Jerry Lee Skrevet 3. februar 2021 #621 Del Skrevet 3. februar 2021 Handle på fredda'n. Fredda'n, sa jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. februar 2021 #622 Del Skrevet 3. februar 2021 Vaskepulver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. februar 2021 #623 Del Skrevet 4. februar 2021 Hva var det nå igjen da? Skal vi se.... Brød, juice, skinkeost, revet mozzarella, norvegia, Bama sin ferdige salat med ost og skinke, glutenfrie salte kjeks, vårløk, små tomater, poteter, monster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 4. februar 2021 #624 Del Skrevet 4. februar 2021 Uhm Brød, melk, vaskepulver og erter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 5. februar 2021 #625 Del Skrevet 5. februar 2021 Pølser, peanøttsmør, reker, bagetter (til å ha rekene oppi i morgen), øl, ostepop og totenflak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 5. februar 2021 #626 Del Skrevet 5. februar 2021 En stor melkesjokolade. 20 kr på Spar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. februar 2021 #627 Del Skrevet 5. februar 2021 Melk, bixitkjeks med sjokolade som skal brukes til kakebunn, et brød, en pose kaffe, en paprika, tannkoster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 5. februar 2021 #628 Del Skrevet 5. februar 2021 Pekannøtter og valnøttkjerner som helgas snacks, samt alkoholfri øl og brus. Ellers nødvendig mat for helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonlight40 Skrevet 5. februar 2021 #629 Del Skrevet 5. februar 2021 Paprikachips, tomater, gulrøtter og zalo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. februar 2021 #630 Del Skrevet 5. februar 2021 (endret) Kaffe, Melk og brus, brød, 4 baguetter med reker og egg, wiener og ferdig potetstappe. Beinfrie nakkekoteletter og storfekjøttdeig (datovarer). Egg, poteter, gulrøtter, løk, paprika og sukkererter. Sjokoladekake, rosinboller og Pistasj-is. Endret 5. februar 2021 av Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. februar 2021 #631 Del Skrevet 5. februar 2021 Avocado, lime, nachochips, rømme og tacosaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2021 #632 Del Skrevet 5. februar 2021 Jeg gleder meg stort over @Jerry Lee`s gode innkjøp og håper at alt vil smake! Personlig har jeg kjøpt en pakke kjeks, en løk, tre store poteter, gulrøtter, kålrot, purre, sellerirot og erter/mais i boks + buljongterning. Jeg skal lage grønnsakssuppe i morgen hadde jeg tenkt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Greentree Skrevet 5. februar 2021 #633 Del Skrevet 5. februar 2021 Lime, koriander, pasta, mango, farris, kjeks, baconpølser og pølsebrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. februar 2021 #634 Del Skrevet 5. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Jeg gleder meg stort over @Jerry Lee`s gode innkjøp og håper at alt vil smake! Personlig har jeg kjøpt en pakke kjeks, en løk, tre store poteter, gulrøtter, kålrot, purre, sellerirot og erter/mais i boks + buljongterning. Jeg skal lage grønnsakssuppe i morgen hadde jeg tenkt. Takk. ☺ Men skal du kjeks i suppa da? 😉 Tøver. Grønnsakssuppe er godt, det. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 5. februar 2021 #635 Del Skrevet 5. februar 2021 Kun pizza fra Peppes, kun får å komme meg ut idag 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. februar 2021 #636 Del Skrevet 5. februar 2021 Litt forskjellig fra ferskvaren, melk, iste, sjokolade, yoghurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. februar 2021 #637 Del Skrevet 6. februar 2021 Oj, det ble litt. Is fra Funky Frozen og latte fra Espressohouse mens Ungen og jeg var i byen. Normal ble kvitt to flasker shampo, deodorant, reeses peanøttsmør, litt godt.. Rema: Bacon, egg, julebrus, paprika og cheddar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 6. februar 2021 #638 Del Skrevet 6. februar 2021 Egg, brus, melk, blåbær, epler, bananer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. februar 2021 #639 Del Skrevet 9. februar 2021 Mye. Har ukeshandlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. februar 2021 #640 Del Skrevet 27. februar 2021 Mandelpotet, agurk, eple, banan, bolle, enda en bolle rundstykke, melk, juice, farris, egg, kaviar, rekeost, smør, frossenpizza, gryterett, laksefilet, vingummi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå