Lileep Skrevet 1. februar 2023 #16261 Del Skrevet 1. februar 2023 2 minutter siden, Albbas said: Så vi som misliker en del holdninger som kommer til uttrykk kan bare la være å stikke innom her, mens de som synes HD er uinspirerende og klein har all grunn til å fortsette å følge henne? så det argumentet for noen sider siden også. Dobbeltmoral åå høyt nivå, det skal du ha! Men jeg får aldri svar på hvorfor de som misliker alt hun gjør likevel følger. Det er faktisk ikke kritikk formulert som et spørsmål, men oppriktig nysgjerrighet. Hvorfor bruker det kodene mennesket anno 2023 så mye tid på å se ting det egentlig ikke liker?? Jeg er på kg fordi jeg liker å diskutere, og fordi jeg ønsker å si ifra når jeg opplever urettferdighet, dårlige holdninger eller når folk drar spekulasjonene så langt at det nærmer seg løgn. Vi er nok flere her som ønsker å være en motvekt. I perioder er det konstruktive diskusjoner her, og så er det perioder der det er mye som nærmer seg latterliggjøring. Så beklager at jeg ikke har lyst til å ignorere det, og kommer til å fortsette å være et såkalt forumpoliti. 🙄 Svaret står på forrige side, tror denne stemmer for mange 3 hours ago, Finlay said: Det kan være mange grunner til å følge noen, uten nødvendigvis å like. Eller mislike. Man kan fascineres på en eller annen måte. Noen gir en god latter, andre driver med så mye rart at man bare blir nysgjerrig. Noen få er interessante. Man trenger heller ikke nødvendigvis å være en følger, ofte holder det i massevis å følge med her inne, og på Jodel. Det er lett og gratis underholdning😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 1. februar 2023 #16262 Del Skrevet 1. februar 2023 Lileep skrev (4 minutter siden): Men er ikke samarbeidet med Ellos den type som egentlig alle kan få? Alle har en mulighet til å bruke link som gir inntekt per klikk osv? Har bare inntrykk av at mye av reklamene er den type link. Samarbeid som Change og Bara virket mer seriøst hvis du skjønner hva jeg mener. Det kan godt hende, men hun har frontet de i årevis og er derfor en mer troverdig reklame i mine øyne enn de andre hun fronter nå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. februar 2023 #16263 Del Skrevet 1. februar 2023 Just now, *blueberry* said: Det kan godt hende, men hun har frontet de i årevis og er derfor en mer troverdig reklame i mine øyne enn de andre hun fronter nå 😊 Enig i det. Klær er der hun har min troverdighet. Om hun bommer på fasong og str i mine øyne, så er det slik jeg ser det og min mening. Troverdigheten hennes taper seg ikke pga det, nettopp fordi hun har drevet med både ellos og klær generelt i mange mange år og kan det godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 1. februar 2023 #16264 Del Skrevet 1. februar 2023 1 hour ago, Lill said: Man følger ikke. Så "man" søker henne aktivt opp for å kunne kritisere kleine reels eller innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. februar 2023 #16265 Del Skrevet 1. februar 2023 1 minutt siden, Albbas said: Så "man" søker henne aktivt opp for å kunne kritisere kleine reels eller innlegg? Hvis noen gjør det så er det litt creepy, da går man jo bevist inn for å slenge dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 1. februar 2023 #16266 Del Skrevet 1. februar 2023 *blueberry* skrev (1 time siden): Rett før hun reklamerte for de søkte de etter ambassadører, så det kan jo hende det bare er rabatt hun har fått som ambassadør og ikke et fast samarbeid? Uansett litt uvanlig med så lite info etter en måned. Mye av grunnen til at troverdigheten hennes er så lav er nok at hun ofte reklamerer før ting er prøvd en stund. Det er verdens beste hudpleie etter to dager, FUS samme dag som opplegget starter, Hypopressiv trening en uke før oppstart osv. Når jeg søker etter erfaringer og inspirasjon ser jeg til de som har prøvd ut noe en stund, ikke de som skal prøve det for det gir ingen reell anbefaling. I post den 13. desember beskrives det spesifikt som et samarbeid. For øvrig veldig enig i alt du skriver her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. februar 2023 #16267 Del Skrevet 1. februar 2023 Albbas skrev (15 minutter siden): Så "man" søker henne aktivt opp for å kunne kritisere kleine reels eller innlegg? Dette er spekulering og er også brudd på forum reglene. Hvorfor og hvordan folk oppsøker Reels har ingen relevans til hva som diskuteres. Det er innholdet som er relevant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 1. februar 2023 #16268 Del Skrevet 1. februar 2023 Laia skrev (12 minutter siden): I post den 13. desember beskrives det spesifikt som et samarbeid. For øvrig veldig enig i alt du skriver her. Ja hun sier det er samarbeid, men jeg er ikke helt overbevist. Samarbeidsavtaler er jo ofte med mer spesifikke krav og mer oppfølging. Lileep skrev (22 minutter siden): Enig i det. Klær er der hun har min troverdighet. Om hun bommer på fasong og str i mine øyne, så er det slik jeg ser det og min mening. Troverdigheten hennes taper seg ikke pga det, nettopp fordi hun har drevet med både ellos og klær generelt i mange mange år og kan det godt! Fasong og størrelse er individuelt også. Noen liker trangere, andre luftigere plagg. Elsker man et plagg gir man som regel litt faen i om man har «feil» fasong. Helt enig med deg at det ikke går utover troverdigheten. Det viser heller at hun går i det hun liker, og ikke det andre forventer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 1. februar 2023 #16269 Del Skrevet 1. februar 2023 For å bidra til positiv omtale i tråden: Jeg synes brillene til Helene er sykt fine! Kunne gjerne ha tenkt meg å ha slike selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 2. februar 2023 #16270 Del Skrevet 2. februar 2023 10 hours ago, Laia said: Jeg undres på hva som skjer vedrørende samarbeidet med omnia.livsstil, som ble lansert i desember i fjor. Hun gledet seg til å ta oss med på denne reisen. Ikke mye er publisert etter lanseringen. Det får meg til å lure på hvilke forpliktelser som ligger i slike samarbeidsavtaler. Hva får annonsør tilbake for det de betaler for? Inngås det ikke avtaler om et antall poster/stories og omtaler? Jeg hadde som annonsør ikke vært særlig fornøyd med denne handelen iallfall. Hvis du er en PT som har "sponsede" utøvere så trenger ikke det medføre særlig merarbeid. Fra tilsvarende "avtaler" jeg kjenner til selv handler det ikke om å FÅ penger, men om å ikke betale for programmene. Har man da en god del opplegg klare og forberedt, gir man klienten hyllevare (som man uansett har PCen full av), og minimalt med oppfølging. All oppmerksomhet er positivt, og det har bortimot minimal personlig kostnad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 2. februar 2023 #16271 Del Skrevet 2. februar 2023 Bolledeig2.0 skrev (1 time siden): Hvis du er en PT som har "sponsede" utøvere så trenger ikke det medføre særlig merarbeid. Fra tilsvarende "avtaler" jeg kjenner til selv handler det ikke om å FÅ penger, men om å ikke betale for programmene. Har man da en god del opplegg klare og forberedt, gir man klienten hyllevare (som man uansett har PCen full av), og minimalt med oppfølging. All oppmerksomhet er positivt, og det har bortimot minimal personlig kostnad. Takk for mer informasjon og mer innsikt i hvordan dette fungerer. Som jeg gav uttrykk for i posten min, så visste jeg lite om dette fra før. Jeg lurer likevel på om all oppmerksomhet uansett er positiv? Denne influenceren har knyttet seg til en navngitt PT (som jeg for øvrig anser som veldig dyktig og kunnskapsfull). Men når ingenting er skjedd (iallfall ikke publisert i så tilfelle) er iallfall min tanke at det ikke er veldig positiv PR for treneren. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. februar 2023 #16272 Del Skrevet 2. februar 2023 Bolledeig2.0 skrev (1 time siden): Hvis du er en PT som har "sponsede" utøvere så trenger ikke det medføre særlig merarbeid. Fra tilsvarende "avtaler" jeg kjenner til selv handler det ikke om å FÅ penger, men om å ikke betale for programmene. Har man da en god del opplegg klare og forberedt, gir man klienten hyllevare (som man uansett har PCen full av), og minimalt med oppfølging. All oppmerksomhet er positivt, og det har bortimot minimal personlig kostnad. Men er det da egentlig et «samarbeid»? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 2. februar 2023 #16273 Del Skrevet 2. februar 2023 31 minutter siden, Laia said: Takk for mer informasjon og mer innsikt i hvordan dette fungerer. Som jeg gav uttrykk for i posten min, så visste jeg lite om dette fra før. Jeg lurer likevel på om all oppmerksomhet uansett er positiv? Denne influenceren har knyttet seg til en navngitt PT (som jeg for øvrig anser som veldig dyktig og kunnskapsfull). Men når ingenting er skjedd (iallfall ikke publisert i så tilfelle) er iallfall min tanke at det ikke er veldig positiv PR for treneren. Du kan jo ikke tvinge folk. Du kan ha verdens mest "motiverte" person som betaler en formue osv. men som likevel ikke får noen gode resultater fordi de rett og slett ikke følger opplegget og ødelegger masse for seg selv. Enkelte vil kanskje antyde at kanskje opplegget er dårlig, men min litt frekke tilnædming til det er at det aller aller aller meste vil fungere for folk, om de bare er villig til å gjøre det ordentlig. Enkelte online coacher har jo imøtegått dårlige resultater og at folk ikke er fornøyd med opplegget med kommentarer om at de slett ikke har gjort det de skal, men jeg tror egentlig ikke man kommer noe bedre ut av det. Noen får det rett og slett bare ikke til. Og med mindre en del av "coachingpakken" er lås på kjøleskapet, tilgang til bankkonto og inspeksjonsrettigheter i alle skuffer 24/7 så blir det bare sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 2. februar 2023 #16274 Del Skrevet 2. februar 2023 Bolledeig2.0 skrev (16 minutter siden): Du kan jo ikke tvinge folk. Du kan ha verdens mest "motiverte" person som betaler en formue osv. men som likevel ikke får noen gode resultater fordi de rett og slett ikke følger opplegget og ødelegger masse for seg selv. Enkelte vil kanskje antyde at kanskje opplegget er dårlig, men min litt frekke tilnædming til det er at det aller aller aller meste vil fungere for folk, om de bare er villig til å gjøre det ordentlig. Enkelte online coacher har jo imøtegått dårlige resultater og at folk ikke er fornøyd med opplegget med kommentarer om at de slett ikke har gjort det de skal, men jeg tror egentlig ikke man kommer noe bedre ut av det. Noen får det rett og slett bare ikke til. Og med mindre en del av "coachingpakken" er lås på kjøleskapet, tilgang til bankkonto og inspeksjonsrettigheter i alle skuffer 24/7 så blir det bare sånn Synd at hun ikke føler litt mer forpliktelse og ansvar til å følge opp et slikt samarbeid. Det kan jo også være at det er satt litt på vent av ulike grunner som vi ikke kjenner til, eller som du sier at motivasjonen har uteblitt. Synes iallfall det kunne vært en fin og ryddig gest ovenfor Omnia og PT’en om Helene opplyste om at hun har falt litt av lasset her (selv om hun ikke MÅ gjøre det). Som nevnt, så trodde jeg at det faktisk var noen krav til «gjenytelse» i form av publisitet i slike samarbeid, men forstår nå at det nødvendigvis ikke er slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 2. februar 2023 #16275 Del Skrevet 2. februar 2023 1 minutt siden, Laia said: Synd at hun ikke føler litt mer forpliktelse og ansvar til å følge opp et slikt samarbeid. Det kan jo også være at det er satt litt på vent av ulike grunner som vi ikke kjenner til, eller som du sier at motivasjonen har uteblitt. Synes iallfall det kunne vært en fin og ryddig gest ovenfor Omnia og PT’en om Helene opplyste om at hun har falt litt av lasset her (selv om hun ikke MÅ gjøre det). Som nevnt, så trodde jeg at det faktisk var noen krav til «gjenytelse» i form av publisitet i slike samarbeid, men forstår nå at det nødvendigvis ikke er slik. Jeg synes hun skriver/poster om at hun har falt av lasset og ikke får gjort det hun har planlagt hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 2. februar 2023 #16276 Del Skrevet 2. februar 2023 1 hour ago, Bolledeig2.0 said: Jeg synes hun skriver/poster om at hun har falt av lasset og ikke får gjort det hun har planlagt hele tiden Jepp, syns også det. Derfor bør hun kanskje la være å ta imot slike tilbud som i teorien kan sette coachen i dårlig lys mtp folk tenker veldig raskt dårlig opplegg. Men som du har forklart veldig godt ikke stemmer, noe jeg også er veldig enig i. Egeninnsats er nøkkelen til veldig mye i livet, også ved endring av livsstil. Og HD er ikke der, egeninnsatsen virker til å være veldig lav/ikke eksisterende i lange perioder 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 2. februar 2023 #16277 Del Skrevet 2. februar 2023 Bolledeig2.0 skrev (1 time siden): Jeg synes hun skriver/poster om at hun har falt av lasset og ikke får gjort det hun har planlagt hele tiden Ja, det er skikkelig leit å se. Hadde virkelig håpet hun skulle klare å få det til nå i samarbeid med Omnia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 2. februar 2023 #16278 Del Skrevet 2. februar 2023 1 hour ago, Laia said: Synd at hun ikke føler litt mer forpliktelse og ansvar til å følge opp et slikt samarbeid. Det kan jo også være at det er satt litt på vent av ulike grunner som vi ikke kjenner til, eller som du sier at motivasjonen har uteblitt. Synes iallfall det kunne vært en fin og ryddig gest ovenfor Omnia og PT’en om Helene opplyste om at hun har falt litt av lasset her (selv om hun ikke MÅ gjøre det). Som nevnt, så trodde jeg at det faktisk var noen krav til «gjenytelse» i form av publisitet i slike samarbeid, men forstår nå at det nødvendigvis ikke er slik. Jeg er ikke så bekymret overfor Omnia og hva de fortjener (jeg skal innrømme at jeg er særdeles skeptisk til store deler av den coachingbransjen der, særlig når det gjelder det meget diffuse målet livsstilsendring), men jeg syns Helene skylder det overfor følgerne sine. Man skaper en positiv forventing og så hører man ingenting mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 2. februar 2023 #16279 Del Skrevet 2. februar 2023 3 minutter siden, Albbas said: Jeg er ikke så bekymret overfor Omnia og hva de fortjener (jeg skal innrømme at jeg er særdeles skeptisk til store deler av den coachingbransjen der, særlig når det gjelder det meget diffuse målet livsstilsendring), men jeg syns Helene skylder det overfor følgerne sine. Man skaper en positiv forventing og så hører man ingenting mer. Og når det blir stille skapes det spekulasjoner. Og det kan eskalere fort, det viser jo denne tråden til tider 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 2. februar 2023 #16280 Del Skrevet 2. februar 2023 27 minutter siden, Lizard said: Ja, det er skikkelig leit å se. Hadde virkelig håpet hun skulle klare å få det til nå i samarbeid med Omnia. Det er jo ikke akkurat for sent, da. Hun kan fortsatt begynne for fullt i dag/i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå