cerruti Skrevet 16. mai 2024 #19961 Del Skrevet 16. mai 2024 (endret) Det er et merkelig skue å følge henne der hun poserer i en bunad som passer og samtidig hevder at hun har nektet å sy den ut. Så kommer punshlinen: «Bunaden skal passe henne og ikke omvendt» Men det er jo stikk i strid med hva som gjelder henne - hun har slanket seg, så nå passer bunaden… Endret 16. mai 2024 av cerruti 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 16. mai 2024 #19962 Del Skrevet 16. mai 2024 Men sorry,HD, den bunaden var ikke for stor altså... Passet perfekt! 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 16. mai 2024 #19963 Del Skrevet 16. mai 2024 cerruti skrev (24 minutter siden): Det er et merkelig skue å følge henne der hun poserer i en bunad som passer og samtidig hevder at hun har nektet å sy den ut. Så kommer punshlinen: «Bunaden skal passe henne og ikke omvendt» Men det er jo stikk i strid med hva som gjelder henne - hun har slanket seg, så nå passer bunaden… Hun slår inn vidåpne dører om igjen og igjen. Samme greia på repeat år etter år, og dette enorme behovet for å vise seg frem i trusa går i allefall ikke over, selv om folk er drittlei kropp. Kanskje er det på tide å fokusere på noe annet? Hun og Martine Halvorsen er noen av de største klovnene på Instagram, ikke ett naturlig eller ekte øyeblikk, og alt er drevet av reklame/penger. God nok, bra nok, fin nok, amazing osv. Og ett enormt ønske om å være en tynn og smekker influenser som alle beundrer. Det skinner så igjennom. 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. mai 2024 #19964 Del Skrevet 16. mai 2024 panzerpølsa skrev (4 timer siden): Og ett enormt ønske om å være en tynn og smekker influenser som alle beundrer. Det skinner så igjennom. Word!! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 18. mai 2024 #19965 Del Skrevet 18. mai 2024 (endret) Hvert eneste år på 17. mai gnåles det om temaet om vennegjeng og champagnefrokost. Jeg tror kanskje denne tristessen hun føler for dette er unødvendig overdrevet. At det er sårt for henne kan hun sikkert ikke hjelpe for (mulig at hun har forventninger til å bli invitert, og føler seg ekskludert. Hva vet jeg). Men å nærmest innta en offerrolle og fremstille det som dette er noe som alle har, utenom henne, blir ganske så urealistisk. Vil tro at majoriteten av det norske folk tilbringer denne dagen med familien, og de med små barn har sikkert mer enn nok om morgenen med å klargjøre seg selv og barn for dagen fremfor å invitere venner på champagne. Det er faktisk helt normalt å ikke ha en stor vennegjeng, ei heller gå i champagnefrokoster! Endret 18. mai 2024 av Laia 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet 18. mai 2024 #19966 Del Skrevet 18. mai 2024 Laia skrev (9 minutter siden): Hvert eneste år på 17. mai gnåles det om temaet om vennegjeng og champagnefrokost. Jeg tror kanskje denne tristessen hun føler for dette er unødvendig overdrevet. At det er sårt for henne kan hun sikkert ikke hjelpe for (mulig at hun har forventninger til å bli invitert, og føler seg ekskludert. Hva vet jeg). Men å nærmest innta en offerrolle og fremstille det som dette er noe som alle har, utenom henne, blir ganske så urealistisk. Vil tro at majoriteten av det norske folk tilbringer denne dagen med familien, og de med små barn har sikkert mer enn nok om morgenen med å klargjøre seg selv og barn for dagen fremfor å invitere venner på champagne. Det er faktisk helt normalt å ikke ha en stor vennegjeng, ei heller gå i champagnefrokoster! Enig! Champagnefrokost er vel mest en greie for unge mennesker uten barn? Vil tro de fleste slutter med det en plass i begynnelsen av tyveåra. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 18. mai 2024 #19967 Del Skrevet 18. mai 2024 Laia skrev (2 timer siden): Hvert eneste år på 17. mai gnåles det om temaet om vennegjeng og champagnefrokost. Jeg tror kanskje denne tristessen hun føler for dette er unødvendig overdrevet. At det er sårt for henne kan hun sikkert ikke hjelpe for (mulig at hun har forventninger til å bli invitert, og føler seg ekskludert. Hva vet jeg). Men å nærmest innta en offerrolle og fremstille det som dette er noe som alle har, utenom henne, blir ganske så urealistisk. Vil tro at majoriteten av det norske folk tilbringer denne dagen med familien, og de med små barn har sikkert mer enn nok om morgenen med å klargjøre seg selv og barn for dagen fremfor å invitere venner på champagne. Det er faktisk helt normalt å ikke ha en stor vennegjeng, ei heller gå i champagnefrokoster! Forstår heller ikke hva det er hun vil formidle med siste post om hun har gjort nok for barnet på 17.mai. Særlig siden posten før sier at det har vært den beste feiringen noensinne. Hun må liksom være med på disse "trendene". 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 18. mai 2024 #19968 Del Skrevet 18. mai 2024 panzerpølsa skrev (5 timer siden): Forstår heller ikke hva det er hun vil formidle med siste post om hun har gjort nok for barnet på 17.mai. Særlig siden posten før sier at det har vært den beste feiringen noensinne. Hun må liksom være med på disse "trendene". Helt enig! Hun har sikkert gjort alt som gjennomsnittsfamilien gjør på en slik dag, hvorfor ikke si seg fornøyd med dagen? Skulle ønske hun ikke brukte barnet sitt som innholdsproduksjon på denne måten 🥹 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 18. mai 2024 #19969 Del Skrevet 18. mai 2024 Huttetutt skrev (7 timer siden): Enig! Champagnefrokost er vel mest en greie for unge mennesker uten barn? Vil tro de fleste slutter med det en plass i begynnelsen av tyveåra. Jeg har selv aldri vært i en 17. mai champagnefrokost i hele mitt liv, og kjenner svært få andre som har det heller. Faktisk bare en eneste person. Det er et litt eldre familiemedlem som har hatt det som en tradisjon i en pensjonistgruppe. Klarer å glede meg over det på vedkommendes vegne (og alle andres også, unge som gamle), uten at jeg føler meg i noe offerrolle. Tror nok dette også er gjengs blant de fleste. Men tydeligvis et veldig sårt tema hos Helene. Skal ikke spekulere i hennes følelser (de er kanskje reelle nok), men ser liksom ingen grunn til at hun skal inkludere den teksten hun hadde om dette temaet, da jeg tror det er svært lite relevant for de fleste. 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 18. mai 2024 #19970 Del Skrevet 18. mai 2024 panzerpølsa skrev (På 15.5.2024 den 11.31): Siste innlegg på Instagram om strekkmerker og mage blir for dumt. Hun drar frem Fotballfrue og Sophie Elise sike flate mager etter graviditet, å messer om at det er greit å ikke ha flat mage uten strekkmerker etter graviditet også. For det første var det vel ikke graviditet som ga Drage magen hun har. Og denne bruken av andre influensere for å fremheve seg selv er ikke særlig greit. Drage har på ingen måte trent fast og spist bra, så det ligger andre ting bak hennes vektnedgang. Så syns hele dette innlegget hadde en ekkel bismak. Nei, hennes mage/kropp er absolutt ikke et resultat av graviditet. Men fint å ha noe å skylde på som det er aksept for da… 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 18. mai 2024 #19971 Del Skrevet 18. mai 2024 panzerpølsa skrev (8 timer siden): Forstår heller ikke hva det er hun vil formidle med siste post om hun har gjort nok for barnet på 17.mai. Særlig siden posten før sier at det har vært den beste feiringen noensinne. Hun må liksom være med på disse "trendene". Gud bedre.. Hun klager ryter høytider UANSETT. Nå har hun en familie og et barn hun kan være sammen med, likevel er det klaging. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 18. mai 2024 #19972 Del Skrevet 18. mai 2024 Lizard skrev (På 16.5.2024 den 19.08): Men sorry,HD, den bunaden var ikke for stor altså... Passet perfekt! Nei, den er ikke litt for stor engang! 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 18. mai 2024 #19973 Del Skrevet 18. mai 2024 Jolanda skrev (1 time siden): Gud bedre.. Hun klager ryter høytider UANSETT. Nå har hun en familie og et barn hun kan være sammen med, likevel er det klaging. Dette bekreftelsesbehovet er så stort der i gården, så det må til med sånne innlegg for å få litt hjerter, sympati og gode ord om hvor flink og flott hun er. I tillegg til å holde på den type følgere som kan "relatere" som hun så ofte sier, så hun kanskje får solgt inn enten hennes eget program, eller ett eller annet hun reklamerer for. I tillegg er Drage en sånn person som bare må slenge på noe negativt uansett hvor bra eller flott noe har vært. Uting. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 19. mai 2024 #19974 Del Skrevet 19. mai 2024 Spent på hvor lenge denne fasaden hennes holder denne gang. Hvor alt bare er flott og positivt. Det oser jo reklame for egen app i alt hun legger ut. På et eller annet tidspunkt vil alt skli ut og hun begynner vel slik hun pleier hvor alt er negativt og hun bare "må fortelle noe" om hvordan hun egentlig har hatt det.. Jeg syns og hun burde være åpen om at hun bruker slankesprøyte. Det så vi jo i kjøleskapet hennes. Tviler på det er mannen sin. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. mai 2024 #19975 Del Skrevet 19. mai 2024 Huttetutt skrev (På 18.5.2024 den 7.49): Enig! Champagnefrokost er vel mest en greie for unge mennesker uten barn? Vil tro de fleste slutter med det en plass i begynnelsen av tyveåra. Det gjør de nok ikke, veldig vanlig rundt her blant de i 30-40 årene hvetfall 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. mai 2024 #19976 Del Skrevet 19. mai 2024 Jolanda skrev (19 timer siden): Gud bedre.. Hun klager ryter høytider UANSETT. Nå har hun en familie og et barn hun kan være sammen med, likevel er det klaging. Mener du man ikkr kan føle seg ensom å få lov og snakke om det selv om man har familie ?Det er mange som er ensomme selv om man har mann og barn, det forsterkes også av alle bilder som legges i some på sånne dager av store vennegjenger feks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 19. mai 2024 #19977 Del Skrevet 19. mai 2024 Orly skrev (5 timer siden): Mener du man ikkr kan føle seg ensom å få lov og snakke om det selv om man har familie ?Det er mange som er ensomme selv om man har mann og barn, det forsterkes også av alle bilder som legges i some på sånne dager av store vennegjenger feks. Det er jeg veldig klar over og har kjent på selv. Poenget er at uansett hva hun ha og oppnår så er hun aldri fornøyd. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Måsies Skrevet 20. mai 2024 #19978 Del Skrevet 20. mai 2024 (endret) Orly skrev (21 timer siden): Mener du man ikkr kan føle seg ensom å få lov og snakke om det selv om man har familie ?Det er mange som er ensomme selv om man har mann og barn, det forsterkes også av alle bilder som legges i some på sånne dager av store vennegjenger feks. Å kverne på dette som hun poster om i forbindelse med høytider er jo kritikk som er på "hun søler pepsi max i vesken sin og lyver om det"-nivå, og at innlegg om dette gjør folk så sinte har jeg ingen annen god forklaring på enn at de pirker i "forbudte" følelser. Det er et samfunnsmessig tabu å si at man føler seg ensom, selv om en har familie rundt seg hele tiden. Så i stedet for å anerkjenne at man kanskje føler det litt sånn selv innimellom, er det bedre å rette sinnet mot hun som sier det som alle var blitt enige om skulle være en hemmelighet. Følelser knyttet til høytider og feiringer er noe som Mental Helse Norge og flere andre tar opp i forbindelse med slike dager, nettopp fordi folk som av ulike grunner føler seg litt utenfor føler gjerne litt ekstra på det i høytidene. Mange føler på en sterk ambivalens i 30-40årene knyttet til det sosiale livet sitt, nettopp fordi en selv, og alle rundt en, etablerer seg, får mer voksenforpliktelser og man har ikke lenger tid og overskudd til å møtes så ofte lenger. Samtidig får en feeden full av lykkelige sosiale sammenkomster, arrangert av mennesker som har større overskudd enn en selv (eller mindre andre forpliktelser) eller yngre mennesker som lever livet som du savner. Innimellom. Men savner det læll. Dessuten, alle som noensinne har vært ensomme vet at disse høytidsdagene når sosiale medier er et snøskred av bilder av verdens beste vennegjeng og verdens beste venner og forseggjorte arrangementer får deg til å føle deg ekstra på utsiden. Kanskje hjelper det at folk sier "vi gjør heller ingenting", "drømmejulen forsvant i omgangssyke" eller "jeg liker best å bare dra opp i skogen" nettopp for å vise at realiteten ikke er som på Instagram. Ja, kanskje burde man skjerme seg fra kontoer som gjør en så misunnelig og gir en dårlige følelser. Jeg har gjort det samme selv, og kan i grunn anbefale det, men hvorfor folk skal inn på åttende året og irritere seg over ting Helene Drage poster hver eneste høytid, det skjønner jeg ikke. Er du en sånn som ikke lar seg affiisere av press og stress i høytidene og ev. sorg over et liv som har forandret seg - så er ikke den posten for deg, og det er helt fint å bare scrolle videre. Og hvis du er en sånn som synes posten er teit og du er ikke sånn og kjenner ikke på sånne følelser, men likevel bruker du tiden på å både oppsøke sånt innhold på nettet og diskutere med andre hvor teit det er, ja da tror jeg ikke egentlig noe på at du har et så avbalansert forhold til høytidene som du egentlig påstår. De aller fleste som ser ting på nett ser det for første gang, at folk som har fulgt henne som anti-stans i et tiår mener det gjentar seg, betyr ikke at det ikke antageligvis er nytt for de aller fleste. Endret 20. mai 2024 av Måsies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 25. mai 2024 #19979 Del Skrevet 25. mai 2024 Sinnssykt filterbruk 🙄 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 26. mai 2024 #19980 Del Skrevet 26. mai 2024 hubbabubba00 skrev (På 19.5.2024 den 10.17): Jeg syns og hun burde være åpen om at hun bruker slankesprøyte. Det så vi jo i kjøleskapet hennes. Tviler på det er mannen sin. Ja, det hadde jo vært interessant å høre om, for svært få går ned kun av trening… 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå