loffen Skrevet 26. mai 2020 #3761 Del Skrevet 26. mai 2020 Rød eller rosa BH vises minst under en hvit topp, så der synes jeg hun gjør helt rett. Ser mer ‘tacky’ ut med en svart eller kritthvit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 26. mai 2020 #3762 Del Skrevet 26. mai 2020 8 timer siden, Hyaluronica skrev: Hun legger ut bilde av at hun leser i helsefag-bok (lærebok) og at det er KJEDELIG.. Lite respektfullt for yrket. Er hun ikke interessert, hvorfor ta utdanning innen den sektoren? Kunne jo like greit latt være å legge ut noe sånt, lukter dårlig moral lang vei... Er det feil også nå? Det må jo være lov å si det er kjedelig , betyr da virkelig ikke at hun har lite respekt for yrket. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 26. mai 2020 #3763 Del Skrevet 26. mai 2020 Trodde hun var ferdig med studiet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 26. mai 2020 #3764 Del Skrevet 26. mai 2020 10 timer siden, Hyaluronica skrev: Hun legger ut bilde av at hun leser i helsefag-bok (lærebok) og at det er KJEDELIG.. Lite respektfullt for yrket. Er hun ikke interessert, hvorfor ta utdanning innen den sektoren? Kunne jo like greit latt være å legge ut noe sånt, lukter dårlig moral lang vei... Nå må du virkelig gi deg! Kjenner ikke noen som ikke synes eksamen og det å pugge er kjedelig! Her har denne tråden nådd et nytt lavmål. At det går an. Håper du leser igjennom det du skriver selv. Dette er pinlig! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 26. mai 2020 #3765 Del Skrevet 26. mai 2020 Syns det er så underlig.. hun som har «valgt» å være så stor. Ser bilde av før da hun spiste bra og trente. Wow! Men så knakk psyken.. og boom (masse mat)? Ingen bare er så stor uten ett ukontrollert matinntak. Hvordan kan hun selge seg som personlig trener med mottoet, »du kan være sunn og frisk selvom du er stor» ? Men det hun egentlig sier er «du kan være sunn, frisk og spise akkurat som du vil -det viktigste er at du føler deg bra«?! -altså, helsen blir crappy av en slik livsstil uavhengig om du går på gymet å løfter en kettlebell og løper på mølla i 20 min.. ett slankere utseende med mere muskler er jo faktisk en bivirkning av det å faktisk trene😅 å holde seg sunn. Man er ikke sunn selvom man har masse muskler ett sted inni der, men overvektig over.. sterk ja, men ikke sunn og ikke frisk.. all ære og respekt til henne, å slitenhet psyken er vanskelig ..men blir så feil, klarer ikke snu hodet mitt rundt det der.. hun bør heller starte en feel-good bevegelse, samt å fjerne seg helt fra ordene sunn selvom du er stor, og personlig trener. Er ingenting sunt med å være så stor. Frisk psyke er viktig men hvis det skal gå på bekostning av selve kroppshelsen må man være klar over hva dette innebærer, iallefall når man har en stemme slik hun har, pluss mange følgere og hun driver som pt(?) Er for at alle skal være den de er såklart, men å glorifisere en usunn kropp som trener bittelitt, og få dette til å bli noe alle store damer/ jenter bør trakte etter er skummelt spør du meg.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 26. mai 2020 #3766 Del Skrevet 26. mai 2020 (endret) 4 timer siden, Maydis8 skrev: Nå må du virkelig gi deg! Kjenner ikke noen som ikke synes eksamen og det å pugge er kjedelig! Her har denne tråden nådd et nytt lavmål. At det går an. Håper du leser igjennom det du skriver selv. Dette er pinlig! Jo er merkelig å bemerke at dette er kjedelig lesestoff. Dette er ett yrkesfag og stoffet er veldig arbeidsrettet og kan ikke sammenlignes med en kjedelig norsk bok eller ting som er «off topic». Læreboken ER selve yrket. Så å ymte frempå at dette er kjedelig er d samme som å si at yrket ikke er særlig intressant.. det må hun få mene hvis hun vil men er svært merkelig å si det mens man leser seg opp til eksamen som igjen fører til at man blir faglært og skal gjøre disse tingene det står om i boken, i praksis.. Endret 26. mai 2020 av SinfulBby 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sozzenn Skrevet 26. mai 2020 #3767 Del Skrevet 26. mai 2020 19 minutter siden, SinfulBby skrev: Jo er merkelig å bemerke at dette er kjedelig lesestoff. Dette er ett yrkesfag og stoffet er veldig arbeidsrettet og kan ikke sammenlignes med en kjedelig norsk bok eller ting som er «off topic». Læreboken ER selve yrket. Så å ymte frempå at dette er kjedelig er d samme som å si at yrket ikke er særlig intressant.. det må hun få mene hvis hun vil men er svært merkelig å si det mens man leser seg opp til eksamen som igjen fører til at man blir faglært og skal gjøre disse tingene det står om i boken, i praksis.. Herregud så tåpelig🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 26. mai 2020 #3768 Del Skrevet 26. mai 2020 Akkurat nå, Sozzenn skrev: Herregud så tåpelig🤦♀️ Ja ikkesant. Bedre å utdanne seg til noe annet da. Noe annet enn PT og helsefagarbeider. Kanskje bedre med noe man brenner for😅😅😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 26. mai 2020 #3769 Del Skrevet 26. mai 2020 20 minutter siden, SinfulBby skrev: Jo er merkelig å bemerke at dette er kjedelig lesestoff. Dette er ett yrkesfag og stoffet er veldig arbeidsrettet og kan ikke sammenlignes med en kjedelig norsk bok eller ting som er «off topic». Læreboken ER selve yrket. Så å ymte frempå at dette er kjedelig er d samme som å si at yrket ikke er særlig intressant.. det må hun få mene hvis hun vil men er svært merkelig å si det mens man leser seg opp til eksamen som igjen fører til at man blir faglært og skal gjøre disse tingene det står om i boken, i praksis.. Omg , her må man bare dikte opp om man ikke har noe annet å ta henne på. Enkelte burde gått ut i sola og pustet litt istedenfor å bare klage 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sozzenn Skrevet 26. mai 2020 #3770 Del Skrevet 26. mai 2020 5 minutter siden, SinfulBby skrev: Ja ikkesant. Bedre å utdanne seg til noe annet da. Noe annet enn PT og helsefagarbeider. Kanskje bedre med noe man brenner for😅😅😅 Jeg tenkte at det du skrev var tåpelig. Ikke at HD var tåpelig 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sozzenn Skrevet 26. mai 2020 #3771 Del Skrevet 26. mai 2020 Jeg er utdannet innenfor helse og tro meg det har vært mye kjedelig lesing og pugging før utdanningen var i boks. Jeg elsker jobben min selvom det til tider var kjedelig når man drev å utdannet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 26. mai 2020 #3772 Del Skrevet 26. mai 2020 4 minutter siden, Sozzenn skrev: Jeg tenkte at det du skrev var tåpelig. Ikke at HD var tåpelig 😉 Skjønte det😂 men så skjønte du ikke «ironien» min..🤷🏼♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 26. mai 2020 #3773 Del Skrevet 26. mai 2020 1 minutt siden, Sozzenn skrev: Jeg er utdannet innenfor helse og tro meg det har vært mye kjedelig lesing og pugging før utdanningen var i boks. Jeg elsker jobben min selvom det til tider var kjedelig når man drev å utdannet seg. Helsefag er ikke akkurat så mye tørr lesing. Det meste kan man fra praksis.. noen medisinske ting finnes det men dette studiet kan på nær ikke sammenlignes med sykepleie!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sozzenn Skrevet 26. mai 2020 #3774 Del Skrevet 26. mai 2020 3 minutter siden, SinfulBby skrev: Helsefag er ikke akkurat så mye tørr lesing. Det meste kan man fra praksis.. noen medisinske ting finnes det men dette studiet kan på nær ikke sammenlignes med sykepleie!! Så poenget ditt er???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 26. mai 2020 #3775 Del Skrevet 26. mai 2020 36 minutter siden, SinfulBby skrev: Jo er merkelig å bemerke at dette er kjedelig lesestoff. Dette er ett yrkesfag og stoffet er veldig arbeidsrettet og kan ikke sammenlignes med en kjedelig norsk bok eller ting som er «off topic». Læreboken ER selve yrket. Så å ymte frempå at dette er kjedelig er d samme som å si at yrket ikke er særlig intressant.. det må hun få mene hvis hun vil men er svært merkelig å si det mens man leser seg opp til eksamen som igjen fører til at man blir faglært og skal gjøre disse tingene det står om i boken, i praksis.. Dette er så hinsides latterlig at jeg har ikke ord. Virkelig. Bare fordi hun syns det er kjedelig å lese seg opp til eksamen, så betyr ikke det at hun ikke syns at yrket er interessant. Jeg jobber innen helse selv og jeg har f.eks ikke møtt en eneste sykepleierstudent som elsker å lese til eksamen. Klart de syns studiet er lærerikt og interessant, og klart de syns det er spennende å skrive bachelor, men ikke en kjeft vil påstå at det er gøy å pugge til eksamen. Er også begrenset hvor gøy det blir å skrive bachelor. Studier har ikke rykte på seg for å være gøyale, heller. De fleste sykepleiere syns jobben de har er interessant, men rutinearbeid og ting som de må gjøre hver dag, kan de synes er kjedelig. Selv om de liker jobben sin og er profesjonelle, så er visse ting kjedeligere enn andre. Nå er det ikke sykepleier Helene skal bli men prøver å sette ting i perspektiv for deg, mistenker du syns det er vanskelig. Merkelig å bemerke at dette er kjedelig lesestoff... Kyss meg bak altså, dere er langt ute å kjøre. Heldigvis er det et fåtall som vil ta dere seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 26. mai 2020 #3776 Del Skrevet 26. mai 2020 Akkurat nå, Sozzenn skrev: Så poenget ditt er???? Poenget mitt er at helsefag er ikke «utrolig mye» lesing og pugging 😅 men nå dro d litt ut da. Du prøvde bare å forsvare det at hun syns det var drit kjedelig å lese til eksamen. Alle syns det er «kjedelig» men akkurat den her type eksamen er jo veldig arbeidsrettet/teori til praksis. blir jo som å lese til eksamen i personlig trening da fks åsså si det er drit kjedelig. Hvor er interessen da liksom hvis d å lese til en yrkesfaglig eksamen er kjedelig? Eksamen er jo det man vil gjøre i jobben i praksis😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 26. mai 2020 #3777 Del Skrevet 26. mai 2020 Akkurat nå, Lirah skrev: Dette er så hinsides latterlig at jeg har ikke ord. Virkelig. Bare fordi hun syns det er kjedelig å lese seg opp til eksamen, så betyr ikke det at hun ikke syns at yrket er interessant. Jeg jobber innen helse selv og jeg har f.eks ikke møtt en eneste sykepleierstudent som elsker å lese til eksamen. Klart de syns studiet er lærerikt og interessant, og klart de syns det er spennende å skrive bachelor, men ikke en kjeft vil påstå at det er gøy å pugge til eksamen. Er også begrenset hvor gøy det blir å skrive bachelor. Studier har ikke rykte på seg for å være gøyale, heller. De fleste sykepleiere syns jobben de har er interessant, men rutinearbeid og ting som de må gjøre hver dag, kan de synes er kjedelig. Selv om de liker jobben sin og er profesjonelle, så er visse ting kjedeligere enn andre. Nå er det ikke sykepleier Helene skal bli men prøver å sette ting i perspektiv for deg, mistenker du syns det er vanskelig. Merkelig å bemerke at dette er kjedelig lesestoff... Kyss meg bak altså, dere er langt ute å kjøre. Heldigvis er det et fåtall som vil ta dere seriøst. 🤷🏼♀️ Sykepleie og helsefag er så forskjellig utdannelser/tema så kan ikke sammenlignes engang.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 26. mai 2020 #3778 Del Skrevet 26. mai 2020 (endret) Orker ikke. Mangelen på intelligens er bare.... Herregud. Endret 26. mai 2020 av Lirah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 26. mai 2020 #3779 Del Skrevet 26. mai 2020 4 minutter siden, Lirah skrev: Orker ikke. Mangelen på intelligens er bare.... Herregud. Du angriper min intelligens eller? Samtidig som du ikke evner annet enn å skrive «herregud»? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 26. mai 2020 #3780 Del Skrevet 26. mai 2020 (endret) 7 minutter siden, SinfulBby skrev: Du angriper min intelligens eller? Samtidig som du ikke evner annet enn å skrive «herregud»? Følte du deg truffet? Kan ikke se at jeg tagget deg men om skoen passer så. Det er ikke mitt problem forøvrig, og noe du må ta tak i selv. Jeg ser ikke poenget i å diskutere med noen som har bind foran øyna og holder hendene foran ørene. Det er poengløst, og jeg ser på det som et tapt prosjekt. Det er patetisk å si at Helene har dårlig moral fordi hun syns det er kjedelig å lese til eksamen. Alle konklusjonene dere har dratt basert kun på det.... Det er latterlig. Og det viser at dere egentlig bare vil slenge dritt om Helene. I min verden er man ikke spesielt smart om man liker å slenge dritt om andre mennesker. Endret 26. mai 2020 av Lirah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå