Gå til innhold

Hva har du handlet i dag?

mia83

Anbefalte innlegg

Sirup, kokesjokolade, geletopper, brød, salt, pepper, ribbe, jarlsberg, gräddost, leverpostei, rødvinspølse, lutefiskbacon, julegavemerkelapper, sjokolade, skumnisser, riskrem, bringebærsaus, medisin, engel, strikkepinner, silkebånd, hårstrikk, julegardiner :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kål, epler, lefse, fiskepinner, poteter, julebrus, melk, sjokomelk, potetgull, lys kokesjokolade, frøbaguetter, USB-kabel, tomater, klementiner, tørkerull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenalår, rundstykker, melk, rømme, gräddost, rekeost, italiensk salat, majones, grandiosa, ferdigkokte mandelpoteter, brus, iste, farris, toalettpapir, kjøkkensvamper, kjøkkenkluter, godterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag handlet vi: kremfløte, Melange, bleier, morsmelkerstatning, bananer, pærer, epler, clementiner, julegodteri, 2 geønnsaksblandinger brus,farris og agurk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundstykker, ciabatta, masse melk, rekesalat, italiensk salat, eplejuice, sursild, godterier, potetgull, ostepop, kaffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brød, melk, rødløk, leverpostei, majones, appelsinjuice, kjøttkaker, kjøttkakesaus, bacon, kremfløte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag..dvs for en del timer siden har jeg handlet hundefor, hundemat, hundegodt, vaniljekrem, matpotet,  tiramishu, uerfilet, tarmslyng, grandiosa, ananas, sukker, ris, skrukketroll, laks, smør, remje, egg, granateple og etterpåklokskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nietsoj skrev (6 timer siden):

I dag..dvs for en del timer siden har jeg handlet hundefor, hundemat, hundegodt, vaniljekrem, matpotet,  tiramishu, uerfilet, tarmslyng, grandiosa, ananas, sukker, ris, skrukketroll, laks, smør, remje, egg, granateple og etterpåklokskap

Det var da litt av en handleliste :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mia83 skrev (2 timer siden):

Det var da litt av en handleliste :ler:

Godt. Da vet jeg at det er noen som leser innleggene her. 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brus, melk, mel, brød, smør, Edamerost og grov leverpostei, sylteagurk og rødbeter, bayonneskinke og lammerull, sylte og juleskinke, syltelabber, sterk sennep, poteter, gulrøtter, rosenkål og brokkoli, løk, kål'abi, agurk, tomater,  grove julepølser og medisterkaker, "englepikker", salt sideflesk og bacon,  potetsalat,  flere bokser ulike bønner og kjøttdeig.

SC, Ribbeakevitt, Mintuu og Amundsen vodka.

Håndsprit.

Bensin.

Og sikkert mer jeg har glemt i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grillpølser, pølsebrød, sprøstekt løk, melk, julebrød, kransekake, appelsiner, sopp, pastinakk, matfløte, håndsåpe, brokkoli, riskrem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ostekake, japp-is, vørterøl, en melk, en halv kylling, wienerpølser, fløtegratinerte poteter, løk, påsmurt stor baguett med ost og skinke, en boks kaffekapsler, en bx mokkabønner, italiensk salat og ....popkorn. :spise: Det var det hele i matavdelingen, pluss tyve fairtraderoser som straks skal settes sammen til en nyttårsbukett bare til meg, fordi jeg fortjener det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe latte og cola zero på café. 

På Rema ble det Monster Mango, melk, kyllingfilet, julepølse, medisterkaker og gulost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...