*blueberry* Skrevet 16. februar 2023 #16541 Del Skrevet 16. februar 2023 Beatbox skrev (1 minutt siden): Aldri for sent å lære 😊 Takk! Jeg lærte dette i fjor og ble overrasket selv. Mange anbefaler også rød under lys overdel, men jeg synes hudfarget har vært mer suksessfullt om overdelen er noe gjennomsiktig slik som Helene sin ser ut til å være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 16. februar 2023 #16542 Del Skrevet 16. februar 2023 (endret) *blueberry* skrev (12 minutter siden): Jeg lærte dette i fjor og ble overrasket selv. Mange anbefaler også rød under lys overdel, men jeg synes hudfarget har vært mer suksessfullt om overdelen er noe gjennomsiktig slik som Helene sin ser ut til å være. Konservativ som jeg er vil jeg gå for hudfarvet BH istedet for rød😊 Endret 16. februar 2023 av Beatbox 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 16. februar 2023 #16543 Del Skrevet 16. februar 2023 (endret) Syns den reelen var noe av det bedre. Men hele antrekket er gjennomsponset/reklame og ikke merket med reklame/annonse. Det er sløvt og kritikkverdig. Endret 16. februar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 16. februar 2023 #16544 Del Skrevet 16. februar 2023 Men kjære vene....hun vil nok helt sikkert garantert at BH-en absolutt skal være synlig. Noe annet ville ha forundret meg 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 17. februar 2023 #16545 Del Skrevet 17. februar 2023 "Ikke ofte jeg sier ja til et influencer event" Jeg tror vel heller ikke hun blir invitert til spesielt mange. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. februar 2023 #16546 Del Skrevet 17. februar 2023 Sozzen skrev (4 timer siden): "Ikke ofte jeg sier ja til et influencer event" Jeg tror vel heller ikke hun blir invitert til spesielt mange. Influenser event med et firma som har 700 følgere på IG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 17. februar 2023 #16547 Del Skrevet 17. februar 2023 9 minutter siden, Lill said: Influenser event med et firma som har 700 følgere på IG. «Guide: Sånn tjener du penger på din blogg med Metapic Det finnes mange ulike måter å tjene penger på sin blogg. En av de store inntektskildene for mange influencers er gjennom klikk med Metapic» Da vet vi hva formålet med lunsjen er.. hvordan tjene mer penger på umerka reklame 🤪 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 17. februar 2023 #16548 Del Skrevet 17. februar 2023 Ser metapic viser til Ellos blant annet. Som vil si at selv om Helene sier at hun ikke har et samarbeid med Ellos, tjener hun penger på disse linkene hun «sender i pm» og derfor skal merke alt fra disse merkene. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. februar 2023 #16549 Del Skrevet 17. februar 2023 (endret) net0ty skrev (1 time siden): Ser metapic viser til Ellos blant annet. Som vil si at selv om Helene sier at hun ikke har et samarbeid med Ellos, tjener hun penger på disse linkene hun «sender i pm» og derfor skal merke alt fra disse merkene. Det stemmer. Det gjelder også lenker til Ellos på story, men det vet vel HD selv som både belærer andre om å merke riktig og som har vært i Gamet i 13 år. Endret 17. februar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 18. februar 2023 #16550 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Det blir bare flere og flere bilder av barnet på IG. Helenes måte å agere på når hun får kritikk for eksponering, er altså å bare pøse på med mer av det hun selv har sagt hun skal begrense. Det er umodent og barnslig. Sånn sett så passer tiara på henne: dronninga av selvmotsigelser Endret 18. februar 2023 av Lily Of the Valley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 18. februar 2023 #16551 Del Skrevet 18. februar 2023 De skal inn til byen en tur. Tipper det kommer bilde av en caramellkaffe fra espresso house snart. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 18. februar 2023 #16552 Del Skrevet 18. februar 2023 Snikreklame for familiebedriften så det synger etter😅 Ser arvingen har fått nye HVITE sko til barnehagen. Kjempe praktisk det…🤦🏼♀️ 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 18. februar 2023 #16553 Del Skrevet 18. februar 2023 ..og umerket reklame for mora/søstera sin skobutikk.. sånn går nu dagan... 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 18. februar 2023 #16554 Del Skrevet 18. februar 2023 mumrikk1 skrev (58 minutter siden): Snikreklame for familiebedriften så det synger etter😅 Ser arvingen har fått nye HVITE sko til barnehagen. Kjempe praktisk det…🤦🏼♀️ Bruker ikke barn i reklame? Snikreklame er reklame det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 19. februar 2023 #16555 Del Skrevet 19. februar 2023 Ny eksponering av lille. I bakgrunnen ser man vognen som står ute slik at det opplyses om hvor hun sover på dagtid. Kjempe smart🤦🏼♀️ 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 19. februar 2023 #16556 Del Skrevet 19. februar 2023 Tar jeg helt feil, eller blir barnet eksponert nærmest daglig for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 19. februar 2023 #16557 Del Skrevet 19. februar 2023 Finlay skrev (6 minutter siden): Tar jeg helt feil, eller blir barnet eksponert nærmest daglig for tiden? Du tar ikke feil dessverre 😔. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 19. februar 2023 #16558 Del Skrevet 19. februar 2023 3 hours ago, *blueberry* said: Du tar ikke feil dessverre 😔. Idag var det helt ekstremt faktisk! Man ser jo bildene på veggen av baby, vogna og hvor hun sover, video av at hun leker med bestefar.. Hvordan skjermer du egentlig barnet ditt Helene? Nå må @Krølltang89sette ned foten snart! 5 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 19. februar 2023 #16559 Del Skrevet 19. februar 2023 1 hour ago, Finnwife said: Idag var det helt ekstremt faktisk! Man ser jo bildene på veggen av baby, vogna og hvor hun sover, video av at hun leker med bestefar.. Hvordan skjermer du egentlig barnet ditt Helene? Nå må @Krølltang89sette ned foten snart! Men barnerommet, DET er farlig i vise frem, ref @Krølltang89 som var veldig motstander av det, og fikk stoppa HD! (Som er helt riktig gjort, men stopp nå HD for all den eksponerings hu driver med om dagen!) 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 20. februar 2023 #16560 Del Skrevet 20. februar 2023 Det er altså så krise de reelsa der hun skal lip synce! 😃 Når du ikke får det til, Helene, så kan du jo egentlig bare drite i det og legge ut noe annet. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå