Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Melkebart1 skrev (20 minutter siden):

Men når vi veit at hun sliter psykisk i perioder, er det ingen forståelse å hente? Noen gang liksom? 

Jeg kan også elske kroppen min som den er og ikke tenke at vekt er så viktig. Så en annen dag er jeg veldig glad jeg har gått ned 5kg. Er ikke noe av det Helene foretar seg normalt? 
Alt er liksom utenfor den godkjente firkanta boksen alle mener hun bør være i… 

Men er du pt og influenser? Selger du treningsopplegg til andre? 
Det er der problemet ligger for min del… Hun må gjerne holde på med den vinglinga frem og tilbake, men det blir for dumt å skulle fortelle andre hva de skal gjøre og hva som er viktig og ikke viktig når hun skifter mening annenhver dag. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tudaisies skrev (8 minutter siden):

Men er du pt og influenser? Selger du treningsopplegg til andre? 
Det er der problemet ligger for min del… Hun må gjerne holde på med den vinglinga frem og tilbake, men det blir for dumt å skulle fortelle andre hva de skal gjøre og hva som er viktig og ikke viktig når hun skifter mening annenhver dag. 

Nei, men kjøper du noe av henne da? Nei? Da er det vel ikke så nøye om  hun vingler, juger, ikke klarer ditt og datt. Slik dere maser om. Hadde dere kjøpt Hverdagssterk uten å være fornøyd, så hadde jeg skjønt den åpenbare grunnen for å klage, men dere bare finner småplukk å pirke på. 
De som kjøper treningsopplegget er sikkert fornøyd ellers hadde de vel ikke giddet å betalt for det😅 

• Liker 1
Skrevet
Melkebart1 skrev (8 minutter siden):

Nei, men kjøper du noe av henne da? Nei? Da er det vel ikke så nøye om  hun vingler, juger, ikke klarer ditt og datt. Slik dere maser om. Hadde dere kjøpt Hverdagssterk uten å være fornøyd, så hadde jeg skjønt den åpenbare grunnen for å klage, men dere bare finner småplukk å pirke på. 
De som kjøper treningsopplegget er sikkert fornøyd ellers hadde de vel ikke giddet å betalt for det😅 

Jeg har kjøpt program av andre PTer. Jeg kjøper ikke noe av Helene fordi det aldeles ikke er troverdig.
Skal du selge noe bør du gjøre hva du kan for å bygge opp merkevaren din og virke troverdig. Hun er et godt eksempel på det motsatte.  Dessverre. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Tudaisies skrev (10 minutter siden):

Jeg har kjøpt program av andre PTer. Jeg kjøper ikke noe av Helene fordi det aldeles ikke er troverdig.
Skal du selge noe bør du gjøre hva du kan for å bygge opp merkevaren din og virke troverdig. Hun er et godt eksempel på det motsatte.  Dessverre. 

Så bra for deg!

Også er det jo åpenbart at mange syns hun er troverdig, så da burde jo det gå helt fint for deg😊

• Liker 2
Skrevet
Jaddah123 skrev (10 timer siden):

Vi kan heller snakke om filterbruken hennes, for den har tatt helt av. 

For en gangs skyld enig med deg. Ta henne på noe man kan dokumentere. Filter, redigering eller magekniping for å visualisere en slankere midje. 

Bra Jaddah123🤌🏼

Skrevet

Filter, kopiere reels, filter, kopiere reels, filter, kopiere reels. Sånn går nu dagan. 

• Nyttig 8
Skrevet
Jaddah123 skrev (3 timer siden):

Filter, kopiere reels, filter, kopiere reels, filter, kopiere reels. Sånn går nu dagan. 

Tørketid på idéloftet...🙄

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Men hun skal jo ha for å faktisk se ut til å fullføre, var helt sikker på at hun skulle fake på seg en skade. Burde sikkert ha startet treningen før, men da vet hun det til en evt neste gang. 

• Liker 1
Skrevet
Sydenkupp skrev (7 minutter siden):

Men hun skal jo ha for å faktisk se ut til å fullføre, var helt sikker på at hun skulle fake på seg en skade. Burde sikkert ha startet treningen før, men da vet hun det til en evt neste gang. 

Selv om hun stiller til start, betyr ikke at hun klarer å fullføre

• Nyttig 2
Skrevet
Miranda16 skrev (2 minutter siden):

Selv om hun stiller til start, betyr ikke at hun klarer å fullføre

Men av og til er det nok å møte opp.

Skrevet

Håper hun møter opp, kanskje det kan gi henne inspirasjon til å løpe mer? Og ikke minst, løpe mer ute?

Det er noe HELT annet å løpe sammen med mange andre , men å tusle rundt på mølla hjemme.  Det er et ekstra "stressmoment" å møte andre løpere, løpe i et felt.. , husker jeg selv fra da jeg var med på noen løp tidligere.  Da er det viktig å stole på seg selv, ikke løpe i et tempo som ikke er bærekraftig for å prøve å henge på noen som åpenbart er i mye bedre løpeform.  og ikke starte for hardt 😄 

• Liker 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (12 minutter siden):

Men av og til er det nok å møte opp.

Følelsen av å føle mestring handler om å gjennomføre ikke bare møte opp. Man begynner med noe som er realistisk å gjennomføre og så legger lista høyere. Hun burde begynt med å jobbe med 3k så 5 og til slutt en mil. Hun aner virkelig ikke hvor langt 10k egentlig er for en person som omtrent ikke har løpt

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Bildene er hentet fra HD sin facebook-side. 

23 februar vs i dag. Med ett ble «sone» viktig…

IMG_2060.jpeg

IMG_2061.jpeg

• Nyttig 4
Skrevet
MiniMjau skrev (41 minutter siden):

Håper hun møter opp, kanskje det kan gi henne inspirasjon til å løpe mer? Og ikke minst, løpe mer ute?

Jeg heier på Helene men Drammen er IKKE stedet å få løpeglede ute 😅 løpe i mølje rett frem på en bred og drit kjedelig motorvei light uten at noe som helst gøy kommer langs løype og så snu og løpe tilbake samme vei 

• Liker 1
Skrevet
irevin skrev (20 minutter siden):

Bildene er hentet fra HD sin facebook-side. 

23 februar vs i dag. Med ett ble «sone» viktig…

IMG_2060.jpeg

IMG_2061.jpeg

såklart. får nå er hun en løper. så hun må gjøre som supermosjonistene.  Enig i at soner ikke er for alle!

(jeg har aldri kunnet løpe etter soner, selv om jeg løp bra i min tid. Jeg droppa min dyre Garmin etter et halvt år....  Jeg får fort høy puls, men kan holde opp mot maxpuls over veldig lang tid 😄 , så en sone 2 for meg er en rask gåtur, og sone 1 var ikke eksisterernde. ) 

• Liker 2
Skrevet
Miranda16 skrev (33 minutter siden):

Følelsen av å føle mestring handler om å gjennomføre ikke bare møte opp. Man begynner med noe som er realistisk å gjennomføre og så legger lista høyere. Hun burde begynt med å jobbe med 3k så 5 og til slutt en mil. Hun aner virkelig ikke hvor langt 10k egentlig er for en person som omtrent ikke har løpt

Og alt det begynner med å møte opp. Og det i seg selv er stort når veldig mange ikke engang tror at hun kommer til å møte opp til start.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er lite realistisk at hun kommer til å klare å løpe 10 km. Løpe ute vs mølle er to forskjellige ting også. Men jeg tror faktis hun kommer til å fullføre, gående, og det er greit det også. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (20 minutter siden):

Og alt det begynner med å møte opp. Og det i seg selv er stort når veldig mange ikke engang tror at hun kommer til å møte opp til start.

Er uenig. Å møte til start er ingen seier. Når man setter seg så urealistiske mål, hvordan kjenner man på mestring når man ikke klarer å gjennomføre? Hun vet så godt at 10k er 100% urealistisk så hvorfor sette seg  i en situasjon hvor man er dømt til å mislykkes? Hun sammenligner seg med andre influencere om har forutsettingene for å faktisk gjennomføre. Hun hopper på alle trender og har 0 selvinnsikt ikke har hva som kreves. Nå la hun ut at hun opplever press at hun jobbe mot Hyrox. Nei, ingen forenter dette!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Miranda16 skrev (19 minutter siden):

Er uenig. Å møte til start er ingen seier. Når man setter seg så urealistiske mål, hvordan kjenner man på mestring når man ikke klarer å gjennomføre? Hun vet så godt at 10k er 100% urealistisk så hvorfor sette seg  i en situasjon hvor man er dømt til å mislykkes? Hun sammenligner seg med andre influencere om har forutsettingene for å faktisk gjennomføre. Hun hopper på alle trender og har 0 selvinnsikt ikke har hva som kreves. Nå la hun ut at hun opplever press at hun jobbe mot Hyrox. Nei, ingen forenter dette!

Sikkert 1 person som har nevnt i en fleipende tone at hun bør begynne på Hyrox, så overdriver hun der voldsomt.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Jaddah123 skrev (12 minutter siden):

Sikkert 1 person som har nevnt i en fleipende tone at hun bør begynne på Hyrox, så overdriver hun der voldsomt.

Hun elsker å hoppe på trender som er totalt urealistisk. "Earth calling!"

• Liker 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...