Gå til innhold

Å ta opp tidligere flørt når man har fått orden på seg selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil liksom ikke gå helt videre. Jeg likte han så utrolig godt, men ble heller ikke nok kjent med han til å vite at han er slik jeg tror han er. Men nok til å vite at han er en grei person. Men jeg har vært fylt opp med selvhat og alltid satt hindere for meg selv. 

Spørsmålet er jo om han fremdeles er interessert. Men jeg kan jo rikiere å gjøre vondt verre. Hva om jeg liksom ikke vet hvordan jeg skal kommunisere, jeg begynner så fort å analysere og hvis han er lunken, så kommer jeg til å lure på om jeg må åpne meg helt eller om jeg skal holde meg til å prøve meg fram. 

Anonymkode: 1a351...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det lenge siden dere hadde noe på gang? De fleste menn blir jo smigret av damer som tar kontakt og viser interesse for dem, du har jo ingenting å tape på å gjøre det.

Anonymkode: e3d45...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det lenge siden dere hadde noe på gang? De fleste menn blir jo smigret av damer som tar kontakt og viser interesse for dem, du har jo ingenting å tape på å gjøre det.

Anonymkode: e3d45...9be

Nja...vet ikke om vi hadde noe på gang. Vi hadde en flørt. Jeg føler ikke at menn blir smigret av at ei dame tar kontakt, men heller bare ser henne som et lettvindt catch og lett å utnytte. Jeg tenker å vente til han evt tar kontakt igjen, men det er jo ikke riktig det heller. Hørte sist fra han i oktober, det var den siste lange samtalen. Jeg ønsket han lykkentil på noe i januar, og han svarte bare et takk.

Anonymkode: 1a351...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke verre enn å bare ta kontakt med ham? Starte en samtale å spørre hvordan det går, og ta det derfra? 

Anonymkode: 009e8...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke verre enn å bare ta kontakt med ham? Starte en samtale å spørre hvordan det går, og ta det derfra? 

Anonymkode: 009e8...9cf

Jeg har ikke såååå orden på meg enda. Jeg vurderer det enda. Følelsene for han er ikke såååå intense som før, og det er jo ikke rart...det vil kreve for mye ressurser av en hjerne å være konstant forelska. Men jeg følte vi hadde noe, men jeg satte en stopper for det. Jeg har flere ganger sittet ved elvekanten og tenkt på han, må bare komme meg ut slik at jeg ikke sitter med denne skjermen hele tiden og analyserer hva han driver med. Jeg kommer ikke til å klare å stole på han så da er det vel bare like greit å la vær? Jeg vet ikke om det er velbegrunnet, men jeg har lav selvfølelse. Er kanskje en smule egoistisk å ta kontakt når jeg ikke føler jeg har noe positivt å gi.

Anonymkode: 1a351...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke såååå orden på meg enda. Jeg vurderer det enda. Følelsene for han er ikke såååå intense som før, og det er jo ikke rart...det vil kreve for mye ressurser av en hjerne å være konstant forelska. Men jeg følte vi hadde noe, men jeg satte en stopper for det. Jeg har flere ganger sittet ved elvekanten og tenkt på han, må bare komme meg ut slik at jeg ikke sitter med denne skjermen hele tiden og analyserer hva han driver med. Jeg kommer ikke til å klare å stole på han så da er det vel bare like greit å la vær? Jeg vet ikke om det er velbegrunnet, men jeg har lav selvfølelse. Er kanskje en smule egoistisk å ta kontakt når jeg ikke føler jeg har noe positivt å gi.

Anonymkode: 1a351...894

Hadde dere en greie når du ikke hadde orden på deg selv i det hele tatt, og han så det fine i deg, vil han ihvertfall se det flotte ved deg nå. Slik jeg alltid sier til meg selv "Bedre å angre på noe man gjor, enn ikke gjor". Så hvorfor sitte å se for seg forskjellige scenarioer, når du kan oppleve å se realiteten i det selv. Gjerne han ikke har noe interesse for deg lenger, gjerne han gjør? Det får du ikke vite før du har prøvd. Så jeg sier, kjør på! Send en snap nå (om dere driver på sånn), og skriv "Kom til å tenke på deg, hvordan går det?", så ser du bare hvor det fører hen. Er ikke så mye verre enn det :) Du klarer dette!!

Anonymkode: 009e8...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dere en greie når du ikke hadde orden på deg selv i det hele tatt, og han så det fine i deg, vil han ihvertfall se det flotte ved deg nå. Slik jeg alltid sier til meg selv "Bedre å angre på noe man gjor, enn ikke gjor". Så hvorfor sitte å se for seg forskjellige scenarioer, når du kan oppleve å se realiteten i det selv. Gjerne han ikke har noe interesse for deg lenger, gjerne han gjør? Det får du ikke vite før du har prøvd. Så jeg sier, kjør på! Send en snap nå (om dere driver på sånn), og skriv "Kom til å tenke på deg, hvordan går det?", så ser du bare hvor det fører hen. Er ikke så mye verre enn det :) Du klarer dette!!

Anonymkode: 009e8...9cf

He he, takk. Ja det er bedre å angre på noe man har gjort (med mindre det var fyllekjøring og du skadet noen da 😛 ) enn ikke har gjort, det har jeg sterkt fått erfare. Ja jeg er veldig flink til å se for meg scanarioner, jeg "vet" at han har noe på g med noen og, eller at han kanskje har dame. Jeg ser det bare for meg! Men han har ikke gitt noe offentlig info om dette så jeg kan bare vite at han er singel, osf skjuler han dama si og det er dårlig trekk. Vi har ikke hverandre på snap. Men face og insta. 

 

Anonymkode: 1a351...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, FrodeF skrev:

Du burde være for deg selv en stund. Får du profesjonell hjelp? 

Ja det får jeg. 

Anonymkode: 1a351...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...