Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Siden SoMe er så slitsomt for henne, og hun har holdt det gående i rundt 10 år og det virker som hun snakker om pause fra SoMe ... men har hun noensinne tatt pause? Selv rett etter fødselen? Eller har hun holdt det gående hele tiden?

Jeg er selv overvektig og ble tipset om å følge henne for inspo men kjenner bare på frustrasjon fra henne. "Elsk deg selv (selv om jeg har tatt slankeoperasjon). Elsk deg selv (men jeg sliter med overspising). Elsk deg deg selv og kle deg som du vil (selv om jeg sjelden er fornøyd med garderoben min)... jeg sliter med budskape hennes.

• Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Laia said:

Du fikk helt rett 😅

Er det mulig 😅 kom den instaposten bare pga innlegget her, eller er det noe hun pleier å poste hvert år? Husker ikke 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (4 minutter siden):

Er det mulig 😅 kom den instaposten bare pga innlegget her, eller er det noe hun pleier å poste hvert år? Husker ikke 🫣

Hun poster det hvert år...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (26 minutter siden):

Og….jeg glemte at noen også nevnte tiaraen, de også fikk helt rett 👑😅

Husker ikke jeg heller, men at det følges med her inne tror jeg ikke er usannsynlig (ref. tema som har blitt diskutert her, som «tilfeldigvis» mange har spurt om rett etterpå. Omnia-samarbeidet er ett eksempel).

Endret av Laia
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Laia skrev (2 timer siden):

Det demonstrerer bare hvor lite hun egentlig mener av det hun sier vedrørende eksponering av barn.

Jeg hadde et håp at hun var kommet til en erkjennelse. Men det fremstår som som om hun bare hengte seg på bølgen av kritikk som oppsto i kjølvannet av IG-saken for å holde seg «pop» og relevant.

For meg fremstår hun nå som en person som står igjen med null troverdighet.

Det koker vel ned til at hun gjør ALT for å holde seg relevant, og som jeg har nevnt før så er det lettbent underholdning innenfor temaer som faktisk er blodig alvor. 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (4 minutter siden):

Og….jeg glemte at noen også nevnte tiaraen, de også fikk helt rett 👑😅

Husker ikke jeg heller, men at det følges med her inne tror jeg ikke er usannsynlig (ref. tema som har blitt diskutert her, som «tilfeldigvis» mange har spurt om rett etterpå. Omnia-samarbeidet er ett eksempel).

Det var visst meg det...synsk må vite 🤣😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (2 timer siden):

Det koker vel ned til at hun gjør ALT for å holde seg relevant, og som jeg har nevnt før så er det lettbent underholdning innenfor temaer som faktisk er blodig alvor. 

Uff ja, er jo blitt underholdning. Noen ganger føler jeg kontoen ligner en parodi🙈Men, nå er det sagt, så syns jeg synd på HD altså. Hun var jo veldig inspirerende før syns jeg med enkle treningsprogram, litt mote og du er bra nok som du er osv. Nå ramler jo hele kontoen hennes sammen, for er jo overtatt av både reels og reklame. Jeg også mister troverdigheten til mye av det som legges ut. Hun gjør alt så komplisert for seg selv. 

Endret av irevin
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvasierdu skrev (22 timer siden):

I dag kommer det enten story eller innlegg om at hun føler seg som 27 år, eller ser ut som 27 år... 

GØY!👌😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (26 minutter siden):

GØY!👌😂

Det er like gøy som å se dokumentaren * Havet...dråpe for dråpe *....😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis vært et dødsfall som har preget henne siste tiden. Til og med det er ikke grunn nok for henne  til å logge av SoMe 😔

Endret av Lileep
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
Lileep skrev (2 timer siden):

Tydeligvis vært et dødsfall som har preget henne siste tiden. Til og med det er ikke grunn nok for henne  til å logge av SoMe 😔

Jeg lurer på når hun skal opplyse om at hun har hatt/får medisinsk behandling  i tillegg til samarbeidet med Omnia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (8 minutter siden):

Jeg lurer på når hun skal opplyse om at hun har hatt/får medisinsk behandling  i tillegg til samarbeidet med Omnia. 

Enig! Jeg skjønner ikke at hun som ifølge seg selv har slitt/sliter så mye med vekt,  kan stå inne for å villede følgerne sine på denne måten. Siden hun reklamerer for det ene og det andre, og målet tydeligvis er å gå ned i vekt, er det på tide at dette kommuniseres helt tydelig. Isteden lures nye følgere til å tro at resultater skyldes kun FUS, Omnia eller annet. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuch...#grwm....ikke matchende undertøy, støvete sko, beige veske og krampeglis....ikke mye fashion inspo der syns jeg. Oppmerksomhetsinnlegg as usual 🙄

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lily Of the Valley
Beatbox skrev (48 minutter siden):

Auuch...#grwm....ikke matchende undertøy, støvete sko, beige veske og krampeglis....ikke mye fashion inspo der syns jeg. Oppmerksomhetsinnlegg as usual 🙄

Sjelden jeg kommenterer på klesvalg siden jeg tenker at smaken er som baken, men jeg ville valgt en lys BH under en hvit overdel. Syns det ser tacky ut med en så mørk BH under noe som er veldig gjennomsiktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (9 minutter siden):

Sjelden jeg kommenterer på klesvalg siden jeg tenker at smaken er som baken, men jeg ville valgt en lys BH under en hvit overdel. Syns det ser tacky ut med en så mørk BH under noe som er veldig gjennomsiktig. 

Helt enig, hvit eller hudfarvet BH...Joda, smaken er som baken, men når man skal inspirere eller tipse om style/fashion...da bør man kunne slike elementære ting tenker jeg..

Endret av Beatbox
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (7 minutter siden):

Helt enig, hvit eller hudfarvet BH...Joda, smaken er som baken, men når man skal inspirere eller tipse om style/fashion...da bør man kunne slike elementære ting tenker jeg..

Hvit er ikke noe godt valg for det vil synes enda mer enn rødt under lys overdel. Hudfarget er det beste valget. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (15 minutter siden):

Hvit er ikke noe godt valg for det vil synes enda mer enn rødt under lys overdel. Hudfarget er det beste valget. 

Aldri for sent å lære 😊 Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...