Sola de Skrevet 17. juli 2021 #722 Skrevet 17. juli 2021 Ost og baconpølser, pølsebrød, fjordlandmiddag, melk, iste, jarlsberg, kremgo, brunost, egg, rundstykker, iskrem, vaskepulver. 1
MarianneE Skrevet 17. juli 2021 #723 Skrevet 17. juli 2021 Å, det ble en del.. Brød, maiskolber, poteter, tzatziki, foccaccia, melk, iskaffe, yoghurter, kjøttdeig, kyllingfilet, potetgull, rømme, skinke, Monster, glutenfritt brød, majones...
mia83 Skrevet 29. juli 2021 Forfatter #724 Skrevet 29. juli 2021 Baconleverpostei, purreløk, gulrøtter, kålrot, pytt i panne, kattemat, kylling, laks, salami, matfløte, ris.
Gladikaffe Skrevet 29. juli 2021 #725 Skrevet 29. juli 2021 Sunniva appelsinjuice og freia melkesjokolade. Den eneste appelsin juicen de hadde på matkroken 🙄
Lipyros Skrevet 29. juli 2021 #728 Skrevet 29. juli 2021 (endret) Iskaffe, juiceboks til lille og en bolle. Vi var på åpen bondegård 😉 Endret 29. juli 2021 av Lipyros
Sola de Skrevet 1. august 2021 #732 Skrevet 1. august 2021 Masse klær jeg ikke trenger Kjøpte flere av ting jeg har i andre farger.
NonJuan Skrevet 1. august 2021 #733 Skrevet 1. august 2021 Sola de skrev (1 minutt siden): Masse klær jeg ikke trenger Kjøpte flere av ting jeg har i andre farger. Hei Sola de, Hvor har du handlet i dag? Trodde ikke butikkene var oppe i dag jeg... Vel utenom Dagligvarebutikker og slik Håper alt er bra med deg 1
Sola de Skrevet 1. august 2021 #734 Skrevet 1. august 2021 (endret) NonJuan skrev (1 minutt siden): Hei Sola de, Hvor har du handlet i dag? Trodde ikke butikkene var oppe i dag jeg... Vel utenom Dagligvarebutikker og slik Håper alt er bra med deg Nettshopping Cellbes har halv pris av salgspris i dag. Går så der her Håper det står bra til der borte, og at dere holder dere friske! Endret 1. august 2021 av Sola de 1
NonJuan Skrevet 1. august 2021 #735 Skrevet 1. august 2021 Sola de skrev (11 minutter siden): Nettshopping Cellbes har halv pris av salgspris i dag. Går så der her Håper det står bra til der borte, og at dere holder dere friske! Åjaaaaa Nettshopping 😆 Ja det er farlig... Og man kjøper kanskje litt mer enn det man trenger eller har råd til 🤭 Her er alle friske.... og ser at samfunnet slipper ned skuldrene mer og mer. Det er herlig.. men det er også skremmende. Kos deg masse videre med Nettshoppingen
Sola de Skrevet 1. august 2021 #736 Skrevet 1. august 2021 NonJuan skrev (24 minutter siden): Åjaaaaa Nettshopping 😆 Ja det er farlig... Og man kjøper kanskje litt mer enn det man trenger eller har råd til 🤭 Her er alle friske.... og ser at samfunnet slipper ned skuldrene mer og mer. Det er herlig.. men det er også skremmende. Kos deg masse videre med Nettshoppingen Tror jeg sier meg ferdig for i ÅR med den type shopping! Synes det er skummelt. Er veldig mye smitte. Folk gir faen. Tenker bare på seg selv. Satt en fyr på bussen i går og snufset og snakket i telefonen om at han hadde hatt blackout etter nattens fest... 1
Smurfii Skrevet 1. august 2021 #738 Skrevet 1. august 2021 Handlet inn til himmelsk digg taco pizza🤤🍕 Som Ronny Brede Aase sier - Det er viktig når ein skal inn i ei ny veke å fylle magen med lykke i form av taco.😍
Sola de Skrevet 2. august 2021 #740 Skrevet 2. august 2021 Croissanter, sukkerboller, donuts, wienerbrød, pizza, melk, noen klær.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå