Gå til innhold

Hva har du handlet i dag?

mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Ingenting siden forrige torsdag.  Noe småtteri trengs før helgen.

Samme her :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mia83 skrev:

Samme her :5:

Bra.   

For min del er det mest snakk om etterfylling av enkelte ting for å kunne unngå å gå ut ofte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To brett med cola, et med og et uten sukker. G3 #11 og femti kroner-ish med wok fra varmdisken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra lettmelk ( 1,75 l, q-meieri),

creme fraiche (ekstra mager, tine)

Brelett smør (rød)

Synnøve hvitost (hel),

yoghurt (4 pk, jordbær, tine

Bonbon (1 pose røde fisk)

kjøkkenpapir (2pkn, tork)

håndkrem (Dr.greve) 

håndsåpe (2 refill, lano)

gulrøtter ( 1 pk)

potetskruer (2 småposer, salt)

øl (4x 0,33, tuborg) 

pepsi Max (2x1,5 liter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte etterfylle litt i dag.

Kaffe, brød, knekkebrød, smør, erter kjøtt og flesk, fiskeboller, Joikakaker, snurring, suppe- gryte- og sauseposer, flesk, ymse påleggshermetikk, brus, melk, masse poteter, gulrøtter, løk, frossen grønnsaksblanding, frossen lapskausbasis, kjøttdeig, egg, 3 pakker lakseskiver, wienerpølser og kjøttpølser (datovarer), ymse saltpølser (veldig holdbart), 3 typer ost.  

Ja...og dopapir.  :fnise:  Tomt for mitt merke, men det går nok bra. Har noe fra før.

3 pakker tobakk og 10 pakker papir.

2 Flasker SC.    Bensin og diesel.

Med dette + alt annet jeg har behøver jeg ikke gå ut på ukesvis.  Føles trygt.

Det eneste jeg så det var tomt for var endel middagshermetikk og spaghetti/endel annen pasta.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Melk, pink lady epler, agurk, paprika, cherry tomater, salat, hodekål, medisterdeig, norvegia, youghurt, ymse pålegg, en pose boller, klorin, shampo, balsam, kattemat, noen Toro gryterett poser, appelsinjuice, lakris og pistasj-is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakepapir, sandwichbaguetter, salami, vaniljeyoghurt, nonstop-is og pistasj-is 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karbonadedeig, kyllingfilet, bacon, brød, ciabatta, melk, tomat, blå jarlsberg, mozarella, pannekaker, bacon, fruktsuppe, melkesjokoladeispinner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Leverpostei, kremgo, løvtynn skinke, blå jarlsberg, koteletter, løvstek, kyllingfilet, brød, shampooer, balsam, håndsåpe, stratos, påskegodis, iste, juice, gulrot, brokkoli, pizza, desinfeksjonssprit til overflate og til hender, engangshansker, sminkeservietter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melk, brød, smør, gulost, brunost, leverpostei, kaviar, div. grønnsaker og frukt og masse rengjøringsmidler,
kluter, hansker, søppelposer og mellomleggspapir til nista mi. :spise: Og potetmosposer, kyllingwiener og løk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2019 den 19.27, mia83 skrev:

Bare øl. planen var å kjøpe pasta til middag også men det glemte jeg  har ikke bil er langt å gå tilbake 30 min er alt for lat. så da blir det ikke mat i dag da! kjøleskapet og fryseren er tom har heller ikke spist frokost.Takk gud for at jeg i det minste kjøpte øl så jeg skal nok klare meg til imorgen hvis jeg ikke gjør samme feilen da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brød, melk, smør, oster, brus, paprika, løk, poteter og gulrøtter,  3 pk kjøttdeig og 3 pk ørretfiléter (datovarer),  flere bokser erter og ulike bønner, fiskeboller og EK&F, kjøttpølser, wiener og lomper.  Håndsåpe og andre vaskemidler og antibac for å ha sikret meg lenge.

Ja....og dopapir...    :fnise:

SC og Amundsen.   Bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Jerry Lee: hvilken butikkjede selger antibac? Jeg har forsøkt på meny og der står det på nett at de selger,
men har ikke når jeg kommer i butikken. Jeg finner det ikke noe sted. :sukk: #helpme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...