Lileep Skrevet 2. februar 2023 #16281 Del Skrevet 2. februar 2023 1 minutt siden, Bolledeig2.0 said: Det er jo ikke akkurat for sent, da. Hun kan fortsatt begynne for fullt i dag/i morgen. Aldri for sent. Men tror kanskje ikke hun vil lykkes før hun stopper å dele reisen på SoMe.. først da tror jeg hun får nok ro og mindre press på seg. Er for mange forstyrrelser rundt henne. Men selvfølgelig kan hun klare det uansett, men tipper sjansen er større hvis hun velger å ikke ta med SoMe på reisen 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. februar 2023 #16282 Del Skrevet 2. februar 2023 Bolledeig2.0 skrev (3 timer siden): Du kan jo ikke tvinge folk. Du kan ha verdens mest "motiverte" person som betaler en formue osv. men som likevel ikke får noen gode resultater fordi de rett og slett ikke følger opplegget og ødelegger masse for seg selv. Enkelte vil kanskje antyde at kanskje opplegget er dårlig, men min litt frekke tilnædming til det er at det aller aller aller meste vil fungere for folk, om de bare er villig til å gjøre det ordentlig. Enkelte online coacher har jo imøtegått dårlige resultater og at folk ikke er fornøyd med opplegget med kommentarer om at de slett ikke har gjort det de skal, men jeg tror egentlig ikke man kommer noe bedre ut av det. Noen får det rett og slett bare ikke til. Og med mindre en del av "coachingpakken" er lås på kjøleskapet, tilgang til bankkonto og inspeksjonsrettigheter i alle skuffer 24/7 så blir det bare sånn Selvfølgelig kan man ikke tvinge folk selv om de betaler en formue. Men, hvis man har et samarbeid bør vel forventningene være noe annerledes. Dette er også grunnen til at jeg er skeptisk til samarbeid man fronter uten å ha prøvd det ut på forhånd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 2. februar 2023 #16283 Del Skrevet 2. februar 2023 Hun hadde et samarbeid med flexikost for noen år tilbake, men det varte ikke veldig lenge. Innimellom så får jeg en følelse av at slike ting blir for «komplisert» for henne. Jeg tror spiseforstyrrelsen hennes spiller en rolle her men også evne og VILJE til å gjøre en innsats. For meg fremstår hun, ut i fra det hun selv viser i SoMe at hun er en «bedagelig» type. Hun har jo delt mye om OMNIA, så det er jo klart at følgerene etterspør dette. Ingenting hadde vært bedre om HD lykkes, men hun har mange baller i lufta samtidig virker det som og klarer ikke helt å lande dem. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 2. februar 2023 #16284 Del Skrevet 2. februar 2023 (endret) irevin skrev (1 time siden): Hun hadde et samarbeid med flexikost for noen år tilbake, men det varte ikke veldig lenge. Innimellom så får jeg en følelse av at slike ting blir for «komplisert» for henne. Jeg tror spiseforstyrrelsen hennes spiller en rolle her men også evne og VILJE til å gjøre en innsats. For meg fremstår hun, ut i fra det hun selv viser i SoMe at hun er en «bedagelig» type. Hun har jo delt mye om OMNIA, så det er jo klart at følgerene etterspør dette. Ingenting hadde vært bedre om HD lykkes, men hun har mange baller i lufta samtidig virker det som og klarer ikke helt å lande dem. Jeg er litt usikker på om det er riktig å si noe om man er en aktiv person eller en bedagelig person. Det å være deprimert og spiseforstyrret gjør at man kan bli tiltaksløs og henger nødvendigvis ikke sammen med personligheten i så måte. Som en inspirasjon til vektnedgang så opplever jeg at det er lite substans og lite faglig forankring i det som presenteres. Det at man bruker kirurgi og eller medikamenter mens man samtidig reklamer for lavkarbo/livstilsendring/trening som årsak til vektnedgang er bare spekulativt. Det hadde vært mer riktig å være åpen om at her er det flere faktorer som til sammen skal hjelpe henne mot målet som for henne er vektnedgang. Eller ikke dele i det hele tatt. Endret 2. februar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 2. februar 2023 #16285 Del Skrevet 2. februar 2023 Lill skrev (4 minutter siden): Jeg er litt usikker på om det er riktig å si noe om man er en aktiv person eller en bedagelig person. Det å være deprimert og spiseforstyrret gjør at man kan bli tiltaksløs og henger nødvendigvis ikke sammen med personligheten i så måte. Som en inspirasjon til vektnedgang så opplever jeg at det er lite substans og lite faglig forankring i det som presenteres. Det at man bruker kirurgi og eller medikamenter mens man samtidig reklamer for lavkarbo/livstilsendring/trening som årsak til vektnedgang er bare spekulativt. Det hadde vært mer riktig å være åpen om at her er det flere faktorer som til sammen skal hjelpe henne mot målet som for henne er vektnedgang. Eller ikke dele i det hele tatt. Enig. Når jeg skrev «bedagelig», så har hun jo sagt at hun feks hater å lage mat. Ved å følge opplegg som flexikost og OMNIA, så krever det innsats i form av planlegging og matlaging. Mulig at depresjonen gjør at det blir vanskelig å «ta tak» og er vel her en burde legge inn støtet og få hjelp. Jeg tenker det mest fornuftig for henne er nesten å ikke dele noe i det hele tatt omkring dette. Savner tiden med enkle treningstips osv på siden hennes og håper dette kommer tilbake engang i fremtiden. Ønsker at hun skal bli frisk og det å bli kvitt en spiseforstyrrelse er nok ingen kvikk fix… 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 2. februar 2023 #16286 Del Skrevet 2. februar 2023 Spent på om hun skal finansiere slankemedisinen sin på egenhånd nå som det ikke skal sponses av staten lengre... 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 2. februar 2023 #16287 Del Skrevet 2. februar 2023 Finnwife skrev (8 minutter siden): Spent på om hun skal finansiere slankemedisinen sin på egenhånd nå som det ikke skal sponses av staten lengre... Så lenge man har vedtak på blå resept, får man det på blå resept til vedtaket går ut. Så teoretisk kan hun ha et år til med blåresept før hun må betale selv. På grunn av mange protester på avgjørelsen om å ta Saxenda av blåresept, går nå legemiddelverket inn i prisforhandlinger med produsenten av Saxenda og Wegovy. Så da kan det være håp om at den iallfall blir billigere eller kommer tilbake på blåresept. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 2. februar 2023 #16288 Del Skrevet 2. februar 2023 Første bud hvis man skal fronte kroppspositivisme er å fremstå som seriøs..I det siste innlegget blir det bare kleint om noe som er en viktig sak. Hun vil at vi skal elske oss selv og fortelle oss selv at vi er awesome, men å bruke ordet *feit * som er så stygt, det er innafor??!! Hvorfor denne fnisingen og elendig lip sync som gjør at budskapet drukner ?? Hva vil hun med innlegget egentlig? 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 2. februar 2023 #16289 Del Skrevet 2. februar 2023 Beatbox skrev (7 minutter siden): Første bud hvis man skal fronte kroppspositivisme er å fremstå som seriøs..I det siste innlegget blir det bare kleint om noe som er en viktig sak. Hun vil at vi skal elske oss selv og fortelle oss selv at vi er awesome, men å bruke ordet *feit * som er så stygt, det er innafor??!! Hvorfor denne fnisingen og elendig lip sync som gjør at budskapet drukner ?? Hva vil hun med innlegget egentlig? Jeg synes det var en morsom måte å få fram et viktig budskap på. Ikke noe kleinere enn mange andre på tiktok, vil jeg si. Har ingen problemer med å forstå budskapet, som er at mange nettroll er veldig "bekymret" for helsa til overvektige (de bruker garantert ordet "feite"). Problemet er bare at man ikke kan se på noen om de har god helse eller ikke, og de som er ivrigst på å bekymre seg for helsa til de tjukke, bryr seg ikke like mye om andre som kan ha dårlig helse av mange grunner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 2. februar 2023 #16290 Del Skrevet 2. februar 2023 lillehammeren skrev (På 1.2.2023 den 19.11): Det er som å se på en togulykke i sakte film, klarer ikke la være. 🤷♀️😃 🤣🤣🤣🤣🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 3. februar 2023 #16291 Del Skrevet 3. februar 2023 Luka_S skrev (13 timer siden): Jeg synes det var en morsom måte å få fram et viktig budskap på. Ikke noe kleinere enn mange andre på tiktok, vil jeg si. Har ingen problemer med å forstå budskapet, som er at mange nettroll er veldig "bekymret" for helsa til overvektige (de bruker garantert ordet "feite"). Problemet er bare at man ikke kan se på noen om de har god helse eller ikke, og de som er ivrigst på å bekymre seg for helsa til de tjukke, bryr seg ikke like mye om andre som kan ha dårlig helse av mange grunner. Nå er jo HD åpen om at hun ønsker å gå ned i vekt nettopp for helsas skyld, bla. fordi hun kommer fra en familie med hjertesykdom og kreft, der overvekt kan være en risiko. Mye av innholdet hennes har dreid seg om nettopp dette. I mange år. Kan jo være at noen bekymrer seg "på ekte"🤷♀️ Å kalle noen feit er uansett bare stygt, hvis det stemmer at hun har fått en sånn melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 3. februar 2023 #16292 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) 14 hours ago, Luka_S said: Jeg synes det var en morsom måte å få fram et viktig budskap på. Ikke noe kleinere enn mange andre på tiktok, vil jeg si. Har ingen problemer med å forstå budskapet, som er at mange nettroll er veldig "bekymret" for helsa til overvektige (de bruker garantert ordet "feite"). Problemet er bare at man ikke kan se på noen om de har god helse eller ikke, og de som er ivrigst på å bekymre seg for helsa til de tjukke, bryr seg ikke like mye om andre som kan ha dårlig helse av mange grunner. Budskapet kommer frem det. Men hadde det ikke vært bedre om hun fremstilte det på en måte som hun mestrer; bilde? Jeg heier på henne mtp budskapet, men jeg syns også kleinheten overdøver budskapet. Selv om flere andre tiltokere også lager kleine reels, så trenger ikke HD sitt budskap drukne i atter en reel hun ikke helt får til. Hun bør lytte til følgerene sine som har gitt tydelig beskjed om å droppe reels og satse på bilder (gjennom poll blant annet). Bilder er hun god på, og da vil budskapet også stå i fokus. Endret 3. februar 2023 av Lileep Retta på en setning 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 3. februar 2023 #16293 Del Skrevet 3. februar 2023 Eg klarer ikkje fange opp kva mannen seier etter latteren, i den siste reelsen.. nokon som kan hjelpe? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 3. februar 2023 #16294 Del Skrevet 3. februar 2023 Har hun selv sagt at hun går på saxenda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. februar 2023 #16295 Del Skrevet 3. februar 2023 mumrikk1 skrev (20 minutter siden): Har hun selv sagt at hun går på saxenda? Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 3. februar 2023 #16296 Del Skrevet 3. februar 2023 Finlay skrev (2 timer siden): Nå er jo HD åpen om at hun ønsker å gå ned i vekt nettopp for helsas skyld, bla. fordi hun kommer fra en familie med hjertesykdom og kreft, der overvekt kan være en risiko. Mye av innholdet hennes har dreid seg om nettopp dette. I mange år. Kan jo være at noen bekymrer seg "på ekte"🤷♀️ Å kalle noen feit er uansett bare stygt, hvis det stemmer at hun har fått en sånn melding. Det er sikkert noen som har oppriktige bekymringer, men for den som tar i mot slike bekymringer og "bekymringer" er det vanskelig å skille mellom ekte og falsk. Det å kommentere andres kropper er en uting, om det er pga overvekt eller andre ting. Lileep skrev (1 time siden): Budskapet kommer frem det. Men hadde det ikke vært bedre om hun fremstilte det på en måte som hun mestrer; bilde? Jeg heier på henne mtp budskapet, men jeg syns også kleinheten overdøver budskapet. Selv om flere andre tiltokere også lager kleine reels, så trenger ikke HD sitt budskap drukne i atter en reel hun ikke helt får til. Hun bør lytte til følgerene sine som har gitt tydelig beskjed om å droppe reels og satse på bilder (gjennom poll blant annet). Bilder er hun god på, og da vil budskapet også stå i fokus. Kanskje øvelse gjør mester? Tydeligvis synes hun det er gøy med reels, så da har jeg ikke noe imot at ikke alle blir 10 av 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 3. februar 2023 #16297 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) Finlay skrev (4 timer siden): Nå er jo HD åpen om at hun ønsker å gå ned i vekt nettopp for helsas skyld, bla. fordi hun kommer fra en familie med hjertesykdom og kreft, der overvekt kan være en risiko. Mye av innholdet hennes har dreid seg om nettopp dette. I mange år. Kan jo være at noen bekymrer seg "på ekte"🤷♀️ Å kalle noen feit er uansett bare stygt, hvis det stemmer at hun har fått en sånn melding. Dette er nok like reelt som "amme-skammen" hun ble utsatt for... Det hele er absurd; en voksen kvinne på over tredve (kone, mor og arbeidstaker), hvis holder på å lage talentløse reels på SoMe om fiktive problemstillinger... Hun er så oppmerksomhetssyk at det trumfer absoolutt ALT! Kombinere dette med NULL selvinsikt og manglende skulespillertalent, "timing", humor og språkforståele) så har man HD i et nøtteskall.. Endret 3. februar 2023 av Perle Leifer 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 3. februar 2023 #16298 Del Skrevet 3. februar 2023 57 minutter siden, Luka_S said: Det er sikkert noen som har oppriktige bekymringer, men for den som tar i mot slike bekymringer og "bekymringer" er det vanskelig å skille mellom ekte og falsk. Det å kommentere andres kropper er en uting, om det er pga overvekt eller andre ting. Kanskje øvelse gjør mester? Tydeligvis synes hun det er gøy med reels, så da har jeg ikke noe imot at ikke alle blir 10 av 10. Kanskje.. men etter over 5 år med reels så burde hun kanskje klart å bli litt bedre? For 6-7 år siden hadde hun masse videoer fra trening, der nailet hun omtrent hver eneste video. Men det er disse videoene som skal fremme et budskap med enten dans, sang osv hun ikke helt har taket på selv etter 5 år.. En influencer bør høre på følgerene sine hvis de ønsker å bli enda bedre ☺️ 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. februar 2023 #16299 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) Lileep skrev (1 time siden): Kanskje.. men etter over 5 år med reels så burde hun kanskje klart å bli litt bedre? For 6-7 år siden hadde hun masse videoer fra trening, der nailet hun omtrent hver eneste video. Men det er disse videoene som skal fremme et budskap med enten dans, sang osv hun ikke helt har taket på selv etter 5 år.. En influencer bør høre på følgerene sine hvis de ønsker å bli enda bedre ☺️ Eller hvis de ønsker flere følgere, som hun fikk da hun begynte å eksponere mindreårig fra dag 1.Etter det har det vel vært lite av nye følgere. Endret 3. februar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 3. februar 2023 #16300 Del Skrevet 3. februar 2023 Lill skrev (8 minutter siden): Eller hvis de ønsker flere følgere, som hun fikk da hun begynte å eksponere mindreårig fra dag 1. etter det har det vel vært lite av nye følgere. Hun hadde 28 tusen og noe følgere tidligere og gått ned over 1000 følgere nå …. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå