Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel bare fint at hun nå både er med i barselgruppe og babysang👍 

Hun viser også mye mer glede over morsrollen. Synes det er flott å se🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (21 minutter siden):

Det er vel bare fint at hun nå både er med i barselgruppe og babysang👍 

Hun viser også mye mer glede over morsrollen. Synes det er flott å se🙂

Ja, det er nok litt glede i å få sosialisert seg med andre nybakte mødre. Det er sikkert godt å bli kjent med flere i samme situasjon samtidig som man kommer seg litt ut ❤️. To gode tilbud som mange helt sikkert har savnet under korona. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (8 timer siden):

Unødvendig å himle med øynene og kommunisere negativt rundt babysang i regi av kirken. Dette er et kjempefint tiltak, som jeg har brukt hyppig med mine barn. Jeg er selv agnostiker, men barna hadde stor glede av dette og det er helt og holdent frivillig og noe man må oppsøke selv. Totalt respektløst å disse, selv om det er i religiøs regi. 

Jeg er en av de her inne som har irritert meg over henne den siste tiden, men akkurat her så synes jeg folk smekker henne på hånda for ingenting. Det er kanskje ulikt henne, med både kirke og babysang, og derfor himler hun med øynene. Fordi det er ut av komfortsonen hennes. Ikke nødvendigvis fordi hun ser ned på de som går i kirke og på babysang. Det var ingenting respektløst hun gjorde her. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke si jeg får lyst til å kjøpe noen av klærne hun reklamerer for, alt ser så trangt og ubekvemt ut. Til å være en som er tilsynelatende komfortabel (…) med kroppen sin så er det litt merkelig å ikke velge en størrelse som faktisk er flatterende på.. Får pustebesvær både av den grønne kjolen og twentyfourjakka. Er det så viktig å presse seg inn i en «riktig» størrelse?

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller det kjedsommelige, uendelige snakket om kropp, kropp og atter kropp… 

Endret av cerruti
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (10 timer siden):

Hadde glemt hvor gørr kjedelig det var å ha mammapermisjon, men IG til HD minner meg på det. Hver dag. 

Åh. Jeg elsket mammapermisjonen. Syns den var altfor kort å gruet meg til babyen skulle begynne i barnehage. Så forskjellig kan man være. 

Edit. Rettet skrivefeil. 

Endret av Hebi
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammf skrev (39 minutter siden):

Forstår ikke...

Vi har da fått med oss at hun ammer- hvorfor må hun vise frem dette flere ganger daglig?

Bare DEAL WITH IT, faktisk 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Herregud så kleint

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Koster jo kalorier å tilte kameraet litt mer opp når hu filmer seg selv så 🤷🏽‍♀️🤦🏽‍♀️

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho kan hvertfall ikke klage om hun får brystbetennelse slik hun går med puppen på vift og jakken åpen denne kulden…….

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillemor1982 skrev (3 timer siden):

Haha, merkelig post det der «de sitter høyt oppe», «jeg glemmer å lukke igjen». Trenger jo ikke ta bilde av det? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Hebi said:

Myk kosedress? Ser hun ikke selv hvor stram den er over magen? Kan da ikke vær behagelig. 

Denne gang (igjen…) bomma hun totalt på størrelsen/fasong. Jeg har aldri sett koseklær, eller klær generelt så sitter så lite flatterende på en kropp. Og det ser jo skikkelig ubehagelig ut! Fikk ikke akkurat lyst til å shoppe koseklær hos bara.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...