Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 8.6.2020 den 18.14, Summeer skrev:

Ja, det mangler jo "sidepanel" på hennes høyre side, man ser bare cupen og sidehud. Og det er løse tråder på cupen, så kvaliteten på bhen kan ikke være allverdens.

Det er virkelig ikke bra reklame for det undertøyet. Sitter ikke riktig på i det hele tatt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi har skjønt at bh`ene ikke faller i smak her og ei heller oppussing objektene deres.....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller gjentar hun seg selv helt utrolig mye? Jeg er veldig positiv til at hun legger om livsstilen og spiser mye sunnere, men jeg orker rett og slett ikke se videoene hennes, for hun gjentar seg selv til det kjedsommelige, det er som om hun ikke husker hva hun nettopp har sagt, eller sagt i forrige video/snap/story... Hva er greia?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Odalsjinta92 skrev:

Er det bare meg, eller gjentar hun seg selv helt utrolig mye? Jeg er veldig positiv til at hun legger om livsstilen og spiser mye sunnere, men jeg orker rett og slett ikke se videoene hennes, for hun gjentar seg selv til det kjedsommelige, det er som om hun ikke husker hva hun nettopp har sagt, eller sagt i forrige video/snap/story... Hva er greia?

Hverdagen hennes består av kropp. Ikke noe annet. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Odalsjinta92 skrev:

Mange blir "nyfrelst" og den nye livsstilen blir altoppslukende. Og virker i motsatt retning på andre, fordi folk blir lei av denne messingen om det samme om og om igjen. Det er fryktelig lite inspirerende når noen gjentar seg selv til det kjedsommelige. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2020 den 18.05, SansaS skrev:

Syns hun ser mer glad ut for tiden og har mer glød. Tydelig at opplegget fungerer for henne nå, håper hun klarer å fortsette med det :) 

Helt enig med deg. Men ble ikke imponert når jeg så noen av de siste bildene på instagram. Ansiktet og overkroppen har så ulike farge og tekstur at det ser ut som en dårlig photoshop-jobb...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
19 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Helt enig med deg. Men ble ikke imponert når jeg så noen av de siste bildene på instagram. Ansiktet og overkroppen har så ulike farge og tekstur at det ser ut som en dårlig photoshop-jobb...

Er så lei den redigeringen. Verste er at hun påstår at hun ikke redigerer og ikke har filter på bildene. Jeg mener beautyfilter er redigering, og hun bruker det uten tvil. Vi har samme mobil og igjen, mine bilder og selfier ser HELT annerledes ut enn hennes. Man ser hudens tekstur og detaljer og bildet er klart og fint. Hennes er "duset ut" på en måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lirah skrev:

Er så lei den redigeringen. Verste er at hun påstår at hun ikke redigerer og ikke har filter på bildene. Jeg mener beautyfilter er redigering, og hun bruker det uten tvil. Vi har samme mobil og igjen, mine bilder og selfier ser HELT annerledes ut enn hennes. Man ser hudens tekstur og detaljer og bildet er klart og fint. Hennes er "duset ut" på en måte. 

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan stå for det, isteden for å juge når man ser det tydelig 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lirah skrev:

Hun har jo kuttet ut sukker vettu. Da forandrer huden seg helt. Hun hadde i tillegg fått hvitere tenner etter en uke uten Pepsi Max. Jadda...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
1 time siden, Pollen skrev:

Hun har jo kuttet ut sukker vettu. Da forandrer huden seg helt. Hun hadde i tillegg fått hvitere tenner etter en uke uten Pepsi Max. Jadda...

Har enda til sett folk kommentere at de ikke trodde det var henne/kjente henne ikke igjen, men hun tar det som et kompliment.... Bra for henne, da. Jeg hadde ikke tatt det som et kompliment, å være ulik meg selv.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Lirah skrev:

Redigeringen er en ting, men jeg har sluttet følge henne. Selfies overtok både på IG og snap. Innholdet jeg syns kunne være intr før er jo helt borte. Jeg tror nødvendigvis ikke det «å like seg selv» handler om antall selfies og type «awsome» noe jeg syns hun fronter også syns jeg hun ble både fjollete og tidvis sarkastisk på podcast og vlog. Det fremstår så lire profesjonellt mtp dem bloggeren hun faktisk er. Hele «Helene Drage» er gått nedover, det er ikke av interesse lenger. Jeg savner mer trening, kost osv ifm slankeoperasjon ikke nødvendigvis resultatene hennes, men hennes reise, hennes erfaringer. Nå er det KUN utseende - thats IT ! Det gidder jeg ikke følge. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, irevin skrev:

Redigeringen er en ting, men jeg har sluttet følge henne. Selfies overtok både på IG og snap. Innholdet jeg syns kunne være intr før er jo helt borte. 

Dette. Har fulgt henne på snapchat en stund (lenge før hun "la ned" kontoen og så kom tilbake igjen), og det det går i for tiden er stort sett bare selfies. 
Likte innholdet før jeg også... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah

Jeg slutta å følge henne. Er ekstremt lei selfies. Jeg finner ikke innholdet hennes interessant lenger, ikke inspirerer hun meg heller. Troverdigheten er bortevekk. Synd, men sant. 

Lagt til: Må forøvrig presisere at jeg følger ikke andre folk heller som bare legger ut selfies. Ekstremt fokus på utseende og kropp unngår jeg, da det ikke gjør meg godt. Jeg tror ikke det gjør noen godt. 

Endret av Lirah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt da damer! Hun er jo superfresh for tiden!:) Jeg blir inspirert av den nye livsstilen og synes det er kjempebra at hun prøver å påvirke andre i den retningen:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, PippiLa skrev:

Slutt da damer! Hun er jo superfresh for tiden!:) Jeg blir inspirert av den nye livsstilen og synes det er kjempebra at hun prøver å påvirke andre i den retningen:)

Jeg er enig at hun ser freshere ut enn på lenge om dagen, men jeg personlig syns det blir veldig mye selfier og lite «innhold». Blir det mer innhold igjen, så følger jeg henne gjerne igjen

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problematisk å "fronte" å gå "cold turkey" på antidepressiva. Man skal jo stort sett alltid seponere over tid... 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, slipset skrev:

Problematisk å "fronte" å gå "cold turkey" på antidepressiva. Man skal jo stort sett alltid seponere over tid... 

Hun har nok gjort det i samråd med lege. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...