Gå til innhold

Hvor lang tid bør det gå før man møtes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en mann på byen lørdag for to uker siden. Vi fant tonen ganske bra og ble sittende å snakke helt til utestedet stengte. Han spurte om å få telefonnummeret mitt, og vi har tekstet fram og tilbake siden da.

Hvor lenge bør jeg vente til jeg foreslår at vi treffes? Virker ikke som om han kommer til å foreslå noe møte.

Anonymkode: 0b78d...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare kjør på! En må være den første til å ta kontakt. 

Anonymkode: 3600b...d13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker er jo ganske lang tid, så nå syns jeg det er på tide at du spør, ja :) Lykke til!

Anonymkode: 18a4f...bb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt å ta opp kontakt dagen etter så... To uker?? Da har han nok glemt deg. 

Anonymkode: f247e...16f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Normalt å ta opp kontakt dagen etter så... To uker?? Da har han nok glemt deg. 

Anonymkode: f247e...16f

Altså, vi har tekstet fram og tilbake daglig siden vi møttes :) Men verken han eller jeg har spurt om vi skal møtes, typ ta en kaffe eller lignende. Jeg vil ikke presse på, men samtidig vil jeg ikke at det skal gå for lang tid heller. Og er usikker på om jeg burde vente til han spør om å treffes, eller om jeg skal ta initiativet og tørre å spørre. 

Anonymkode: 0b78d...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har teksta i to mnd. Tror likevel ikke det er et eksempel til etterfølgelse. 

Anonymkode: 1bd5a...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har teksta i to mnd. Tror likevel ikke det er et eksempel til etterfølgelse. 

Anonymkode: 1bd5a...6cc

Merker allerede at det er mye jeg kunne tenke meg å vite mer om, men som ikke passer å spørre om over sms, særlig når vi kun har pratet den ene gangen. Vi kjenner til hverandre fra før da, og flørtet for over ti år siden da vi begge var singel sist.

Men er så vanskelig å vite om jeg bare skal ta sjansen og spørre, eller om det er bedre å vente til han tar initiativ?

Anonymkode: 0b78d...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merker allerede at det er mye jeg kunne tenke meg å vite mer om, men som ikke passer å spørre om over sms, særlig når vi kun har pratet den ene gangen. Vi kjenner til hverandre fra før da, og flørtet for over ti år siden da vi begge var singel sist.

Men er så vanskelig å vite om jeg bare skal ta sjansen og spørre, eller om det er bedre å vente til han tar initiativ?

Anonymkode: 0b78d...2c1

Det går an å si noe som at det hadde vært hyggelig å fått til å treffes en dag og se hvordan responsen blir.

Eller bare si, jeg tenker å gå en tur i morgen ettermiddag, / gå på kafe ( det som passer ) lyst å bli med? 

Litt sånn avslappet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...