Gå til innhold

Føler ikke det er mulig å møte kjærligheten igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler meg litt nedfor i dag. Som regel går det bra, men av og til kjenner jeg virkelig på følelsen av å være alene. Er en kvinne på 26 år, har aldri vært i et skikkelig forhold. For noen år siden møtte jeg en mann som alt klaffet med. Før jeg møtte ham hadde jeg aldri kjent på en skikkelig forelskelse før, og det var også gjensidig. Men, han var i et forhold. I ettertid er jeg glad for at det ble som det ble (han var jo en fyr som var emosjonelt utro med meg samtidig som samboeren satt hjemme). Men i ettertid har jeg ikke kjent på den følelsen som han ga meg.

Jeg har datet endel, spesielt nå i det siste. Blir kanskje 2 - 3 dater i måneden.  Blir en god del førstedater, og noen dater jeg kanskje i en måned eller to før det dabber av. Jeg har møtt mange fine menn, men det har ikke vært den rette kjemien (hverken fra min side eller for de jeg har møtt). Føler meg sliten nå, litt oppgitt. Jeg går ikke på date og tror at jeg skal møte drømmemannen, og føler ikke at jeg har for høye forventninger. Jeg har funnet de fleste mennene jeg har møtt som gode menn med gode egenskaper. Det er ikke så alt for ofte jeg finner "feil" med mennene, eller at det er mye med dem som jeg ikke liker. Det har bare ikke klaffet.

Jeg vet at jeg fortsatt er ganske ung. Men det føles leit å kun ha kjent på kjærligheten én gang i livet, og det var jo heller aldri et forhold. Er det noen andre her som føler på det samme? Eventuelt noen som kan komme med noen oppmuntrende ord?

Anonymkode: 02e53...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg føler på det samme og er like gammel som deg. Har ikke noe oppmuntrende å komme med. Jeg har aldri vært i noe forhold. 

Anonymkode: c717b...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har dere høye krav?

Anonymkode: 8cd0c...329

Tror ikke det. Jeg har forelsket meg uten at det var krav. Hva legger du i høye krav? Virker bare som en del bitre menn her inne mener de har krav på damer selv om de bare ligger i sofaen og drikker øl og spiser potetgull ? En slik mann vil jeg ikke ha hvis det var det du tenkte på.

Anonymkode: c717b...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...