Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fenomen skrev (1 minutt siden):

Når man er PT og selger trenings og livsstilsprogrammer, er det virkelig gått nok å GÅ 10 km på nesten 1 timer? Nei, det er ikke det altså. 

Enig. Hun andre ser jo ikke ut som har løpt/gått i hele tatt. Og de er veldig like kroppsmessig, bare at HD har elsket å bevege seg i alle år og er pt. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fenomen skrev (2 minutter siden):

Når man er PT og selger trenings og livsstilsprogrammer, er det virkelig gått nok å GÅ 10 km på nesten 1 timer? Nei, det er ikke det altså. 

Hvem skal det være godt nok for???? 

Alle her inne?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
hubbabubba00 skrev (Akkurat nå):

Alle her inne?

Det er hun selv som legger ut hele livet sitt, og tjener penger på det, så det må hun bare tåle. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Men er hun aldri utendørs? :klo: Hun har vært småbarnsmor i snart fem år, jeg kan ikke huske å ha sett ETT bilde på trilletur…? 

Motbakke med dytting av tvillingvogn ville jo vært fantastisk trening! Til å være PT er hun i veldig dårlig form. Jeg kan absolutt være enig i at å fullføre er bra, men jeg forventer mer fra en som er utdannet PT og som selger treningsprogram i egen portal… 

Men som en ellers vanlig trebarnsmor skulle jeg absolutt heiet som bare juling! 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Hirondelle skrev (5 minutter siden):

Men er hun aldri utendørs? :klo: Hun har vært småbarnsmor i snart fem år, jeg kan ikke huske å ha sett ETT bilde på trilletur…? 

Motbakke med dytting av tvillingvogn ville jo vært fantastisk trening! Til å være PT er hun i veldig dårlig form. Jeg kan absolutt være enig i at å fullføre er bra, men jeg forventer mer fra en som er utdannet PT og som selger treningsprogram i egen portal… 

Men som en ellers vanlig trebarnsmor skulle jeg absolutt heiet som bare juling! 

Enig. Flaut for henne egentlig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

En ting er i alle fall bekrefta atter en gang, at video/bilder andre legger ut viser sannheten om HD. Mer trenger jeg nok ikke å si 🙂 håper hun satser videre på det hun trives med, for det så ikke ut som hun hadde det særlig greit idag. Hun utstråler en helt annet glede når hun trener pilates 🙂

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun venninnen som hun løp sammen med, var hun med kun som motivator eller? 
Synes det er bra Helene Drage stilte opp og fullførte med tanke på hva mange av oss tenkte på forhånd. 

Skrevet
Lileep skrev (2 minutter siden):

En ting er i alle fall bekrefta atter en gang, at video/bilder andre legger ut viser sannheten om HD. Mer trenger jeg nok ikke å si 🙂 håper hun satser videre på det hun trives med, for det så ikke ut som hun hadde det særlig greit idag. Hun utstråler en helt annet glede når hun trener pilates 🙂

Bilde nr.7. 

• Liker 1
Skrevet
Orillsen7 skrev (2 minutter siden):

Hun venninnen som hun løp sammen med, var hun med kun som motivator eller? 
Synes det er bra Helene Drage stilte opp og fullførte med tanke på hva mange av oss tenkte på forhånd. 

Hun er jo også en "influencer", men hun har en helt annen tilnærming og holdning til å bevege seg. Hun er ingen rask løper hun heller, men ja, ut fra videoene var hun kun med som "hare" for HD i dag.

• Nyttig 1
Skrevet
hubbabubba00 skrev (12 minutter siden):

Alle her inne?

En forventer på en måte en del mer av en PT som selger coaching til andre og fokuserer innholdet sitt rundt trening.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Dette viser at hun enten ikke følger egne råd, eller at rådene ikke virker.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden):

En forventer på en måte en del mer av en PT som selger coaching til andre og fokuserer innholdet sitt rundt trening.

Og at hun har skrytt flere ganger siste par ukene om flere kilometer jogging på mølla i stua.. sist var 7km for et par dager siden. Da legger hun opp til å fullføre på en litt annen måte idag. Men jeg gir absolutt applaus  for å gjennomføre, poenget er at hun selv la opp forventninger til en vanvittig mye bedre form enn hva som er realiteten. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Det blir jo nesten litt komisk å legge ut «sone 2» økta fra fredag. Hun er jo et klasseeksempel på at soner har null betydning for henne på lang, lang tid. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
irevin skrev (2 minutter siden):

Det blir jo nesten litt komisk å legge ut «sone 2» økta fra fredag. Hun er jo et klasseeksempel på at soner har null betydning for henne på lang, lang tid. 

Hun kopierer bare andre. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Lileep skrev (7 minutter siden):

Og at hun har skrytt flere ganger siste par ukene om flere kilometer jogging på mølla i stua.. sist var 7km for et par dager siden. Da legger hun opp til å fullføre på en litt annen måte idag. Men jeg gir absolutt applaus  for å gjennomføre, poenget er at hun selv la opp forventninger til en vanvittig mye bedre form enn hva som er realiteten. 

Enig. Hun ønsket å løpe, ikke bare gå dette løpet. Og den sponsede mølla var verktøyet som skulle hjelpe henne å lykkes med det.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Fenomen skrev (45 minutter siden):

Godt* 

Anyways, hvem er det ikke godt nok for? Deg, Helene, kunder? 

• Liker 1
Skrevet
hubbabubba00 skrev (50 minutter siden):

Herregud damer! Se det dere skriver!

"Herregud så elendig form"

" så dårlig kroppsholdning hun har"

"Hun ser helt utslitt ut"

Hun har fullført 10 km. Shit the same om hun har gått, jogget eller løpt fort. Hun stilte opp og hun fullførte.

Det er viktigst!👏👏

Helt enig

• Liker 1
Skrevet
Orly skrev (1 time siden):

Flott at hun gjennomførte 👏

Det var det jo mange her som ikke trodde, men da må farten kritiseres i steden da🤦🏻‍♀️

Alltid noe🙄 

Så bra at hun gjennomførte!

Og det morsomme er jo at hun har vært dønn ærlig på at hun ikke liker å løpe og har løpt altfor lite i forkant av dette løpet. Likevel skal hun lynsjes! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Fenomen skrev (50 minutter siden):

Ja absolutt godt nok tenker jeg, hun viser at selv om er overvektig så kan man gjennomføre løp på 10 km uansett om man går eller løper. Tøff som stiller opp tenker jeg. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Orly skrev (7 minutter siden):

Ja absolutt godt nok tenker jeg, hun viser at selv om er overvektig så kan man gjennomføre løp på 10 km uansett om man går eller løper. Tøff som stiller opp tenker jeg. 

Det er virkelig ikke normalt å bli så ødelagt av å gå 10 km. Og ikke når du i tillegg påstår du elsker bevegelse. 

• Liker 2
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...