Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Beatbox skrev (10 minutter siden):

Bruker hun self-tan? Ser dessverre oransje ut i ansiktet...ikke vellykket syns jeg....

Aner ikke men i tillegg til all utslettet , Kviser ? … er hun flekkete/skjoldete 😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Fredrikstad71mod said:

Aner ikke men i tillegg til all utslettet , Kviser ? … er hun flekkete/skjoldete 😳

Vet man ikke skal diskutere utseende, men dette er i forbindelse med reklame hun har hatt så da tillater jeg meg å gjøre det;

Huden ser veldig sår ut, noe min egen blir når produktene er helt feil for min hud. Det kan tyde på at hun reagerer på produktene hun roser opp i skyene! Dette viser igjen at hun er altfor tidlig ute med å anbefale produkter og omtale de som fantastiske for huden. Men som alltid, hun reklamerer for noe omtrent dagen etter det er startet med.

 

 

 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at hvis HD driver IG kontoen for å tjene penger og erverve seg serumer, kjoler, mensentruser, fiks av vipper og bryn (som forøvrig ikke er merket med reklame), så bør man være åpne om det. Og holde seg langt unna samarbeid og reklame for livsstilsendringer  som krever et genuint og ektefølt engasjement. 

Endret av Lill :)
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (3 timer siden):

Ja, hun bruker en sånn selftan maske, som hun anbefalte. Den anbefalingen tar jeg med en klype salt, som med alt annet hun anbefaler. 

Den reklamen husker jeg, og det var ikke en god anbefalingen. Man ser godt at det er mislykket self tan på denne reelen som fremhever helt feil ting på huden hennes. Så mye finere uten. Håret var kjempefint da 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får egentlig veldig vondt av henne og alt hun legger ut på SoMe. Hun prøver så innmari hardt, men hun får det liksom ikke til.

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg syns er så merkelig. Det er at hun nå siste ukene flere ganger har sagt ting er tungt og vanskelig på privaten, og derfor får hun ikke lagt ut så mye osv osv. Går igjen daglig. Hvorfor logger hun ikke bare av? Hvor mye tjener hun på å la følgere ikke få det hun lover, hvorfor trenger følgerne å få vite at ting er vanskelig (sier A men ikke B hele tiden) hver dag. Tror vi alle har skjønt at livet er vanskelig og butter i mot, har jo vært sånn siden graviditeten. 
 

Spørsmålet jeg sitter igjen med er; hvorfor er hun influecer egentlig. 
 

Så igjennom instaen hennes her forrige uke, og kom helt tilbake til 2015 osv. Så mange treningsvideoer hun hadde da, masse av ulike øvelser. NULL reklame! Er jo det folk håper kommer tilbake. Men det skjer jo ikke når hun har det så vanskelig i livet og hun ikke får trent, så reklamene har tatt over. Men nå klarer hun ikke det engang. Påtide å legge opp? 
 

Edit;

Bra hun kom seg på trening, som var målet! Men skulle ønske hun droppet alle forklaringene rundt det, og negative fokuset på at hun ikke fikk gjort alt. Hva med å bare skryte, ikke dra inn negativitet hele tiden

Endret av Lileep
  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lileep skrev (46 minutter siden):

En ting jeg syns er så merkelig. Det er at hun nå siste ukene flere ganger har sagt ting er tungt og vanskelig på privaten, og derfor får hun ikke lagt ut så mye osv osv. Går igjen daglig. Hvorfor logger hun ikke bare av? Hvor mye tjener hun på å la følgere ikke få det hun lover, hvorfor trenger følgerne å få vite at ting er vanskelig (sier A men ikke B hele tiden) hver dag. Tror vi alle har skjønt at livet er vanskelig og butter i mot, har jo vært sånn siden graviditeten. 
 

Spørsmålet jeg sitter igjen med er; hvorfor er hun influecer egentlig. 
 

Så igjennom instaen hennes her forrige uke, og kom helt tilbake til 2015 osv. Så mange treningsvideoer hun hadde da, masse av ulike øvelser. NULL reklame! Er jo det folk håper kommer tilbake. Men det skjer jo ikke når hun har det så vanskelig i livet og hun ikke får trent, så reklamene har tatt over. Men nå klarer hun ikke det engang. Påtide å legge opp? 
 

Edit;

Bra hun kom seg på trening, som var målet! Men skulle ønske hun droppet alle forklaringene rundt det, og negative fokuset på at hun ikke fikk gjort alt. Hva med å bare skryte, ikke dra inn negativitet hele tiden

Enig med det du skriver.

……og skulle ønske hun kunne holde «mini» helt utenfor dette. At barnet holder foreldrene våken er informasjon som ikke trengs å formidle til tusenvis av ukjente. Det kan virke som en ufarlig liten detalj (alle vet jo at det å ha barn kan gi søvnløse netter liksom), men det er likevel en form for utlevering  som barnet ikke har noen som helst mulighet til å forhindre eller beskytte seg mot. Og det fremstår som barnet «får skylden» for at ting er tungt og vanskelig.

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Laia said:

Enig med det du skriver.

……og skulle ønske hun kunne holde «mini» helt utenfor dette. At barnet holder foreldrene våken er informasjon som ikke trengs å formidle til tusenvis av ukjente. Det kan virke som en ufarlig liten detalj (alle vet jo at det å ha barn kan gi søvnløse netter liksom), men det er likevel en form for utlevering  som barnet ikke har noen som helst mulighet til å forhindre eller beskytte seg mot. Og det fremstår som barnet «får skylden» for at ting er tungt og vanskelig.

Det er akkurat dette jeg også sitter igjen med. Barnet er skyld i at hun ikke får trent, ikke klarer å endre kosthold, ikke får egentid, ikke takler hverdagen. Alltid barnet som har skylden. Ser hun ikke dette selv? 

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (1 time siden):

Det er akkurat dette jeg også sitter igjen med. Barnet er skyld i at hun ikke får trent, ikke klarer å endre kosthold, ikke får egentid, ikke takler hverdagen. Alltid barnet som har skylden. Ser hun ikke dette selv? 

Når har hun egentlig tatt det ansvaret selv? At det er hennes ansvar som mor å godta søvnløse netter...at hun må pelle seg til psykologen når ting er så forbanna tungt..eller rett og slett bare logge av fordi det er hennes ansvar å gjøre livet sitt litt bedre...Hun elsker offerrollen og bruker den for alt det er verdt....!!🙄

Endret av Beatbox
  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen har etterspurt info ang Omnia. Tror HD har et annet tidssystem enn resten av verden? Selvfølgelig greit at livet skjer, men gi beskjed da.. informer om at det blir veldig forsinka, vær ærlig. Prøv noe nytt HD, prøv å vær ærlig med følgerene.. 

C218473C-EE04-4185-8C9D-31EA691E6F65.jpeg

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (17 minutter siden):

Ser noen har etterspurt info ang Omnia. Tror HD har et annet tidssystem enn resten av verden? Selvfølgelig greit at livet skjer, men gi beskjed da.. informer om at det blir veldig forsinka, vær ærlig. Prøv noe nytt HD, prøv å vær ærlig med følgerene.. 

C218473C-EE04-4185-8C9D-31EA691E6F65.jpeg

Altså; vi snakker om Fredrikstad...de har en annen tidsregning der 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (16 minutter siden):

Ser noen har etterspurt info ang Omnia. Tror HD har et annet tidssystem enn resten av verden? Selvfølgelig greit at livet skjer, men gi beskjed da.. informer om at det blir veldig forsinka, vær ærlig. Prøv noe nytt HD, prøv å vær ærlig med følgerene.. 

C218473C-EE04-4185-8C9D-31EA691E6F65.jpeg

Virker som hun forsøker å spille ballen over til følgerne med -"Har du spørsmål rundt Omnia?"

Kanskje hun ikke vet hva hun skal skrive, og synes det er lettere å svare på spørsmål🤷‍♀️

Det naturlige ville vel vært å begynne i den andre enden, informere skikkelig om produktet, teste det, og SÅ svare på evt. spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (3 minutter siden):

Altså; vi snakker om Fredrikstad...de har en annen tidsregning der 😂

Vi som har fulgt Villa Paprika tidligere, som hiver jula ut 2. juledag og da ønsker våren velkommen, er klar over det ja. 😂 Tror det bare slo helt ut motsatt vei hos HD 😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Finlay said:

Virker som hun forsøker å spille ballen over til følgerne med -"Har du spørsmål rundt Omnia?"

Kanskje hun ikke vet hva hun skal skrive, og synes det er lettere å svare på spørsmål🤷‍♀️

Det naturlige ville vel vært å begynne i den andre enden, informere skikkelig om produktet, teste det, og SÅ svare på evt. spørsmål.

Min tanke er at hun har ingenting å komme med fordi hun har ikke starter på noe, fordi livet skjer. Derfor må hun ty til spørsmålsrunde for å se om det er noe hun kan klare å svare på. Tiden vil vise om jeg har rett 

 

Og igjen, selvfølgelig helt greit livet skjer. Men ta konsekvensene av det også da, gjør jobben riktig 

Endret av Lileep
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hufsaaaaa said:

Vi som har fulgt Villa Paprika tidligere, som hiver jula ut 2. juledag og da ønsker våren velkommen, er klar over det ja. 😂 Tror det bare slo helt ut motsatt vei hos HD 😅

😂😂😂 det hadde jeg heeeeelt glemt! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsaaaaa skrev (49 minutter siden):

Vi som har fulgt Villa Paprika tidligere, som hiver jula ut 2. juledag og da ønsker våren velkommen, er klar over det ja. 😂 Tror det bare slo helt ut motsatt vei hos HD 😅

😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lileep skrev (6 timer siden):

En ting jeg syns er så merkelig. Det er at hun nå siste ukene flere ganger har sagt ting er tungt og vanskelig på privaten, og derfor får hun ikke lagt ut så mye osv osv. Går igjen daglig. Hvorfor logger hun ikke bare av? Hvor mye tjener hun på å la følgere ikke få det hun lover, hvorfor trenger følgerne å få vite at ting er vanskelig (sier A men ikke B hele tiden) hver dag. Tror vi alle har skjønt at livet er vanskelig og butter i mot, har jo vært sånn siden graviditeten. 
 

Spørsmålet jeg sitter igjen med er; hvorfor er hun influecer egentlig. 
 

Så igjennom instaen hennes her forrige uke, og kom helt tilbake til 2015 osv. Så mange treningsvideoer hun hadde da, masse av ulike øvelser. NULL reklame! Er jo det folk håper kommer tilbake. Men det skjer jo ikke når hun har det så vanskelig i livet og hun ikke får trent, så reklamene har tatt over. Men nå klarer hun ikke det engang. Påtide å legge opp? 
 

Edit;

Bra hun kom seg på trening, som var målet! Men skulle ønske hun droppet alle forklaringene rundt det, og negative fokuset på at hun ikke fikk gjort alt. Hva med å bare skryte, ikke dra inn negativitet hele tiden

👍

Bra hun kom seg på trening ja, men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor hun uttrykte et voldsomt behov for å bytte treningssenter. Det hun gjør vil jeg tro er såpass lite avansert at treningssenteret hun slaktet hadde sikkert holdt i massevis. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (7 timer siden):

En ting jeg syns er så merkelig. Det er at hun nå siste ukene flere ganger har sagt ting er tungt og vanskelig på privaten, og derfor får hun ikke lagt ut så mye osv osv. Går igjen daglig. Hvorfor logger hun ikke bare av? Hvor mye tjener hun på å la følgere ikke få det hun lover, hvorfor trenger følgerne å få vite at ting er vanskelig (sier A men ikke B hele tiden) hver dag. Tror vi alle har skjønt at livet er vanskelig og butter i mot, har jo vært sånn siden graviditeten. 
 

Spørsmålet jeg sitter igjen med er; hvorfor er hun influecer egentlig. 
 

Så igjennom instaen hennes her forrige uke, og kom helt tilbake til 2015 osv. Så mange treningsvideoer hun hadde da, masse av ulike øvelser. NULL reklame! Er jo det folk håper kommer tilbake. Men det skjer jo ikke når hun har det så vanskelig i livet og hun ikke får trent, så reklamene har tatt over. Men nå klarer hun ikke det engang. Påtide å legge opp? 
 

Edit;

Bra hun kom seg på trening, som var målet! Men skulle ønske hun droppet alle forklaringene rundt det, og negative fokuset på at hun ikke fikk gjort alt. Hva med å bare skryte, ikke dra inn negativitet hele tiden

(Min utheving i ditt innlegg.)
Dette er et veldig godt spørsmål. Mulig det henger igjen fra da hun blogget om trening og vektnedgang, for første gang. Det er en blogg jeg kunne tenke meg å lese, veldig motiverende med folk som greier å legge om livsstilen og ikke minst vise en så stor forandring. Det er noe som fenger folk. Men så var jo egentlig sannheten at hun ikke hadde det så bra den gangen heller, som hun har fortalt i ettertid.

For meg virker det som hun er blitt vant til å være blogger, og at hun ikke vil eller kan slutte med det selv om hun ikke har noe spesielt fokus for bloggingen i dag. 

Tenk om hun kunne lagt fra seg den livvstils- og mammabloggingen og heller fokusert på for eksempel anmeldelser av (fantasy)bøker, kanskje ispedd outfit of the day eller noe sånt. Noe hun faktisk virker å ha interesse for og er god på. For nå spriker det i alle retninger og virker som om det bare er en hobby hun driver med for sin egen del framfor at hun har et budskap og noe på hjertet som engasjerer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (4 timer siden):

Ser noen har etterspurt info ang Omnia. Tror HD har et annet tidssystem enn resten av verden? Selvfølgelig greit at livet skjer, men gi beskjed da.. informer om at det blir veldig forsinka, vær ærlig. Prøv noe nytt HD, prøv å vær ærlig med følgerene.. 

C218473C-EE04-4185-8C9D-31EA691E6F65.jpeg

Kanskje det ikke er ærlighet det står på, men som du selv skriver - livet skjer. Man tror man vil rekke og lage et innlegg også skjer det ting som gjør at planen går i vasken. Dessuten må jeg si at med all kritikken hun har fått for å være for tidlig ute med å anbefale produkter og tjenester (kritikk som absolutt er helt berettiget) så ser jeg det ikke som en ulempe at hun denne gangen venter med å publisere egne erfaringer. Det forutsetter såklart at hun har fulgt opplegget frem til nå og ikke bate lapper sammen et eller annet for å kurere dårlig samvittighet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fizzypo said:

Kanskje det ikke er ærlighet det står på, men som du selv skriver - livet skjer. Man tror man vil rekke og lage et innlegg også skjer det ting som gjør at planen går i vasken. Dessuten må jeg si at med all kritikken hun har fått for å være for tidlig ute med å anbefale produkter og tjenester (kritikk som absolutt er helt berettiget) så ser jeg det ikke som en ulempe at hun denne gangen venter med å publisere egne erfaringer. Det forutsetter såklart at hun har fulgt opplegget frem til nå og ikke bate lapper sammen et eller annet for å kurere dårlig samvittighet. 

Greia er jo at hun på fredag lovet info i helga, på mandag er det rett rundt hjørnet, onsdag og fremdeles ikke noe mer. Mellom fredag og idag har hun hatt flere reklameinnlegg, og diverse andre innlegg. Så jeg ser ikke helt at hun bevisst velger å vente for å teste det ut lenger. For meg virker det som at hun ikke har noe å poste, lover noe hun ikke klarer å gjennomføre. Med ærlighet mener jeg at hun burde gi et svar på hvorfor det ikke kommer noe innlegg som hun snart har lovet i en uke.. 

Endret av Lileep
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...