Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Rosendahl
Skrevet

Mat, d vitamin og baderomsspray 🥳

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ost og baconpølser, pølsebrød, fjordlandmiddag, melk, iste, jarlsberg, kremgo, brunost, egg, rundstykker, iskrem, vaskepulver.

• Liker 1
Skrevet

Å, det ble en del.. Brød, maiskolber, poteter, tzatziki, foccaccia, melk, iskaffe, yoghurter, kjøttdeig, kyllingfilet, potetgull, rømme, skinke, Monster, glutenfritt brød, majones...

• 2 uker senere...
Skrevet

Baconleverpostei, purreløk, gulrøtter, kålrot, pytt i panne, kattemat, kylling, laks, salami, matfløte, ris.

Skrevet

Sunniva appelsinjuice og freia melkesjokolade. Den eneste appelsin juicen de hadde på matkroken 🙄

Gjest Tenk positivt
Skrevet

Cola, brød, bananer og snus

Skrevet

lunsj, red bull, middag, sko og en vin 

Skrevet (endret)

Iskaffe, juiceboks til lille og en bolle. Vi var på åpen bondegård 😉 

Endret av Lipyros
Gjest Tenk positivt
Skrevet

Familiepizza fra frysedisken 

Skrevet

Masse klær jeg ikke trenger :ler: Kjøpte flere av ting jeg har i andre farger.

Skrevet
Sola de skrev (1 minutt siden):

Masse klær jeg ikke trenger :ler: Kjøpte flere av ting jeg har i andre farger.

Hei Sola de, Hvor har du handlet i dag?  Trodde ikke butikkene var oppe i dag jeg... Vel utenom Dagligvarebutikker og slik

Håper alt er bra med deg :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
NonJuan skrev (1 minutt siden):

Hei Sola de, Hvor har du handlet i dag?  Trodde ikke butikkene var oppe i dag jeg... Vel utenom Dagligvarebutikker og slik

Håper alt er bra med deg :)

Nettshopping :ler: Cellbes har halv pris av salgspris i dag.

Går så der her :) Håper det står bra til der borte, og at dere holder dere friske!

Endret av Sola de
  • Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (11 minutter siden):

Nettshopping :ler: Cellbes har halv pris av salgspris i dag.

Går så der her :) Håper det står bra til der borte, og at dere holder dere friske!

Åjaaaaa Nettshopping  😆   Ja det er farlig...   Og man kjøper kanskje litt mer enn det man trenger eller har råd til  🤭

Her er alle friske.... og ser at samfunnet slipper ned skuldrene mer og mer. Det er herlig.. men det er også skremmende. 

Kos deg masse videre med Nettshoppingen ;) 

Skrevet
NonJuan skrev (24 minutter siden):

Åjaaaaa Nettshopping  😆   Ja det er farlig...   Og man kjøper kanskje litt mer enn det man trenger eller har råd til  🤭

Her er alle friske.... og ser at samfunnet slipper ned skuldrene mer og mer. Det er herlig.. men det er også skremmende. 

Kos deg masse videre med Nettshoppingen ;) 

Tror jeg sier meg ferdig for i ÅR med den type shopping! :ler:

Synes det er skummelt. Er veldig mye smitte. Folk gir faen. Tenker bare på seg selv. Satt en fyr på bussen i går og snufset og snakket i telefonen om at han hadde hatt blackout etter nattens fest...

• Liker 1
Skrevet

Handlet inn til himmelsk digg taco pizza🤤🍕 Som Ronny Brede Aase sier - 

Det er viktig når ein skal inn i ei ny veke å fylle magen med lykke i form av taco.😍

Skrevet

Croissanter, sukkerboller, donuts, wienerbrød, pizza, melk, noen klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...