mia83 Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #381 Del Skrevet 14. mars 2020 Ingenting. Skal neppe på butikken før tirsdag eller onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. mars 2020 #382 Del Skrevet 18. mars 2020 Ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. mars 2020 Forfatter #383 Del Skrevet 18. mars 2020 Jeg har fortsatt ikke vært på butikken men skal i morgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. mars 2020 #384 Del Skrevet 18. mars 2020 Ingenting siden forrige torsdag. Noe småtteri trengs før helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. mars 2020 Forfatter #385 Del Skrevet 18. mars 2020 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Ingenting siden forrige torsdag. Noe småtteri trengs før helgen. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. mars 2020 #386 Del Skrevet 18. mars 2020 2 minutter siden, mia83 skrev: Samme her Bra. For min del er det mest snakk om etterfylling av enkelte ting for å kunne unngå å gå ut ofte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 18. mars 2020 #387 Del Skrevet 18. mars 2020 Melk og brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 18. mars 2020 #388 Del Skrevet 18. mars 2020 To brett med cola, et med og et uten sukker. G3 #11 og femti kroner-ish med wok fra varmdisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina87 Skrevet 18. mars 2020 #389 Del Skrevet 18. mars 2020 Ekstra lettmelk ( 1,75 l, q-meieri), creme fraiche (ekstra mager, tine) Brelett smør (rød) Synnøve hvitost (hel), yoghurt (4 pk, jordbær, tine Bonbon (1 pose røde fisk) kjøkkenpapir (2pkn, tork) håndkrem (Dr.greve) håndsåpe (2 refill, lano) gulrøtter ( 1 pk) potetskruer (2 småposer, salt) øl (4x 0,33, tuborg) pepsi Max (2x1,5 liter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 18. mars 2020 #390 Del Skrevet 18. mars 2020 Tortillalefser Vårløk Pmax Laks Brokkoli Ost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. mars 2020 #391 Del Skrevet 20. mars 2020 (endret) Måtte etterfylle litt i dag. Kaffe, brød, knekkebrød, smør, erter kjøtt og flesk, fiskeboller, Joikakaker, snurring, suppe- gryte- og sauseposer, flesk, ymse påleggshermetikk, brus, melk, masse poteter, gulrøtter, løk, frossen grønnsaksblanding, frossen lapskausbasis, kjøttdeig, egg, 3 pakker lakseskiver, wienerpølser og kjøttpølser (datovarer), ymse saltpølser (veldig holdbart), 3 typer ost. Ja...og dopapir. Tomt for mitt merke, men det går nok bra. Har noe fra før. 3 pakker tobakk og 10 pakker papir. 2 Flasker SC. Bensin og diesel. Med dette + alt annet jeg har behøver jeg ikke gå ut på ukesvis. Føles trygt. Det eneste jeg så det var tomt for var endel middagshermetikk og spaghetti/endel annen pasta. Endret 20. mars 2020 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. mars 2020 #392 Del Skrevet 20. mars 2020 Melk, pink lady epler, agurk, paprika, cherry tomater, salat, hodekål, medisterdeig, norvegia, youghurt, ymse pålegg, en pose boller, klorin, shampo, balsam, kattemat, noen Toro gryterett poser, appelsinjuice, lakris og pistasj-is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. mars 2020 Forfatter #393 Del Skrevet 20. mars 2020 Bakepapir, sandwichbaguetter, salami, vaniljeyoghurt, nonstop-is og pistasj-is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. mars 2020 #394 Del Skrevet 26. mars 2020 Karbonadedeig, kyllingfilet, bacon, brød, ciabatta, melk, tomat, blå jarlsberg, mozarella, pannekaker, bacon, fruktsuppe, melkesjokoladeispinner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. april 2020 #395 Del Skrevet 17. april 2020 Leverpostei, kremgo, løvtynn skinke, blå jarlsberg, koteletter, løvstek, kyllingfilet, brød, shampooer, balsam, håndsåpe, stratos, påskegodis, iste, juice, gulrot, brokkoli, pizza, desinfeksjonssprit til overflate og til hender, engangshansker, sminkeservietter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 17. april 2020 #396 Del Skrevet 17. april 2020 Baguetter, ciabatta, sort Doc, klorin og "påskekompis". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2020 #397 Del Skrevet 17. april 2020 Melk, brød, smør, gulost, brunost, leverpostei, kaviar, div. grønnsaker og frukt og masse rengjøringsmidler, kluter, hansker, søppelposer og mellomleggspapir til nista mi. Og potetmosposer, kyllingwiener og løk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalkunpølse Skrevet 17. april 2020 #398 Del Skrevet 17. april 2020 På 13.3.2019 den 19.27, mia83 skrev: Bare øl. planen var å kjøpe pasta til middag også men det glemte jeg har ikke bil er langt å gå tilbake 30 min er alt for lat. så da blir det ikke mat i dag da! kjøleskapet og fryseren er tom har heller ikke spist frokost.Takk gud for at jeg i det minste kjøpte øl så jeg skal nok klare meg til imorgen hvis jeg ikke gjør samme feilen da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. april 2020 #399 Del Skrevet 17. april 2020 Brød, melk, smør, oster, brus, paprika, løk, poteter og gulrøtter, 3 pk kjøttdeig og 3 pk ørretfiléter (datovarer), flere bokser erter og ulike bønner, fiskeboller og EK&F, kjøttpølser, wiener og lomper. Håndsåpe og andre vaskemidler og antibac for å ha sikret meg lenge. Ja....og dopapir... SC og Amundsen. Bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2020 #400 Del Skrevet 17. april 2020 @Jerry Lee: hvilken butikkjede selger antibac? Jeg har forsøkt på meny og der står det på nett at de selger, men har ikke når jeg kommer i butikken. Jeg finner det ikke noe sted. #helpme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå