Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

12 timer siden, miss summers skrev:

Hånda sitter inne i magen også 🙈

11 timer siden, Rubella skrev:

Kanskje hun holder hånda slik for å gi illusjon av smalere midje/hofter? Ikke det at dét gjør det noe bedre, men...

Det gjør hun sikkert, men jeg tror nok brukeren over mener at den er redigert slik at den virker å gå inni magen. Jeg tolker det i alle fall slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun påpeker og viser selv vektnedgang, så mulig bildet ikke er redigert. Det blir som regel mye av det når hun er på vei ned. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, MiniMjau skrev:

Hun har hånden på den måten på mange andre bilder også. For å gi en illusjon av smalere midje. Kjent triks.

Og det er vel helt greit? Alle bloggere bruker sånne triks for å vise seg fra sin mest flatterende side, men når HD gjør det, hagler beskyldningene (sier ikke at du gjør det, altså). Jeg ser ingen motsetning mellom å være fornøyd med seg selv som man er, og å vise seg fra sin beste side på bilder. Tror nok det er noe de fleste av oss gjør. Man velger vel f.eks profilbilde på SoMe hvor man føler man ser best ut. Det gjør i hvert fall jeg. 

Hvis hun redigerer, men samtidig benekter det, er det selvfølgelig for dumt. Da burde hun heller stå for at hun redigerer, i så fall. Jeg har for lite greie på foto og redigering til å uttale meg om saken. Jeg ser at den hånda ser merkelig ut, men ut over det, klarer jeg ikke å avgjøre i noen retning.

For øvrig synes jeg hun ser bedre ut enn noen gang, virker mye mer balansert og fornøyd, og hun holder på med ting hun synes er lystbetont. Akkurat det siste tror jeg er det viktigste hun kan gjøre, i stedet for å pushe seg gjennom ting hun egentlig ikke liker eller har lyst til.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Og det er vel helt greit? 

Hvis hun redigerer, men samtidig benekter det, er det selvfølgelig for dumt. Da burde hun heller stå for at hun redigerer, i så fall. Jeg har for lite greie på foto og redigering til å uttale meg om saken. 

Helt greit å posere, redigering er ikke like greit hvis man ikke vil innrømme det. Vet ikke om hun klarer å posere bort så mye, men synes hun ser fyldigere ut på videoene hun legger ut. Måtte flire litt av dette som ble lagt ut i går, ingen tvil om at det er redigert i alle fall, men mulig det er bevisst. 

Synes det er litt vittig at hun ikke hadde noe problem med å si at hun sluttet på antidepressiva på dagen, som ikke er en smart ting. Men hva hun spiser på FUS er en stor hemmelighet slik at hun ikke skal påvirke noen negativt. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har lagt ut undertøysbilder av kroppen nå og kroppen for 12 uker siden. På bildet fra nå ser man helt tydelig hvilken effekt det har å ha en bh som løfter og former bysten på riktig måte; man ser enda slankere ut. Jeg tror det er første gangen jeg har sett henne i en bh med riktig støtte. Vanligvis ser det ut som om det ikke er støtte i det hele tatt og brystene henger nedover. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med dette med finn.no. Henter de masse gratis, for å så selge det videre etter å ha vasket det? skjønner ikke helt. Det grønne bordet ble jo fint, men er dette her en ny innbringende hobby eller hva er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fett nok
35 minutter siden, Klementine skrev:

Hva er greia med dette med finn.no. Henter de masse gratis, for å så selge det videre etter å ha vasket det? skjønner ikke helt. Det grønne bordet ble jo fint, men er dette her en ny innbringende hobby eller hva er det. 

Er jo ganske mange som har å sette i stand gamle møbler som hobby. Det er kjekt å lage/putle med ting. Helt garantert ikke spesielt innbringende etter at man har regnet både arbeidstid og materialer, men det er jo litt som andre hobbyer. Og med mindre man har uendelig lagerplass må man nødvendigvis kvitte seg med det når man er ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fett nok skrev:

Er jo ganske mange som har å sette i stand gamle møbler som hobby. Det er kjekt å lage/putle med ting. Helt garantert ikke spesielt innbringende etter at man har regnet både arbeidstid og materialer, men det er jo litt som andre hobbyer. Og med mindre man har uendelig lagerplass må man nødvendigvis kvitte seg med det når man er ferdig med det.

takk, da er det som jeg trodde. :) det var bare så veldig mange ting plutselig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FotbaIlflua skrev:

Hun har lagt ut undertøysbilder av kroppen nå og kroppen for 12 uker siden. På bildet fra nå ser man helt tydelig hvilken effekt det har å ha en bh som løfter og former bysten på riktig måte; man ser enda slankere ut. Jeg tror det er første gangen jeg har sett henne i en bh med riktig støtte. Vanligvis ser det ut som om det ikke er støtte i det hele tatt og brystene henger nedover. 

Ja, ingenting er mer slankende enn en god bh og god holdning. Anbefaler alle som ikke har fått tilpasset bh om å gjøre dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Da er det bare å finne riktig truse nestegang, ei som faktisk dekker det den skal forran der 🙈

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man først skal legge ut sånn før og etterbilde, så kan det være lurt å stå i samme posisjon. Lener seg forover på før bildet og strekker i rett holdning på etterbilde.. men så lenge hun er fornøyd så.. 🙈

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvbruning gjør jo også at man ser slankere ut. Men for all del, hun har gått ned. Flott det, men det er jo ikke spesielt troverdig at vekt ikke har noe å si og at det ikke var nettopp DET operasjonen handlet om. For når hun går ned, da er det masse fokus på nettopp vektnedgangen, og før og etter bilder for alle penga. Hvem prøver hun å lure? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kartoffel skrev:

Selvbruning gjør jo også at man ser slankere ut. Men for all del, hun har gått ned. Flott det, men det er jo ikke spesielt troverdig at vekt ikke har noe å si og at det ikke var nettopp DET operasjonen handlet om. For når hun går ned, da er det masse fokus på nettopp vektnedgangen, og før og etter bilder for alle penga. Hvem prøver hun å lure? 

Seg selv! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet påFUS samtidig med Helene, og det funker som hun sier. Syns hun så mye bedre ut umiddelbart- ikke bare pga vektnedgangen. Hadde vært veldig rart om hun redigerte bilder, så det tror jeg faktisk ikke på. Hun er ikke den type blogger. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2020 den 13.16, miss summers skrev:

Hånda sitter inne i magen også 🙈

Syns hun ser veldig bra ut og jeg tror virkelig ikke hun har redigert. Midjen har blitt veldig smal hos meg også etter jeg startet på FUS

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
2 timer siden, Tutten skrev:

Startet påFUS samtidig med Helene, og det funker som hun sier. Syns hun så mye bedre ut umiddelbart- ikke bare pga vektnedgangen. Hadde vært veldig rart om hun redigerte bilder, så det tror jeg faktisk ikke på. Hun er ikke den type blogger. 

At det var???? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Heartgirl
3 timer siden, Tutten skrev:

Hun er ikke den bloggeren som redigere bildene sine. Det tror jeg ikke på jeg heller. 

Synes det står respekt av at hun tar slike bilder som hun tar, og hun er tøff synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kartoffel skrev:

Flott det, men det er jo ikke spesielt troverdig at vekt ikke har noe å si og at det ikke var nettopp DET operasjonen handlet om. For når hun går ned, da er det masse fokus på nettopp vektnedgangen, og før og etter bilder for alle penga.

Nettopp. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kartoffel skrev:

Hun sier gang på gang at hun tok operasjonen for å bedre egen helse. Hun er ikke en type kroppsaktivist som mener man ikke skal ta vare på helsen sin; hun trener og er opptatt av god kost. Mange kroppspositivister vifter med chipsposen, det gjør ikke hun. Jeg syns hun ser bedre ut nå fordi hun ser sunn ut. Glød i kinn, smalere midje og markert ansikt. Alt dette i sum gjør at man ser bedre ut. Ikke alle tynne gjør det, og ikke alle overvektige gjør det. At en type kost gjør at hun går ned usunne kilo og opplever overskudd, er jo utrolig nyttig å blogge om! Tenk så mange som kan få et bedre liv! Dette dreier seg så lite om utseende og så mye om livsstil og helse. Det er dere som fokuserer på cm og kilo, ikke hun! 
jeg hadde spist denne kosten for mindre fysiske plager alene, hvis jeg får en sprek kropp i tillegg er det en bonus. Jeg opplever at HD fronter det samme. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...