AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #41 Skrevet 14. mars 2019 9 timer siden, Mann1979 skrev: Det er jo en ikke helt uvanlig aldersforskjell. 50 og 35 år gamle mener jeg. Nei ikke i det hele tatt... Altså, hele den alder er bare et tall tullet er bare noe eldre menn forteller til seg selv fordi de ikke takler at de blir eldre og får mindre sjans på yngre kvinner. Hvem vil ha en som er så gammel? Sikkert noen, men en på 50 år? Æsj fader heller. Anonymkode: d41eb...b83 2
Mann1979 Skrevet 14. mars 2019 #42 Skrevet 14. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei ikke i det hele tatt... Altså, hele den alder er bare et tall tullet er bare noe eldre menn forteller til seg selv fordi de ikke takler at de blir eldre og får mindre sjans på yngre kvinner. Hvem vil ha en som er så gammel? Sikkert noen, men en på 50 år? Æsj fader heller. Anonymkode: d41eb...b83 Som sagt: Jeg ser mange slike par. Selv om du ikke kan tenke deg det så betyr ikke dette at det gjelder alle. Vellykkede menn har en tendens til å finne det de ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #43 Skrevet 14. mars 2019 Syns menn på 50 ofte er råsexy jeg, hvis de er smarte og barske (i mangel av et bedre ord). J35 Anonymkode: bbca2...9ca 1
Maleficenta Skrevet 14. mars 2019 #44 Skrevet 14. mars 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer vel litt an på om de er barnløse, og ønsker seg barn. Da er jo damer i 40-årene ikke mye å satse på. Anonymkode: c8276...777 Litt sent å ønske seg barn da. De burde tenkt på det da de var i 30 åra selv. Men neida. Skulle bare pule rundt da. 2
herzeleid Skrevet 15. mars 2019 #45 Skrevet 15. mars 2019 Det fleste kvinner er vell mer attraktive i 30-årene enn i 40-årene, så single menn som har muligheten til å få yngre partnere vil nok ofte velge disse. Med det sagt tviler jeg på at så veldig mange "filtrerer" etter alder utenfor internett, så en 40-åring som holder seg godt har sikkert god sjanse på jevnaldrende. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #46 Skrevet 15. mars 2019 På 14.3.2019 den 13.32, AnonymBruker skrev: For et steinalder-syn du har. Kvinner er da ikke laget av noe annet enn menn og er selvsagt ikke bedre skikket en dere til å drive med veldedighets-kjærlighet. Hvis jeg kunne velge mellom en 50-åring med penger, og en 40-åring uten en krone som jeg likte: hadde jeg tatt 40 åringen eller vært ALENE om 40-åringen ikke ville ha meg. 50-åringen med penger ville ikke blitt vurdert engang. De kan være med 50 år gamle damer eller finne seg noen som trenger penger. Mvh kvinne født i samme år som deg. Anonymkode: 39a19...c90 Jeg kunne blitt sammen med en 50-åring uten penger, om vi fant tonen. Anonymkode: d05f4...554 1
Thyra Skrevet 15. mars 2019 #47 Skrevet 15. mars 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke i det hele tatt... Altså, hele den alder er bare et tall tullet er bare noe eldre menn forteller til seg selv fordi de ikke takler at de blir eldre og får mindre sjans på yngre kvinner. Hvem vil ha en som er så gammel? Sikkert noen, men en på 50 år? Æsj fader heller. Anonymkode: d41eb...b83 Det er da mange kjekke 50-åringer. Men de fleste kvinner er nok ikke i utgangspunktet på jakt etter noen som er mye eldre. 1
Thyra Skrevet 15. mars 2019 #48 Skrevet 15. mars 2019 8 timer siden, herzeleid skrev: Det fleste kvinner er vell mer attraktive i 30-årene enn i 40-årene, så single menn som har muligheten til å få yngre partnere vil nok ofte velge disse. Med det sagt tviler jeg på at så veldig mange "filtrerer" etter alder utenfor internett, så en 40-åring som holder seg godt har sikkert god sjanse på jevnaldrende. Om de er på jakt etter et varig forhold, er det vel best at aldersforskjellen ikke er så stor. Selv om en mann på 50 fint kan finne en kvinne i 30-årene, er det ikke sikkert hun synes det er like greit om 20 år. Da er han en "gammel gubbe", mens hun fortsatt er forholdsvis ung og sprek. Da er han forlengst pensjonist, mens hun har mange år igjen i arbeidslivet. En kvinne i 30-årene ønsker seg kanskje barn, mens en mann på 50 har voksne barn, og ønsker ikke å begynne på nytt. Å finne en kvinne å leve sammen med, handler om mer enn å ha en "ung og flott" dame. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå