Dersom jeg treffer to menn, begge er like snille og gode. A) Kjekkas, inntekt på 350-400k. B) Normalt utseende, inntekt 800k. Da går jeg for alternativ B. Da jeg setter en komfortabel økonomi høyere enn utseende. Dette betyr ikke at jeg ønsker å bli forsørget, jeg jobber selv. Men at jeg setter pris på en romsligere økonomi dersom vi skal bo sammen og få barn😊 Er dette ille? Anonymkode: 6619e...023 Jeg hadde gått for den av dem jeg hadde best kjemi med, som jeg trivdes best sammen med og følte hadde mest likt syn som meg på de viktigste tingene. Om jeg hadde hatt sjansen på to menn: A:Normalt utseende, inntekt 350-400 000 B:Kjekkas, inntekt 800 000 Kunne jeg fint funnet på å valgt A
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. mars 2019 #44 Skrevet 15. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du leser det siste jeg skrev, så ser du at jeg ikke søker forsørger. Til info eier jeg egen bolig, og over halvparten av verdien på den er i egenkapital😊 Sånn til info. Og nei, bor ikke på landet eller noe sånt. Så ja, har det på stell kan man si. Anonymkode: 6619e...023 Jeg ser det. Og etter den siste oppdateringen synes jeg du virker litt opptatt av penger. Kunne aldri valgt en mann utifra hvor mye han tjener i året, men ordnet økonomi hadde vært et krav. Men hadde utelukkende valgt utifra følelser om det hadde stått mellom to med helt forskjellige inntekter. Hva har det med saken at du ikke bor på landet? Er det for å presisere at du eier et dyrere bosted? Som sagt, synes du virker litt gold digger, men vi er alle forskjellige og du er i din fulle rett til å ha sånne ønsker
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #45 Skrevet 15. mars 2019 41 minutter siden, Dævendøtte skrev: Jeg ser det. Og etter den siste oppdateringen synes jeg du virker litt opptatt av penger. Kunne aldri valgt en mann utifra hvor mye han tjener i året, men ordnet økonomi hadde vært et krav. Men hadde utelukkende valgt utifra følelser om det hadde stått mellom to med helt forskjellige inntekter. Hva har det med saken at du ikke bor på landet? Er det for å presisere at du eier et dyrere bosted? Som sagt, synes du virker litt gold digger, men vi er alle forskjellige og du er i din fulle rett til å ha sånne ønsker Hva det har med saken å gjøre? Tja, var vel strengt talt du som kommenterte at du «tok for gitt» at min økonomiske situasjon var i orden.. Siden du mente det var viktig i denne problemstillingen. Så ja, da så det ut til å være viktig å poengtere hvor godt jeg sitter i det alene😉 Jeg trenger ikke en mann til å lene meg på økonomisk. Men jeg finner det mer attraktivt med en mann som har klart seg bra, sammenlignet med et pent ansikt. Noe er man født med, noe annet har man jobbet for. Anonymkode: 6619e...023 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #47 Skrevet 16. mars 2019 På 15.3.2019 den 12.04, AnonymBruker skrev: Jeg er singel, og det er noen venninner av meg også. Som regel når vi prater om menn og potensielle dater, så er kravene til disse at han skal være kjekk å se på. Jeg derimot, setter større pris på økonomisk trygghet hos en mann fremfor at han skal være en typisk kjekkas. I tillegg til en god personlighet selvsagt. Dette er visst ikke sosialt akseptert å nevne blant venninner, men å rangere dem rent utseendemessig er OK? Mulig jeg setter pris på en mann som kan gi meg økonomisk trygghet, da jeg selv har opplevd både oppturer og nedturer på dette området. Men er det så fryktelig galt å ha det som et krav? Er jeg en gold digger? Anonymkode: 6619e...023 Nei du er ikke gold digger, men virker litt uselvstendig . Hvis det kun er tryggheten du er ute etter og han får holde pengene SINE (Noen kvinners definisjon: VÅRE) for seg selv 🙃 Anonymkode: f45f2...e10
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #48 Skrevet 17. mars 2019 På 15.3.2019 den 12.35, SM30 skrev: Jeg syns det er et helt fair ønske. Jeg tror også at veldig mange andre ønsker det samme og at det ikke kommer frem nettopp fordi det ikke er, som du sier, sosialt akseptert. Jeg vet, av empiri, at mange damer setter stor pris på det - til den grad det blir viktig å skille de med et sunt forhold til penger og de som tror penger og kjøpekraft bringer lykke... Jeg også synes det er helt fair så lenge du har noe å vise frem til selv. Man får ikke ikke i pose å sekk her i livet. Anonymkode: 501ac...a8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå