Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lileep skrev (6 timer siden):

Merkelig det der, for skal ikke mer enn 2 uker tilbake og hun var fornøyd med huden og ikke følte hun trengte foundation. Rart hvordan det plutselig endra seg ila to uker og et vidunderserum fikset alt ila 24 timer.. utrolig hvor ille problemene var kontra 2 uker siden, og hvor fort produkter virker når man får betalt for det 😫

Og det sier alt om troverdigheten hennes....

• Liker 9
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse influenserne burde få tittelen "selgerne" i stedet. Tror alle hadde passet utrolig bra som telefonselger eller gått på døren til folk. 

• Liker 11
Skrevet

At influencere ikke personlig elsker og bruker alt de reklamerer for begynner vel å bli en kjent sak for de fleste. De er selgere og det burde ikke komme som en overraskelse at de smører tykt på for å overbevise potensielle kjøpere. Forskjellen ligger i troverdighet og hvor dyktig hver enkelt influencer er til å fremstå som genuin. Å konstruere problemstillinger for å generere inntekter via annonsesalg er ikke spesielt imponerende. Det hadde vært mer overbevisende dersom huden hennes faktisk hadde endret seg, timingen var bedre og ikke 1 uke etter at hun annonserer hvor fornøyd hun er med huden eller hun testet ut produktet mer enn 1 døgn. Akkurat nå ser dette mest ut som en tv-shop reklame. 

• Liker 20
Skrevet
Fizzypo skrev (19 minutter siden):

At influencere ikke personlig elsker og bruker alt de reklamerer for begynner vel å bli en kjent sak for de fleste. De er selgere og det burde ikke komme som en overraskelse at de smører tykt på for å overbevise potensielle kjøpere. Forskjellen ligger i troverdighet og hvor dyktig hver enkelt influencer er til å fremstå som genuin. Å konstruere problemstillinger for å generere inntekter via annonsesalg er ikke spesielt imponerende. Det hadde vært mer overbevisende dersom huden hennes faktisk hadde endret seg, timingen var bedre og ikke 1 uke etter at hun annonserer hvor fornøyd hun er med huden eller hun testet ut produktet mer enn 1 døgn. Akkurat nå ser dette mest ut som en tv-shop reklame. 

Akkurat som det meste av det hun reklamerer for..0 troverdighet og kleint så det holder..

• Liker 4
Skrevet

De siste 2 ukene har det gått i: 

Fake it til you make it

Dårlig dag, ikke dårlig liv

Dette er en gjenganger hver sommer. Hun blir deprimert hver sommer fordi hun ser at andre legger ut bilder på sosiale medier. 

Hun kan finne på ting hun også, MÅ ikke bare sitte hjemme og sture.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Hvasierdu skrev (25 minutter siden):

De siste 2 ukene har det gått i: 

Fake it til you make it

Dårlig dag, ikke dårlig liv

Dette er en gjenganger hver sommer. Hun blir deprimert hver sommer fordi hun ser at andre legger ut bilder på sosiale medier. 

Hun kan finne på ting hun også, MÅ ikke bare sitte hjemme og sture.

Jeg tror også det er verdt å minne andre på at de som legger ut alt mulig i SoMe ikke nødvendigvis har det så mye morsommere. Jeg glemmer å legge ut sosiale ting på SoMe fordi jeg koser meg, men var ute med noen jeg ofte får snaps av på et utested i forrige uke og de satt bare på tlf hele tiden. De pratet kun sammen for snap, og for de som ser snappene ser det så gøy ut, men realiteten var noe helt annet. De var ikke tilstede og det så ikke ut som de koste seg heller. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Heeeeeeelt sjukt å se på den mengden kjoler hun har 😱 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

Vel.. Jeg har samme mengde tights som hun har kjoler. Skammer meg ikke.

• Liker 2
Skrevet

Kunne vel fått en fin ferietur for den summen som har blitt brukt på kjoler, hår og negler 😀

• Liker 16
Skrevet
Lileep skrev (2 timer siden):

Hun bruker jo kjolene, så jeg ser ikke problemet. Hadde vert noe annet å ha så mange kjoler som bare støvet ned i skapet. Vi har alle en "guilty plessure", eller hvordan det skrives. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
37 minutter siden, Sozzen said:

Vel.. Jeg har samme mengde tights som hun har kjoler. Skammer meg ikke.

Har jeg sagt hun skal skamme seg? Var mer en reaksjon på hvor mange kjoler hun faktisk har skaffet seg ila veldig kort tid.. for det er faktisk helt sjukt. Ikke at alle hun har hengende som er kjøpt nå, men en stor del er der nok. 

Endret av Lileep
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, EnLitenNøtt said:

Hun bruker jo kjolene, så jeg ser ikke problemet. Hadde vert noe annet å ha så mange kjoler som bare støvet ned i skapet. Vi har alle en "guilty plessure", eller hvordan det skrives. 

Jepp.. og har ikke sagt noe på det. Men hvis du har fulgt henne over tid så skjønner du kommentaren min. Den kjoleshoppingen hun dreiv med vises jo igjen i den videoen.. og min kommentar er kun en reaksjon på det 😊

• Liker 1
Gjest Kattedama
Skrevet

Følgerne ønsker ikke mer kjoler, eller småbarnsliv med eksponering av mindreårig. HD pøser på med både kjoler og mindreårig 🙄

Skrevet

Jeg har forståelse for at økonomien til alle ikke tillater utenlndsferie, men de har en stor familie og noen må ha en hytte de kunne ha lånt noen dager? Tror hun kan ha godt av litt miljøforandring, det virker ikke som hun har det så bra om dagen. Bare fokusere på familien og kose seg. Kjenner meg igjen i mye av det hun føler av press på hvordan andre oppfatter henne. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
h/k skrev (5 minutter siden):

Jeg har forståelse for at økonomien til alle ikke tillater utenlndsferie, men de har en stor familie og noen må ha en hytte de kunne ha lånt noen dager? Tror hun kan ha godt av litt miljøforandring, det virker ikke som hun har det så bra om dagen. Bare fokusere på familien og kose seg. Kjenner meg igjen i mye av det hun føler av press på hvordan andre oppfatter henne. 

Jeg forstår også at ikke alle har råd til utenlandsferie, men hvis HD hadde tatt imot færre kjoler, droppet headsettet fra Sony og walkingpaden så hadde de mest sannsynlig hatt råd til en ganske fin utenlandsferie. Man må skatte av spons og mye av det hun viser frem er ikke akkurat særlig billig. Jeg tro frem 3 eksempler, men hun har jo mange flere sponsede ting. Her er det prioriteringer som gjelder altså. Disse båtrutene fra Oslo f.eks. kan man få veldig rimelig. 

• Liker 11
Skrevet

Jeg synes det er frustrerende å følge Helene siden hun ikke ønsker dialog med sine følgere. Er det noe som engasjerer småbarnsforeldre så er det søvn! Jeg var ikke klar over at man måtte justere sovetiden til de små på dagtid for at de skulle sovne og sove godt på natta. At dette endrer seg i faser som er ganske lik for babyer ante jeg heller ikke. Siden jeg var såpass uviten da jeg fikk barn kjenner jeg at jeg får lyst å tipse Helene når hun legger ut gang på gang at de sliter for tiden, men så kommer jeg på at hun bare ønsker enveiskommunikasjon. Skjønner det ikke 🤷

• Liker 17
Skrevet
arnoyb skrev (13 minutter siden):

Jeg synes det er frustrerende å følge Helene siden hun ikke ønsker dialog med sine følgere. Er det noe som engasjerer småbarnsforeldre så er det søvn! Jeg var ikke klar over at man måtte justere sovetiden til de små på dagtid for at de skulle sovne og sove godt på natta. At dette endrer seg i faser som er ganske lik for babyer ante jeg heller ikke. Siden jeg var såpass uviten da jeg fikk barn kjenner jeg at jeg får lyst å tipse Helene når hun legger ut gang på gang at de sliter for tiden, men så kommer jeg på at hun bare ønsker enveiskommunikasjon. Skjønner det ikke 🤷

Det er jo det som er ekstra frustrerende med HD sin kanal. Hun lufter absolutt alle problemer, men vil ikke ha tips eller råd bare hjerter. Det er verken nyttig eller inspirerende å sende hjerter til noen som sliter, men ikke vil ha hjelp. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Gjest tullerikke
Skrevet

Har de noen gang vært på ferie egentlig?

Gjest Kattedama
Skrevet

Hvis man ikke hadde  prioritert å kjøpe dyrt barneutstyr, kosmetikk, sko, klær og andre forbruksvarer så hadde man hatt råd til å dra på ferie. Det forbruket denne dama fronter er bare helt hinsides og veldig pengedumt. 

Skrevet (endret)
tullerikke skrev (53 minutter siden):

Har de noen gang vært på ferie egentlig?

Vært i Hellas 1 gang ihvertfall...

Btw; disse Aldo Disney skoene hun viste frem her om dagen...de koster 881,- pr dd hos Zalando...Hadde vært interessant og visst hva slags klesbudsjett/og sminke hun alene har...

Endret av Beatbox
  • Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...