Orly Skrevet 1. februar 2023 #16261 Del Skrevet 1. februar 2023 Luka_S skrev (3 timer siden): Like kleint som alle de som må være Helene Drage-politi. Hva jeg bruker tiden min på er vel helt likegyldig. Jeg kan stille det samme spørsmålet tilbake: Hvorfor følge Helene Drage hvis hun er så klein hele tiden? Godt spørsmål synes jeg. Hvorfor følgee man noen man har så mye i mot og som man synes er så klein. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. februar 2023 #16262 Del Skrevet 1. februar 2023 28 minutter siden, Orly said: Godt spørsmål synes jeg. Hvorfor følgee man noen man har så mye i mot og som man synes er så klein. Hvorfor være i en tråd hvor dere misliker så til de grader innlegga som skrives, at dere stadig må avsporer tråden. Dere skriver jo omtrent ingenting positivt ang HD.. kun om hvor kleint ditt og datt er om andre brukere, om hvor dumme vi er som følger HD. Men dere henger jo selv i en tråd som tydelig irriterer dere.. er jo like dumt det hvis man skal følge logikken deres? 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. februar 2023 #16263 Del Skrevet 1. februar 2023 Albbas skrev (2 timer siden): Akkurat det lurer jeg også på. Hvis så mye av det hun legger ut bare er uinspirerende, kleint, teit og dårlig, hvorfor følger man? Det er en fascinerende fenomen synes jeg, på sosiale medier kan man jo aktivt velge bort det man misliker, men i stedet velger man å aktivt følge det. Hvorfor? Man følger ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 1. februar 2023 #16264 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg undres på hva som skjer vedrørende samarbeidet med omnia.livsstil, som ble lansert i desember i fjor. Hun gledet seg til å ta oss med på denne reisen. Ikke mye er publisert etter lanseringen. Det får meg til å lure på hvilke forpliktelser som ligger i slike samarbeidsavtaler. Hva får annonsør tilbake for det de betaler for? Inngås det ikke avtaler om et antall poster/stories og omtaler? Jeg hadde som annonsør ikke vært særlig fornøyd med denne handelen iallfall. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. februar 2023 #16265 Del Skrevet 1. februar 2023 Lileep skrev (12 minutter siden): Hvorfor være i en tråd hvor dere misliker så til de grader innlegga som skrives, at dere stadig må avsporer tråden. Dere skriver jo omtrent ingenting positivt ang HD.. kun om hvor kleint ditt og datt er om andre brukere, om hvor dumme vi er som følger HD. Men dere henger jo selv i en tråd som tydelig irriterer dere.. er jo like dumt det hvis man skal følge logikken deres? Øyet som ser tenker jeg vi sier. Dere vil heldt ha ekkokammer her med kritikk og latterliggjøring , Gud forby at noen støtter HD og sier i mot noen av dere. Men diskusjon med deg blant annet er nyttesløst, så jeg kommer ikke til å svare deg mer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. februar 2023 #16266 Del Skrevet 1. februar 2023 Laia skrev (9 minutter siden): Jeg undres på hva som skjer vedrørende samarbeidet med omnia.livsstil, som ble lansert i desember i fjor. Hun gledet seg til å ta oss med på denne reisen. Ikke mye er publisert etter lanseringen. Det får meg til å lure på hvilke forpliktelser som ligger i slike samarbeidsavtaler. Hva får annonsør tilbake for det de betaler for? Inngås det ikke avtaler om et antall poster/stories og omtaler? Jeg hadde som annonsør ikke vært særlig fornøyd med denne handelen iallfall. Det er et godt spørsmål , da jeg fikk tilbud om samarbeid måtte man forplikte seg til så å så mange innlegg innen en viss dag og et visst tidspunkt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. februar 2023 #16267 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg misunner at hun tør å gå i det hun selv vil , det skulle jeg gjerne gjort også. Definitivt ikke alt jeg hadde ville vist meg i, men jeg synes hun er tøff som ikke bryr seg hva andre sier om at de er for korte, for trange, dtygg farge osv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 1. februar 2023 #16268 Del Skrevet 1. februar 2023 Lileep skrev (19 minutter siden): Hvorfor være i en tråd hvor dere misliker så til de grader innlegga som skrives, at dere stadig må avsporer tråden. Dere skriver jo omtrent ingenting positivt ang HD.. kun om hvor kleint ditt og datt er om andre brukere, om hvor dumme vi er som følger HD. Men dere henger jo selv i en tråd som tydelig irriterer dere.. er jo like dumt det hvis man skal følge logikken deres? Jeg følger tråden fordi jeg følger HD og jeg synes det er interessant å lese hva som skrives om de jeg følger. Jeg har ikke skrevet mye i denne tråden tidligere, så hva jeg skriver og ikke skriver om har du vel ikke så mye grunnlag for å mene så mye om. Jeg bemerker meg bare at (selv)justisen og nivået på innlegg i denne tråden er betydelig lavere enn i andre bloggertråder jeg følger. Det er veldig mye "haha, seee på 'a nå da", og det orker jeg ikke se på lenger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. februar 2023 #16269 Del Skrevet 1. februar 2023 4 minutter siden, Orly said: Øyet som ser tenker jeg vi sier. Dere vil heldt ha ekkokammer her med kritikk og latterliggjøring , Gud forby at noen støtter HD og sier i mot noen av dere. Men diskusjon med deg blant annet er nyttesløst, så jeg kommer ikke til å svare deg mer Så du bare popper innom uten å ha lest siste dagers innlegg? Der HD har blitt forsvart og fått skryt for innlegg i SoMe? Eller blir ikke det lagt merke til fordi dere kun ser på det negative og enser ikke positive innlegg? Jeg skrev i går et innlegg om HD innlegg ang vonde tanker, et POSITIVT innlegg om fremgang og riktig vei. Det har også vært flere innlegg med positivitet ang en reel som det i utgangspunktet ble skrevet negativt om. Er det fordi det ikke har vært flust av det siste ukene? Så da teller ikke de få innlegga som er der? Kan ikke huske sist jeg leste et positivt innlegg ang HD fra deg, eller sett et eneste positivt innlegg fra @Luka_S om HD. Det jeg ser fra blant annet dere er kun klaging på andre brukere.. hvis dere virkelig vil ha frem det positive rundt HD, prøv å skap det selv da. Ikke bare klag på at det mangler og folk gjør feil! 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. februar 2023 #16270 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) Orly skrev (10 minutter siden): Jeg misunner at hun tør å gå i det hun selv vil , det skulle jeg gjerne gjort også. Definitivt ikke alt jeg hadde ville vist meg i, men jeg synes hun er tøff som ikke bryr seg hva andre sier om at de er for korte, for trange, dtygg farge osv Om man ikke klarer å lese selv, så er hvertfall dette et positivt innlegg Så blirv litt merkelig å skrive at det ikke er noe positivt fra meg🙄 Endret 1. februar 2023 av Orly 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 1. februar 2023 #16271 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) Orly skrev (13 minutter siden): Det er et godt spørsmål , da jeg fikk tilbud om samarbeid måtte man forplikte seg til så å så mange innlegg innen en viss dag og et visst tidspunkt. Jeg trodde også dette var mest vanlig, men har jo sett tidligere også at Helene har inngått et samarbeid også har vi hørt veldig lite om det i ettertid (hypopressiv trening bl.a.). Håper hun klarer å følge programmet, men skulle ønske hun hadde prøvd det litt før hun frontet det som et samarbeid for det hadde vært mer troverdig både for henne og Omnia. Orly skrev (11 minutter siden): Jeg misunner at hun tør å gå i det hun selv vil , det skulle jeg gjerne gjort også. Definitivt ikke alt jeg hadde ville vist meg i, men jeg synes hun er tøff som ikke bryr seg hva andre sier om at de er for korte, for trange, dtygg farge osv Jeg synes generelt hun er flink til å velge klær til seg selv, spesielt kjoler. Hadde hun fokusert på plus size mote tror jeg kontoen hennes hadde vært større. Mer definert nisje gir bedre engasjement fordi det treffer en spesifikk målgruppe. Endret 1. februar 2023 av *blueberry* 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. februar 2023 #16272 Del Skrevet 1. februar 2023 *blueberry* skrev (Akkurat nå): Jeg trodde også dette var mest vanlig, men har jo sett tidligere også at Helene har inngått et samarbeid også har vi hørt veldig lite om det i ettertid. Håper hun klarer å følge programmet, men skulle ønske hun hadde prøvd det litt før hun frontet det som et samarbeid for det hadde vært mer troverdig både for henne og Omnia. Jeg synes generelt hun er flink til å velge klær til seg selv, spesielt kjoler. Hadde hun fokusert på plus size mote tror jeg kontoen hennes hadde vært større. Mer definert nisje gir bedre engasjement fordi det treffer en spesifikk målgruppe. Jeg tror det er mest vanlig ja, men mulig hun har inngått litt andre samarbeid med andre betingelser 🤷♀️ Enig i at det hadde vært mer troverdig ja, er vel alltid en god regel å prøve noe først før man går god for det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 1. februar 2023 #16273 Del Skrevet 1. februar 2023 Orly skrev (2 minutter siden): Jeg tror det er mest vanlig ja, men mulig hun har inngått litt andre samarbeid med andre betingelser 🤷♀️ Enig i at det hadde vært mer troverdig ja, er vel alltid en god regel å prøve noe først før man går god for det Rett før hun reklamerte for de søkte de etter ambassadører, så det kan jo hende det bare er rabatt hun har fått som ambassadør og ikke et fast samarbeid? Uansett litt uvanlig med så lite info etter en måned. Mye av grunnen til at troverdigheten hennes er så lav er nok at hun ofte reklamerer før ting er prøvd en stund. Det er verdens beste hudpleie etter to dager, FUS samme dag som opplegget starter, Hypopressiv trening en uke før oppstart osv. Når jeg søker etter erfaringer og inspirasjon ser jeg til de som har prøvd ut noe en stund, ikke de som skal prøve det for det gir ingen reell anbefaling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. februar 2023 #16274 Del Skrevet 1. februar 2023 Luka_S skrev (12 minutter siden): Jeg følger tråden fordi jeg følger HD og jeg synes det er interessant å lese hva som skrives om de jeg følger. Jeg har ikke skrevet mye i denne tråden tidligere, så hva jeg skriver og ikke skriver om har du vel ikke så mye grunnlag for å mene så mye om. Jeg bemerker meg bare at (selv)justisen og nivået på innlegg i denne tråden er betydelig lavere enn i andre bloggertråder jeg følger. Det er veldig mye "haha, seee på 'a nå da", og det orker jeg ikke se på lenger. Hva du mener om selvjustis og tråden er totalt irrelevant. Det er avsporinger etter forumreglene. Det har vært to innlegg på 1 måned om kleine reels og HD har lagt ut x antall reels, så « veldig mye» er nok en gang en overdrivelse. I tillegg har du åpenbart ikke vært innom andre tråder som ikke har noe selvjustis overhodet, så det synspunktet der kan man virkelig ikke ta seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. februar 2023 #16275 Del Skrevet 1. februar 2023 *blueberry* skrev (19 minutter siden): Rett før hun reklamerte for de søkte de etter ambassadører, så det kan jo hende det bare er rabatt hun har fått som ambassadør og ikke et fast samarbeid? Uansett litt uvanlig med så lite info etter en måned. Mye av grunnen til at troverdigheten hennes er så lav er nok at hun ofte reklamerer før ting er prøvd en stund. Det er verdens beste hudpleie etter to dager, FUS samme dag som opplegget starter, Hypopressiv trening en uke før oppstart osv. Når jeg søker etter erfaringer og inspirasjon ser jeg til de som har prøvd ut noe en stund, ikke de som skal prøve det for det gir ingen reell anbefaling. Ja det kan være godt mulig , at det kun er en rabatt og ikke ambassadør . Det er forøvrig litt sånn det er i influencerverden nå at man reklamerer for ting man ikke har prøvd og det gjør at mange ikke tar de på alvor når de reklamerer for produkter. For min del var det aldri aktuelt å ta i mot jeg ikke kunne stå for, men for endel influencere virker det som de takker ja til alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 1. februar 2023 #16276 Del Skrevet 1. februar 2023 Orly skrev (3 minutter siden): Ja det kan være godt mulig , at det kun er en rabatt og ikke ambassadør . Det er forøvrig litt sånn det er i influencerverden nå at man reklamerer for ting man ikke har prøvd og det gjør at mange ikke tar de på alvor når de reklamerer for produkter. For min del var det aldri aktuelt å ta i mot jeg ikke kunne stå for, men for endel influencere virker det som de takker ja til alt. Det ser ut til at mange gir blaffen i hva de promoterer så lenge det gir inntekt. Sett det mye mer hos Helene de siste årene også. Før hadde hun lange faste samarbeid som Bara, Fitliving og Change, mens nå er det mye forskjellig i korte perioder. Ellos er nok det eneste troverdige samarbeidet hun har igjen, og fellesnevneren for de lange samarbeidene hun har hatt er at det er klær. Det er klær og mote hun burde satset på for der har hun mest tyngde. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. februar 2023 #16277 Del Skrevet 1. februar 2023 49 minutter siden, Orly said: Om man ikke klarer å lese selv, så er hvertfall dette et positivt innlegg Så blirv litt merkelig å skrive at det ikke er noe positivt fra meg🙄 Vel.. 👏🏻 for å poste noe positivt. Håper du bidrar mer til det istedenfor å klage på andre brukere her 👍 Jeg er enig med deg, misunner henne evnen til å kle seg i nøyaktig det hun vil. Hun har dog inspirert meg til å prøve nye ting. Det skal hun ha, og ja hun har fått tilbakemelding fra meg på nettopp dette. Ikke alt jeg skriver her.. når man først snakker om å mangel på å være positiv til henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. februar 2023 #16278 Del Skrevet 1. februar 2023 23 minutter siden, Orly said: Ja det kan være godt mulig , at det kun er en rabatt og ikke ambassadør . Det er forøvrig litt sånn det er i influencerverden nå at man reklamerer for ting man ikke har prøvd og det gjør at mange ikke tar de på alvor når de reklamerer for produkter. For min del var det aldri aktuelt å ta i mot jeg ikke kunne stå for, men for endel influencere virker det som de takker ja til alt. Er det som har blitt utviklingen til HD. Har nevnt det før, holder vel å si barnevogn på brostein så vet de fleste hva det er. Allerede da begynte min troverdighet å falle.. per idag har hun ikke gjort noe som øker den mtp produkter hun viser frem. Om det kan endre seg? Det håper jeg, for hvis hun bare lar det gå litt tid før hun begynner å reklamere og dermed kan komme med reelle erfaringer, da kan jeg tro på det hun sier. Men hun har en lang vei å gå. Klesfronten derimot, der har hun min troverdighet. Hun er ofte flink og gir meg ideer selv om vi ikke har hverken samme fasong eller smak i utgangspunktet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. februar 2023 #16279 Del Skrevet 1. februar 2023 20 minutter siden, *blueberry* said: Det ser ut til at mange gir blaffen i hva de promoterer så lenge det gir inntekt. Sett det mye mer hos Helene de siste årene også. Før hadde hun lange faste samarbeid som Bara, Fitliving og Change, mens nå er det mye forskjellig i korte perioder. Ellos er nok det eneste troverdige samarbeidet hun har igjen, og fellesnevneren for de lange samarbeidene hun har hatt er at det er klær. Det er klær og mote hun burde satset på for der har hun mest tyngde. Men er ikke samarbeidet med Ellos den type som egentlig alle kan få? Alle har en mulighet til å bruke link som gir inntekt per klikk osv? Har bare inntrykk av at mye av reklamene er den type link. Samarbeid som Change og Bara virket mer seriøst hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 1. februar 2023 #16280 Del Skrevet 1. februar 2023 3 hours ago, Beatbox said: Bare interessant at de som med all tydelighet misliker tråden er her inne og gir uttrykk for det. De kan jo bare la være å stikke innom tråden🙄 Så vi som misliker en del holdninger som kommer til uttrykk kan bare la være å stikke innom her, mens de som synes HD er uinspirerende og klein har all grunn til å fortsette å følge henne? så det argumentet for noen sider siden også. Dobbeltmoral åå høyt nivå, det skal du ha! Men jeg får aldri svar på hvorfor de som misliker alt hun gjør likevel følger. Det er faktisk ikke kritikk formulert som et spørsmål, men oppriktig nysgjerrighet. Hvorfor bruker det kodene mennesket anno 2023 så mye tid på å se ting det egentlig ikke liker?? Jeg er på kg fordi jeg liker å diskutere, og fordi jeg ønsker å si ifra når jeg opplever urettferdighet, dårlige holdninger eller når folk drar spekulasjonene så langt at det nærmer seg løgn. Vi er nok flere her som ønsker å være en motvekt. I perioder er det konstruktive diskusjoner her, og så er det perioder der det er mye som nærmer seg latterliggjøring. Så beklager at jeg ikke har lyst til å ignorere det, og kommer til å fortsette å være et såkalt forumpoliti. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå