Gå til innhold

Hva har du handlet i dag?

mia83

Anbefalte innlegg

Ferdigkokt mandelpotet, leverpostei, brød, tyttebærsyltetøy, bringebærsaus, shampoo, vaskepulver, håndsåpe, tannkost, tannkrem, zalo, rundstykker, godteri, sopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nietsoj skrev (På 29.12.2020 den 10.44):

Godt. Da vet jeg at det er noen som leser innleggene her. 👍

Seff. I dag har jeg handlet aluminiumsfolie og grønnsaksblanding 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Melk, brød, kaffe, smør, makrell i tomat, ost, majones, youghurt, druer, håndsåpe og neglelakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karbonadedeig, wienerpølser, kokt skinke, risengrynsgrøt, pølsebrød, sprøstekt løk, tomat, sjampinjong, paprika, juice, farris, iste, bakepapir, kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Fiskeboller, fiskekaker, kålrot, juice, potetgull, sjokolade, ris, frokostblanding, youghurt, egg, kylling, poteter, druer, pålegg, kaffe, gjær, mellombar, matfløte og mini tomater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To grønne matavfallposer, milshake sjokolade, bananer, egg, nøkkelost og sukkerfri energidrikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkepinne.

Melk, smør, kålrabi, kjøttpålegg, fløte, glutenfritt brød, glutenfri baguett, julebrus, Philadelphia, sjokoladepynt, gulost, melkesjokolade 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løk, hvitløk, paprika, tomater, chili, fiken, klementiner, plommer, epler, melk, proteinbar, cashewnøtter, brød, rundstykke, spisskummen, oregano og persille.

Endret av bundaberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting. Jeg har sittet og praktisert det å være økonomisk i hele dag. Nå skal jeg pusse sparekniven og bruke den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brød, melk, skinke, leverpostei, O.B, smør, rømme, Philadelphia, kremfløte, gele, melis (ja, jeg skal bake ostekake) :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...