Caram Skrevet 29. mars 2020 #2221 Skrevet 29. mars 2020 Utrolig at ikke denne tråden er stengt, og aller helst FJERNET! At KG tillater denne stygge mobbetråden er helt usmakelig! Tenk over hva dere bidrar til her, KG! Slike ting kan få fatale følger, men dere tillater dette?!?? At tråden er moderert, men fortsatt fremstår som den styggeste på KG, sier vel sitt om hvor ille det er her...😔 Bare trist, faktisk💔 13
Gjest Beatbox Skrevet 29. mars 2020 #2222 Skrevet 29. mars 2020 (endret) 49 minutter siden, Caram skrev: Utrolig at ikke denne tråden er stengt, og aller helst FJERNET! At KG tillater denne stygge mobbetråden er helt usmakelig! Tenk over hva dere bidrar til her, KG! Slike ting kan få fatale følger, men dere tillater dette?!?? At tråden er moderert, men fortsatt fremstår som den styggeste på KG, sier vel sitt om hvor ille det er her...😔 Bare trist, faktisk💔 Det finnes flere tråder på KG som er like stygge...CBE-tråden....f.eks..Hvorfor får den lov til å stå? Eller VP-tråden? Du oppfatter det som mobbing, det er din mening, men flere oppfatter det ikke som det. Hva skal man kalle kritikken/mobbingen av CBE f.eks? Og det pussige er at de verste kritikerne av denne tråden er selv svært aktive i andre bloggetråder. Flere tråder ang HD har blitt stengt og da har det vært på sin plass. Men med de strenge reglene som er nå ang kommentarer om kropp, og en blogger som lever av å vise seg frem, da må man tåle kommentarer, saklige sådan. Dessverre er enkelte så hårsåre at all kritikk oppfattes som mobbing osv osv....Til dere; se hva dere driver med selv i andre tråder..! Endret 29. mars 2020 av Beatbox
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 29. mars 2020 #2223 Skrevet 29. mars 2020 (endret) 2 timer siden, Beatbox skrev: Det finnes flere tråder på KG som er like stygge...CBE-tråden....f.eks..Hvorfor får den lov til å stå? Eller VP-tråden? Du oppfatter det som mobbing, det er din mening, men flere oppfatter det ikke som det. Hva skal man kalle kritikken/mobbingen av CBE f.eks? Og det pussige er at de verste kritikerne av denne tråden er selv svært aktive i andre bloggetråder. Flere tråder ang HD har blitt stengt og da har det vært på sin plass. Men med de strenge reglene som er nå ang kommentarer om kropp, og en blogger som lever av å vise seg frem, da må man tåle kommentarer, saklige sådan. Dessverre er enkelte så hårsåre at all kritikk oppfattes som mobbing osv osv....Til dere; se hva dere driver med selv i andre tråder..! Du er helt på viddene, for å si det mildt. Det gjelder for så vidt alle de som trykker likes på all den dritten som blir publisert og diskutert her også. Endret 29. mars 2020 av lillesnøfnugg
Orly Skrevet 30. mars 2020 #2224 Skrevet 30. mars 2020 10 timer siden, Caram skrev: Utrolig at ikke denne tråden er stengt, og aller helst FJERNET! At KG tillater denne stygge mobbetråden er helt usmakelig! Tenk over hva dere bidrar til her, KG! Slike ting kan få fatale følger, men dere tillater dette?!?? At tråden er moderert, men fortsatt fremstår som den styggeste på KG, sier vel sitt om hvor ille det er her...😔 Bare trist, faktisk💔 Enig! 7
Rosasko Skrevet 30. mars 2020 #2225 Skrevet 30. mars 2020 Skal den hunden ligge på sofa i smerter til hun har samlet inn penger? 10
Era Vulgaris Skrevet 30. mars 2020 #2226 Skrevet 30. mars 2020 13 timer siden, Caram skrev: Utrolig at ikke denne tråden er stengt, og aller helst FJERNET! At KG tillater denne stygge mobbetråden er helt usmakelig! Tenk over hva dere bidrar til her, KG! Slike ting kan få fatale følger, men dere tillater dette?!?? At tråden er moderert, men fortsatt fremstår som den styggeste på KG, sier vel sitt om hvor ille det er her...😔 Bare trist, faktisk💔 Amen! 6
Infinity Skrevet 30. mars 2020 #2227 Skrevet 30. mars 2020 13 timer siden, Beatbox skrev: Det finnes flere tråder på KG som er like stygge...CBE-tråden....f.eks..Hvorfor får den lov til å stå? Eller VP-tråden? Du oppfatter det som mobbing, det er din mening, men flere oppfatter det ikke som det. Hva skal man kalle kritikken/mobbingen av CBE f.eks? Og det pussige er at de verste kritikerne av denne tråden er selv svært aktive i andre bloggetråder. Flere tråder ang HD har blitt stengt og da har det vært på sin plass. Men med de strenge reglene som er nå ang kommentarer om kropp, og en blogger som lever av å vise seg frem, da må man tåle kommentarer, saklige sådan. Dessverre er enkelte så hårsåre at all kritikk oppfattes som mobbing osv osv....Til dere; se hva dere driver med selv i andre tråder..! Det er nok riktig observert. Jeg er helt enig at VP tråden er helt over styr. Jeg er ikke ofte innom CBE tråden, men da jeg kikket innom for en stund siden, så var det flere av kritikerne til at HD viser kropp, som forsvarte CBE sine letttkledde bilder. Fikk du med deg det ? 6
Gjest Beatbox Skrevet 30. mars 2020 #2228 Skrevet 30. mars 2020 8 minutter siden, Infinity skrev: Det er nok riktig observert. Jeg er helt enig at VP tråden er helt over styr. Jeg er ikke ofte innom CBE tråden, men da jeg kikket innom for en stund siden, så var det flere av kritikerne til at HD viser kropp, som forsvarte CBE sine letttkledde bilder. Fikk du med deg det ? Nei det har jeg ikke fått med meg. Hvorfor det er slik vet jeg faktisk ikke, kanskje det handler om estetikken i bildene..Nå ref ikke jeg til spesifikt bildene, men det at enkelte mener at det er helt greit å bidra med sladder og spekulasjoner i andre tråder men ikke i denne tråden..akkurat...
Infinity Skrevet 30. mars 2020 #2229 Skrevet 30. mars 2020 4 minutter siden, Beatbox skrev: Nei det har jeg ikke fått med meg. Hvorfor det er slik vet jeg faktisk ikke, kanskje det handler om estetikken i bildene..Nå ref ikke jeg til spesifikt bildene, men det at enkelte mener at det er helt greit å bidra med sladder og spekulasjoner i andre tråder men ikke i denne tråden..akkurat... Jeg er helt enig i at sladder og spekulasjoner er en uting, uansett tråd. Jeg er ikke enig i at det er på estetikken av bildene HD har fått kritikk. 1
Gjest Beatbox Skrevet 30. mars 2020 #2230 Skrevet 30. mars 2020 8 minutter siden, Infinity skrev: Jeg er helt enig i at sladder og spekulasjoner er en uting, uansett tråd. Jeg er ikke enig i at det er på estetikken av bildene HD har fått kritikk. Men jeg konstaterte ikke at det er pga estetikken..jeg fremla det mer som et spørsmål fordi jeg ikke vet De som kan svare på det er kùn de som uttaler seg forskjellig i trådene..
Miranda16 Skrevet 30. mars 2020 #2231 Skrevet 30. mars 2020 1 time siden, Infinity skrev: Det er nok riktig observert. Jeg er helt enig at VP tråden er helt over styr. Jeg er ikke ofte innom CBE tråden, men da jeg kikket innom for en stund siden, så var det flere av kritikerne til at HD viser kropp, som forsvarte CBE sine letttkledde bilder. Fikk du med deg det ? Nå er det unntaket fra regelen at noen kritiserer HD, men forsvarer CBE lettkledde bilder. De aller fleste kritiserer influencere kroppsfokus i rampelys 1
Infinity Skrevet 30. mars 2020 #2232 Skrevet 30. mars 2020 (endret) 53 minutter siden, Miranda16 skrev: Nå er det unntaket fra regelen at noen kritiserer HD, men forsvarer CBE lettkledde bilder. De aller fleste kritiserer influencere kroppsfokus i rampelys Det ble tatt opp at noen av dem som forsvarte HD var dobbelmoralsk. Jeg påpekte at dobbeltmoralen går begge veier. Endret 30. mars 2020 av Infinity 3
Miranda16 Skrevet 30. mars 2020 #2233 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, Infinity skrev: Det ble tatt opp at de som forsvarte HD var dobbelmoralsk. Jeg viste til at dobbeltmoralen går begge veier. Ja, da er vi enige
Skureguri Skrevet 30. mars 2020 #2234 Skrevet 30. mars 2020 20 timer siden, Birdo skrev: Egentlig litt festlig hvor stille det blir i tråden her når slike spm kommer🤷🏻♀️ Fordi brukerne her inne ikke er en homogen masse med like meninger og holdninger. Innlegg med mobbing og hets blir slettet. Jeg er en av dem som ikke kommenterer kroppstyper i denne diskusjonen om ivaretakelsen av kjæledyr. Når du sparer penger ved å droppe forsikring (uansett årsak egentlig) så er du i følge min personlige mening et nedrig menneske UAVHENGIG av BMI! 7
Pollen Skrevet 30. mars 2020 #2235 Skrevet 30. mars 2020 Nå har hun fått seg en oppvekker. Synes hun virker ekstremt umoden og lite selvstendig. 8
Era Vulgaris Skrevet 30. mars 2020 #2236 Skrevet 30. mars 2020 1 time siden, Pollen skrev: Nå har hun fått seg en oppvekker. Synes hun virker ekstremt umoden og lite selvstendig. Så flott at hun kan innrømme å ha gjort noe feil og fått en oppvekker. I motsetning til 99.9% av andre influensere som aldri i livet kan innrømme å gjøre noe feil, dumt eller uoverveid. Det gjør henne mye mer likandes, jordnær og mulig å relatere til. 11
Miranda16 Skrevet 30. mars 2020 #2237 Skrevet 30. mars 2020 8 minutter siden, Era Vulgaris skrev: Så flott at hun kan innrømme å ha gjort noe feil og fått en oppvekker. I motsetning til 99.9% av andre influensere som aldri i livet kan innrømme å gjøre noe feil, dumt eller uoverveid. Det gjør henne mye mer likandes, jordnær og mulig å relatere til. Når man må tigge til seg over 30k fra ukjente mennesker, så er det for de fleste ikke relatertbart eller beundringsverdig 10
Era Vulgaris Skrevet 30. mars 2020 #2238 Skrevet 30. mars 2020 2 minutter siden, Miranda16 skrev: Når man må tigge til seg over 30k fra ukjente mennesker, så er det for de fleste ikke relatertbart eller beundringsverdig Nå var det ikke tiggingen jeg refererte til, men det overser du selvfølgelig glatt. 9
Gjest Jegserdeg Skrevet 30. mars 2020 #2239 Skrevet 30. mars 2020 8 timer siden, Rosasko skrev: Skal den hunden ligge på sofa i smerter til hun har samlet inn penger? Tanken har slått meg også, dette kunne aldri jeg aldri ha ventet på! Blir å følge ekstra godt med nå, stakkars hund!
Miranda16 Skrevet 30. mars 2020 #2240 Skrevet 30. mars 2020 Akkurat nå, Era Vulgaris skrev: Nå var det ikke tiggingen jeg refererte til, men det overser du selvfølgelig glatt. I følge henne selv så hadde hun ikke noe valg enn å tigge til seg 30k så da sier det seg selv at hun måtte erkjenne at hun hadde driti seg ut 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå