Gjest Beatbox Skrevet 4. april 2020 #2281 Del Skrevet 4. april 2020 *Som for mange andre kommer dette på verst mulig tidspunkt siden jeg er permittert og forsikringen vår dekker ikke denne type skade (karenstid på 1 år og vi tegnet ny forsikring for under 1 år siden* Iflg HD er dette forklaringen så hvorfor blir det sagt misforståelse?...Hadde de lest forsikringsavtalen hadde de sett at når de tegnet ny forsikring så er en av reglene at da medfører det karenstid på 1 år fra inngåelse av avtale.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 4. april 2020 #2282 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) 18 minutter siden, Beatbox skrev: *Som for mange andre kommer dette på verst mulig tidspunkt siden jeg er permittert og forsikringen vår dekker ikke denne type skade (karenstid på 1 år og vi tegnet ny forsikring for under 1 år siden* Iflg HD er dette forklaringen så hvorfor blir det sagt misforståelse?...Hadde de lest forsikringsavtalen hadde de sett at når de tegnet ny forsikring så er en av reglene at da medfører det karenstid på 1 år fra inngåelse av avtale.. Hun sa ikke at de hadde tegnet ny forsikring, hun sa at pga en "misforståelse" med forsikringsselskapet så var hundene ikke forsikret i tre måneder. Og at forsikringsvilkårene sa at de måtte ha vært forsikret uavbrutt de siste 12 mnd for at den skulle gjelde. Så det virker ikke som at det var inngått noen ny avtale. Og det gjør det hele enda mer kritikkverdig i mine øyne. Dyrene er 100 % avhengige av oss mennesker for å ha et godt liv og da "misforstår" man ikke! Man dobbeltsjekker istedet. Er godt mulig hun har endret forklaringen på et senere tidspunkt, men dette var det hun opprinnelig sa. Endret 4. april 2020 av Lunabelle La til siste avsnitt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 4. april 2020 #2283 Del Skrevet 4. april 2020 7 minutter siden, Lunabelle skrev: Hun sa ikke at de hadde tegnet ny forsikring, hun sa at pga en "misforståelse" med forsikringsselskapet så var hundene ikke forsikret i tre måneder. Og at forsikringsvilkårene sa at de måtte ha vært forsikret uavbrutt de siste 12 mnd for at den skulle gjelde. Så det virker ikke som at det var inngått noen ny avtale. Og det gjør det hele enda mer kritikkverdig i mine øyne. Dyrene er 100 % avhengige av oss mennesker for å ha et godt liv og da "misforstår" man ikke! Man dobbeltsjekker istedet. Er godt mulig hun har endret forklaringen på et senere tidspunkt, men dette var det hun opprinnelig sa. Da må hun ha endret forklaringen fordi dette er det som står inne på Spleis-siden idag..Men jeg er helt enig med deg!! Når det gjelder dyrene våre da sjekker man og man dobbeltsjekker!! Dette er ikke 18-åringer som akkurat har flyttet hjemmefra og ikke helt har skjønt hvordan ting skal og bør gjøres. De er voksne og da bør man kunne forvente at de vet såpass ang forsikring på dyrene sine. Og *alle * vet at avtaler med forsikringsselskapene MÅ leses med stjernekikkert fordi det er mange betingelser og mye med liten skrift..det er allment kjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 4. april 2020 #2284 Del Skrevet 4. april 2020 13 minutter siden, Beatbox skrev: Da må hun ha endret forklaringen fordi dette er det som står inne på Spleis-siden idag..Men jeg er helt enig med deg!! Når det gjelder dyrene våre da sjekker man og man dobbeltsjekker!! Dette er ikke 18-åringer som akkurat har flyttet hjemmefra og ikke helt har skjønt hvordan ting skal og bør gjøres. De er voksne og da bør man kunne forvente at de vet såpass ang forsikring på dyrene sine. Og *alle * vet at avtaler med forsikringsselskapene MÅ leses med stjernekikkert fordi det er mange betingelser og mye med liten skrift..det er allment kjent.. Litt lengre bak i tråden her kom hun med sin første forklaring. Den med bytte av forsikring er den forklaringen hun bruker offentlig. Dette i seg selv synes jeg svekker troverdigheten. Men jeg er helt enig i at man må lese alle betingelser for da kan man prioritere en buffer for de skader som ikke dekkes og ha full oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 4. april 2020 #2285 Del Skrevet 4. april 2020 Fint å se at hunden fikk behandling og at hun er på bedringens vei 🌸 Men hvorfor kjøpe enda en ny bikini når hun allerede har mange? Prioritere penger på andre ting kanskje 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. april 2020 #2286 Del Skrevet 4. april 2020 7 minutter siden, alix skrev: Fint å se at hunden fikk behandling og at hun er på bedringens vei 🌸 Men hvorfor kjøpe enda en ny bikini når hun allerede har mange? Prioritere penger på andre ting kanskje Hun får betalt / eller får klærne gratis for å vise fram klær, så dette er jo jobben hennes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 4. april 2020 #2287 Del Skrevet 4. april 2020 8 minutter siden, cerruti skrev: Hun får betalt / eller får klærne gratis for å vise fram klær, så dette er jo jobben hennes. I så fall er det høyst merkelig at bildet IKKE var merket. Men det er vel ikke så nøye det heller når man heter Helene Sommer. Sannhet/løgn er svært flytende. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 4. april 2020 #2288 Del Skrevet 4. april 2020 Hvorfor er det så veldig vanskelig for henne å bare vise frem bikinien..UTEN å måtte fremheve magen eller gjøre så mye ut av det...prøve å fleipe bort usikkerheten...Det blir bare krampeaktig..uansett hvor mange tusen ganger pr år hun forteller verden hvor awesome hun er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SansaS Skrevet 4. april 2020 #2289 Del Skrevet 4. april 2020 13 minutter siden, Beatbox skrev: Hvorfor er det så veldig vanskelig for henne å bare vise frem bikinien..UTEN å måtte fremheve magen eller gjøre så mye ut av det...prøve å fleipe bort usikkerheten...Det blir bare krampeaktig..uansett hvor mange tusen ganger pr år hun forteller verden hvor awesome hun er.. Det fokuset på «å være god nok» samtidig som det er tydelig at hun egentlig ikke syns hun er det - tror jeg gir motsatt effekt på de følgere som er sensitive for kroppspress. Jeg syns det er mye mer inspirerende å se andre «plus size» kvinner som lever livet uten å bare snakke om vekt og vektnedgang. Det viser jo at man nettopp ikke er god nok når fokuset blir slik. Ord og handling henger ikke sammen. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 4. april 2020 #2290 Del Skrevet 4. april 2020 1 time siden, SansaS skrev: Det fokuset på «å være god nok» samtidig som det er tydelig at hun egentlig ikke syns hun er det - tror jeg gir motsatt effekt på de følgere som er sensitive for kroppspress. Jeg syns det er mye mer inspirerende å se andre «plus size» kvinner som lever livet uten å bare snakke om vekt og vektnedgang. Det viser jo at man nettopp ikke er god nok når fokuset blir slik. Ord og handling henger ikke sammen. Dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 4. april 2020 #2291 Del Skrevet 4. april 2020 Helene burde sjekke ut lindamariie på insta. Hun er awesome, og stolt av kroppen sin. Helene er ikke stolt av kroppen. Der skal det skjules. Bruker filter på snap som gjør hun mindre i ansiktet osv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 4. april 2020 #2292 Del Skrevet 4. april 2020 1 time siden, SansaS skrev: Det fokuset på «å være god nok» samtidig som det er tydelig at hun egentlig ikke syns hun er det - tror jeg gir motsatt effekt på de følgere som er sensitive for kroppspress. Jeg syns det er mye mer inspirerende å se andre «plus size» kvinner som lever livet uten å bare snakke om vekt og vektnedgang. Det viser jo at man nettopp ikke er god nok når fokuset blir slik. Ord og handling henger ikke sammen. Veldig bra sagt. Du får frem litt det jeg føler på når jeg ser bildene (selv om jeg er normalvektig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 4. april 2020 #2293 Del Skrevet 4. april 2020 Hvis hun er så fornøyd, så skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke dropper den kåpe-saken over. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 4. april 2020 #2294 Del Skrevet 4. april 2020 1 time siden, SansaS skrev: Det fokuset på «å være god nok» samtidig som det er tydelig at hun egentlig ikke syns hun er det - tror jeg gir motsatt effekt på de følgere som er sensitive for kroppspress. Jeg syns det er mye mer inspirerende å se andre «plus size» kvinner som lever livet uten å bare snakke om vekt og vektnedgang. Det viser jo at man nettopp ikke er god nok når fokuset blir slik. Ord og handling henger ikke sammen. Det er nettopp dette jeg mener med at hun får det ikke helt til det hun prøver så hardt å formidle. Hun ønsker å være treningsinfluenser, men mangler disiplin. Hun vil fremstå som kroppspositiv, men skjuler, poserer og filtrerer. Hun vil fremstå som awesome og fornøyd, men alt jeg ser er noen som slettes ikke utstråler dette. I går hadde hun greid å klemt frem noen kragebein som hun laget en Insta story om, i dag er det beklagelse for dette. Forstår ikke hvorfor, for først og fremst har hun ikke antydning til synlige kragebein til vanlig, og hvorfor dette behovet for å fremheve dette? Fordi synlige bein tydeligvis er viktig. Helene roter å styrer alt for mye rundt dette med kropp og helse, og hun får det rett og slett ikke til. Håper hun finner sin vei, og enten blir mer disiplinert, eller godtar at det er slik det er. For nå blir alt krampaktig og dumt. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 4. april 2020 #2295 Del Skrevet 4. april 2020 Den kragebein posten reagerte jeg på å, hvorfor er synlig kragebein et mål egentlig. Hu er jo så fornøyd med egen kropp sier hun. jeg følger mange på insta som er større enn dragen, og de damene er så flotte, de viser frem fine klær og kropp UTEN å fremheve/tulle med «skavankene». Man får virkelig inntrykk av at de er fornøyde. Dragen har litt å lære der. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 4. april 2020 #2296 Del Skrevet 4. april 2020 Da var det rett tilbake på hvor utilfreds hun må være med kroppen sin, og at alt hun skriver må være løgn fordi hun strekker ut en tå, eller har på kåpe. At da noen i kommentarfeltet prøvde seg med et ironiflagg om at all kritikk ble slått ned på til å være kroppshaming, og så går det ikke mere enn en halv side før det begynner igjen. Kan dere ikke holde dere til kritikk av for eksempel hund, spleis, merking av reklame osv., og dere som ikke klarer å se kroppen hennes, ta på noen votter når dere sitter foran tastaturet ? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 4. april 2020 #2297 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) 5 minutter siden, Infinity skrev: Da var det rett tilbake på hvor utilfreds hun må være med kroppen sin, og at alt hun skriver må være løgn fordi hun strekker ut en tå, eller har på kåpe. At da noen i kommentarfeltet prøvde seg med et ironiflagg om at all kritikk ble slått ned på til å være kroppshaming, og så går det ikke mere enn en halv side før det begynner igjen. Kan dere ikke holde dere til kritikk av for eksempel hund, spleis, merking av reklame osv., og dere som ikke klarer å se kroppen hennes, ta på noen votter når dere sitter foran tastaturet ? Man må kunne ta opp kroppspress også. Jeg er enig i at noen kommentarer her går for langt, men @SansaS kommentar var saklig for kroppspress debatten. HD mener selv hun er motvekt til kroppspress og da må man få si fra når man føler hun skaper kroppspress isteden. Spesielt vil jeg dra opp posten om synlige kragebein. Det hjelper ikke å beklage i ettertid, samme gjorde SE etter hårfeste kommentaren. Endret 4. april 2020 av Plannergirl La til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 4. april 2020 #2298 Del Skrevet 4. april 2020 19 minutter siden, Infinity skrev: Da var det rett tilbake på hvor utilfreds hun må være med kroppen sin, og at alt hun skriver må være løgn fordi hun strekker ut en tå, eller har på kåpe. At da noen i kommentarfeltet prøvde seg med et ironiflagg om at all kritikk ble slått ned på til å være kroppshaming, og så går det ikke mere enn en halv side før det begynner igjen. Kan dere ikke holde dere til kritikk av for eksempel hund, spleis, merking av reklame osv., og dere som ikke klarer å se kroppen hennes, ta på noen votter når dere sitter foran tastaturet ? Så fordi Drage er kraftig overvektig, burde hun slippe kritikk på det hun legger ut i offentlige sosiale medier? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 4. april 2020 #2299 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) 3 timer siden, panzerpølsa skrev: Så fordi Drage er kraftig overvektig, burde hun slippe kritikk på det hun legger ut i offentlige sosiale medier? Hun kan slippe alle dere bedrevitere som hele tiden har en tolkning (vet bedre) om hva hun egentlig mener om sin vekt/ kropp. Endret 4. april 2020 av Infinity 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. april 2020 #2300 Del Skrevet 4. april 2020 6 timer siden, SansaS skrev: Det fokuset på «å være god nok» samtidig som det er tydelig at hun egentlig ikke syns hun er det - tror jeg gir motsatt effekt på de følgere som er sensitive for kroppspress. Jeg syns det er mye mer inspirerende å se andre «plus size» kvinner som lever livet uten å bare snakke om vekt og vektnedgang. Det viser jo at man nettopp ikke er god nok når fokuset blir slik. Ord og handling henger ikke sammen. Veldig veldig enig! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå