noragrets Skrevet 8. mai 2019 #321 Del Skrevet 8. mai 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo det. De kunne valgt å låse Thea istedenfor, men de tenkte selvfølgelig på seg selv først. Anonymkode: a329f...59c Hvorfor i alle dager skulle Thea sette seg selv i fare for å redde en konkurrent i motsatt allianse? Så klart tenker de på seg selv fremfor å redde motspillere... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #322 Del Skrevet 8. mai 2019 Jeg liker Tea K, jeg. Heier på henne og Andreas, så jeg synes de skulle ha vært et par De kunne godt ha stått i en finale mot Adrian og Adele. Adele er så empatisk og fin, men mulig hun kommer til å slite med å holde ut alt spillet og gruppepresset der inne. Thea synes jeg faktisk er irriterende. Jamilla og Severin også. Thea & co prøver å fremstå som så mye bedre enn den andre alliansen og manipulerer alle nye til å tro at de andre er så slemme og hennes allianse er snille og omsorgsfulle og tar vare på hverandre. Bra at Adele har luktet lunta litt allerede. Thea burde slutte å fremstille det som om at hun skal redde alle som er i hennes allianse, for alle vet jo at det er manipulativt drittpjatt. Når ting begynner å stramme seg til, er det ikke noe tryggere for de nyeste i Theas allianse enn i den andre. Det var Thea som snakket Adele rundt og løy om at Henrik var et godt valg som partner og at hun sto trygt med ham. Dette førte til at Tea K havnet på solo (som planlagt av Thea), og når da guttene får konkurrere om å dra på date med henne og potensielt få en makt, sier det seg jo selv at Mario må prøve å vinne utfordringen. Henrik fikk jo ikke delta, så Mario tok en for laget og prøvde å redde Tea K. Det var ikke Mario som valgte å låse seg til Tea K, det var det Thea & Jamilla som valgte ved å manipulere Adele. Marthe og Kine hadde ikke sjans. Andreas har helt rett; Det er faktisk mye mer Thea & co sin feil enn Marios at situasjonen er som den er. Men nå ligger det nok an til at Thea får viljen sin. Igjen. Kine klarer nok fint å få tak i hjertet etter at Henrik fortalte hvor det er, så jeg tror dessverre at Tea K ryker ut imorgen. Hvis det skjer håper jeg virkelig at Sofie kommer inn igjen, for ellers blir det jo Hotell Thea der det eneste som skjer er at Jamilla sutrer over alt og alle, Thea lover alle nye gull og grønne skoger, Severin kjefter på de andre i den andre alliansen og Adrian kliner/bader/puler med Adele. Nå har Thea rula nok der inne, på tide at hun får litt motstand. Anonymkode: a704f...f38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #323 Del Skrevet 8. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker Tea K, jeg. Heier på henne og Andreas, så jeg synes de skulle ha vært et par De kunne godt ha stått i en finale mot Adrian og Adele. Adele er så empatisk og fin, men mulig hun kommer til å slite med å holde ut alt spillet og gruppepresset der inne. Thea synes jeg faktisk er irriterende. Jamilla og Severin også. Thea & co prøver å fremstå som så mye bedre enn den andre alliansen og manipulerer alle nye til å tro at de andre er så slemme og hennes allianse er snille og omsorgsfulle og tar vare på hverandre. Bra at Adele har luktet lunta litt allerede. Thea burde slutte å fremstille det som om at hun skal redde alle som er i hennes allianse, for alle vet jo at det er manipulativt drittpjatt. Når ting begynner å stramme seg til, er det ikke noe tryggere for de nyeste i Theas allianse enn i den andre. Det var Thea som snakket Adele rundt og løy om at Henrik var et godt valg som partner og at hun sto trygt med ham. Dette førte til at Tea K havnet på solo (som planlagt av Thea), og når da guttene får konkurrere om å dra på date med henne og potensielt få en makt, sier det seg jo selv at Mario må prøve å vinne utfordringen. Henrik fikk jo ikke delta, så Mario tok en for laget og prøvde å redde Tea K. Det var ikke Mario som valgte å låse seg til Tea K, det var det Thea & Jamilla som valgte ved å manipulere Adele. Marthe og Kine hadde ikke sjans. Andreas har helt rett; Det er faktisk mye mer Thea & co sin feil enn Marios at situasjonen er som den er. Men nå ligger det nok an til at Thea får viljen sin. Igjen. Kine klarer nok fint å få tak i hjertet etter at Henrik fortalte hvor det er, så jeg tror dessverre at Tea K ryker ut imorgen. Hvis det skjer håper jeg virkelig at Sofie kommer inn igjen, for ellers blir det jo Hotell Thea der det eneste som skjer er at Jamilla sutrer over alt og alle, Thea lover alle nye gull og grønne skoger, Severin kjefter på de andre i den andre alliansen og Adrian kliner/bader/puler med Adele. Nå har Thea rula nok der inne, på tide at hun får litt motstand. Anonymkode: a704f...f38 «Drittpjatt», lukter litt Tea K her 😹 Jeg heier på Thea og Adrian sin allianse, da de fremstiller seg godt. Jeg er derimot ikke så fan av Jamilla, da hennes refleksjoner og utsagn er voldsomme og lite gjennomtenkte. Mtp den andre alliansen har jeg ikke så mye i mot Henrik da han tar det som skjer for det, det er - ett spill. Tea K, MariO og Sophie, klarer på den andre siden ikke forholde seg til spillet uten å blande inn alt for mye følelser. Det har gjort dem upopulære hos mange- fordi de oppfattes som lite reflektert.. MariO kan til tider vise litt mer evne til refleksjon, men likevel ikke nok. Anonymkode: 85f30...fe7 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 8. mai 2019 #324 Del Skrevet 8. mai 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker Tea K, jeg. Heier på henne og Andreas, så jeg synes de skulle ha vært et par De kunne godt ha stått i en finale mot Adrian og Adele. Adele er så empatisk og fin, men mulig hun kommer til å slite med å holde ut alt spillet og gruppepresset der inne. Thea synes jeg faktisk er irriterende. Jamilla og Severin også. Thea & co prøver å fremstå som så mye bedre enn den andre alliansen og manipulerer alle nye til å tro at de andre er så slemme og hennes allianse er snille og omsorgsfulle og tar vare på hverandre. Bra at Adele har luktet lunta litt allerede. Thea burde slutte å fremstille det som om at hun skal redde alle som er i hennes allianse, for alle vet jo at det er manipulativt drittpjatt. Når ting begynner å stramme seg til, er det ikke noe tryggere for de nyeste i Theas allianse enn i den andre. Det var Thea som snakket Adele rundt og løy om at Henrik var et godt valg som partner og at hun sto trygt med ham. Dette førte til at Tea K havnet på solo (som planlagt av Thea), og når da guttene får konkurrere om å dra på date med henne og potensielt få en makt, sier det seg jo selv at Mario må prøve å vinne utfordringen. Henrik fikk jo ikke delta, så Mario tok en for laget og prøvde å redde Tea K. Det var ikke Mario som valgte å låse seg til Tea K, det var det Thea & Jamilla som valgte ved å manipulere Adele. Marthe og Kine hadde ikke sjans. Andreas har helt rett; Det er faktisk mye mer Thea & co sin feil enn Marios at situasjonen er som den er. Men nå ligger det nok an til at Thea får viljen sin. Igjen. Kine klarer nok fint å få tak i hjertet etter at Henrik fortalte hvor det er, så jeg tror dessverre at Tea K ryker ut imorgen. Hvis det skjer håper jeg virkelig at Sofie kommer inn igjen, for ellers blir det jo Hotell Thea der det eneste som skjer er at Jamilla sutrer over alt og alle, Thea lover alle nye gull og grønne skoger, Severin kjefter på de andre i den andre alliansen og Adrian kliner/bader/puler med Adele. Nå har Thea rula nok der inne, på tide at hun får litt motstand. Anonymkode: a704f...f38 Kine og Marthe kunne jo prøvd å overtale Adele de også 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #325 Del Skrevet 8. mai 2019 14 minutter siden, noragrets skrev: Hvorfor i alle dager skulle Thea sette seg selv i fare for å redde en konkurrent i motsatt allianse? Så klart tenker de på seg selv fremfor å redde motspillere... Ja, nettopp. Derfor ofrer de en av sine egne for å komme videre selv. Anonymkode: a329f...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 8. mai 2019 #326 Del Skrevet 8. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, nettopp. Derfor ofrer de en av sine egne for å komme videre selv. Anonymkode: a329f...59c Hvem av sine egne har de ofret? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 8. mai 2019 #327 Del Skrevet 8. mai 2019 Kine har nå mulighet til å redde seg inn hos Severin, da ryker Jamilla. Det er mye mer smart taktisk en å sitte å dikte opp at Thea(som ikke har tatt noe valg) satte Kine i fare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #328 Del Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: «Drittpjatt», lukter litt Tea K her 😹 Anonymkode: 85f30...fe7 Ja selvfølgelig må jeg være Tea K for å mene dette... Dessverre, jeg er nok bare en PH-seer som verken er eller kjenner Tea K. Og som seriøst mener at Thea farer med mye drittpjatt, ja. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg heier på Thea og Adrian sin allianse, da de fremstiller seg godt. Jeg er derimot ikke så fan av Jamilla, da hennes refleksjoner og utsagn er voldsomme og lite gjennomtenkte. Mtp den andre alliansen har jeg ikke så mye i mot Henrik da han tar det som skjer for det, det er - ett spill. Tea K, MariO og Sophie, klarer på den andre siden ikke forholde seg til spillet uten å blande inn alt for mye følelser. Det har gjort dem upopulære hos mange- fordi de oppfattes som lite reflektert.. MariO kan til tider vise litt mer evne til refleksjon, men likevel ikke nok. Anonymkode: 85f30...fe7 Adrian er den eneste i den alliansen jeg har litt sansen for, siden han faktisk er ganske moden av seg og ikke eksploderer når ting går i mot ham eller alliansen. Derfor jeg synes han burde kvitte seg med Thea og heller stå med Adele. Mario er en tufs til tider og tenker ikke alltid så mye gjennom det han sier og gjør. Henrik er faktisk bedre til å skille spill og følelser ja. I mine øyne er det pr nå Andreas, Adrian og Adele (De tre A-ene 😀) som fremstår som de mest reflekterte der inne. Jeg liker Tea K også. Snål latter og i overkant sikker på at hun klarer seg, men ellers virker hun både reflektert og fornuftig. Anonymkode: a704f...f38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #329 Del Skrevet 8. mai 2019 7 minutter siden, #Sunrise skrev: Hvem av sine egne har de ofret? Kine, vel. Anonymkode: a329f...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #330 Del Skrevet 8. mai 2019 14 minutter siden, #Sunrise skrev: Kine og Marthe kunne jo prøvd å overtale Adele de også Det kunne de. Men det er ikke det som er saken. Saken er at Thea & co prøver å legge hele skylda over på Mario og brukte sinneutbruddet til Kine for alt det var verdt. Bra at Andreas prøvde å sette det litt i perspektiv. Anonymkode: a704f...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 8. mai 2019 #331 Del Skrevet 8. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kine, vel. Anonymkode: a329f...59c Fordi Kine er på hotellet da eller? 😳 Kine er jo i allianse med Mario, ikke Thea sin allianse 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthesbl Skrevet 8. mai 2019 #332 Del Skrevet 8. mai 2019 tea kristine ryker i morgen 👋🏼 viafree har lagt ut episoden. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #333 Del Skrevet 8. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja selvfølgelig må jeg være Tea K for å mene dette... Dessverre, jeg er nok bare en PH-seer som verken er eller kjenner Tea K. Og som seriøst mener at Thea farer med mye drittpjatt, ja. Adrian er den eneste i den alliansen jeg har litt sansen for, siden han faktisk er ganske moden av seg og ikke eksploderer når ting går i mot ham eller alliansen. Derfor jeg synes han burde kvitte seg med Thea og heller stå med Adele. Mario er en tufs til tider og tenker ikke alltid så mye gjennom det han sier og gjør. Henrik er faktisk bedre til å skille spill og følelser ja. I mine øyne er det pr nå Andreas, Adrian og Adele (De tre A-ene 😀) som fremstår som de mest reflekterte der inne. Jeg liker Tea K også. Snål latter og i overkant sikker på at hun klarer seg, men ellers virker hun både reflektert og fornuftig. Anonymkode: a704f...f38 Skal sies at jeg ikke mente at jeg trodde du er Tea K, men den «drittpjatten» passet godt inn med tanke på at du skriver at du liker henne godt 🙃. Så det var ment som - haha - .. Så langt jeg har sett denne sesongen har ikke Thea eksplodert?. Er flere eksempler på at både MariO, Tea K og Sophie har blitt veldig usaklige og plutselig så uskyldige når kort om deres spill/dobbeltspill/holdninger blir brakt frem. Min opplevelse av Thea i opphetede diskusjoner, er at hun har blitt oppgitt og irritert av at den motsatte alliansen - da de på tross av Hennes/ Adrian sine forklaringer - ikke forstår hensikten med spillet de har spilt, og gjør det til noe det ikke er. Pandoras i dag var jo ett ganske godt eksempel på det. Så langt de andre blant annet - skulle dra den leksa om at de satte Kine i fare og alt det der. Adele ble forsøkt overbevist og påvirket av begge allianser før hun tok sitt valg - både da hun valgte Henrik og plasserte Tea hos Mario.. Hvorfor er det bare greit å påvirke når det går ens egen vei ? For meg opplever jeg ikke Adele som reflektert i henhold til spillet i gitte situasjoner. Hun er lett påvirkelig og sliter med valgene fordi det nettopp blir for mye følelser lagt i det. Men hun virker jo til å ha relativt god selvinnsikt ut i fra det som kommer frem. Har jo ikke blitt så «kjent» med henne endå, så kan jo være hun klarer å stole mer på seg selv de kommende episodene. Etter min mening brukeren Andreas til tider noe ALA hersketeknikker og er på kanten til ovenfra og ned når han snakker til noen. Hans mest reflekterte øyeblikk var vel da han valgte Marthe fremfor Sophie. Han kan glimte til og uttrykke riktig forståelse og gi en god forklaring - men ut i fra mitt inntrykk er ting bare OK for han - dersom det går hans veg. Alt annet er ikke greit. Men det kommer mer frem på Sync enn sammen med de andre. Adrian er jeg enig i at fremstår som en av de mest reflekterte. Han setter følelser til side i valgsituasjoner og ser sammenhengen i spillet. Han er ærlig og tydelig i tillegg til at han hele veien har klart å stå i mot det som var gruppepress - da alliansen så og si var hele gruppen. Dette er tross alt bare min mening - og du skal få mene det du vil. Jeg er ikke mer sosialantropolog og menneskekjenner enn noen annen Ola nordmann 😉 Anonymkode: 85f30...fe7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 8. mai 2019 #334 Del Skrevet 8. mai 2019 Hvis Tix eller Marthe vinner så kommer det til å klikke for meg. De har ikke gjort en dritt for å fortjene det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #335 Del Skrevet 8. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal sies at jeg ikke mente at jeg trodde du er Tea K, men den «drittpjatten» passet godt inn med tanke på at du skriver at du liker henne godt 🙃. Så det var ment som - haha - .. Så langt jeg har sett denne sesongen har ikke Thea eksplodert?. Er flere eksempler på at både MariO, Tea K og Sophie har blitt veldig usaklige og plutselig så uskyldige når kort om deres spill/dobbeltspill/holdninger blir brakt frem. Min opplevelse av Thea i opphetede diskusjoner, er at hun har blitt oppgitt og irritert av at den motsatte alliansen - da de på tross av Hennes/ Adrian sine forklaringer - ikke forstår hensikten med spillet de har spilt, og gjør det til noe det ikke er. Pandoras i dag var jo ett ganske godt eksempel på det. Så langt de andre blant annet - skulle dra den leksa om at de satte Kine i fare og alt det der. Adele ble forsøkt overbevist og påvirket av begge allianser før hun tok sitt valg - både da hun valgte Henrik og plasserte Tea hos Mario.. Hvorfor er det bare greit å påvirke når det går ens egen vei ? For meg opplever jeg ikke Adele som reflektert i henhold til spillet i gitte situasjoner. Hun er lett påvirkelig og sliter med valgene fordi det nettopp blir for mye følelser lagt i det. Men hun virker jo til å ha relativt god selvinnsikt ut i fra det som kommer frem. Har jo ikke blitt så «kjent» med henne endå, så kan jo være hun klarer å stole mer på seg selv de kommende episodene. Etter min mening brukeren Andreas til tider noe ALA hersketeknikker og er på kanten til ovenfra og ned når han snakker til noen. Hans mest reflekterte øyeblikk var vel da han valgte Marthe fremfor Sophie. Han kan glimte til og uttrykke riktig forståelse og gi en god forklaring - men ut i fra mitt inntrykk er ting bare OK for han - dersom det går hans veg. Alt annet er ikke greit. Men det kommer mer frem på Sync enn sammen med de andre. Adrian er jeg enig i at fremstår som en av de mest reflekterte. Han setter følelser til side i valgsituasjoner og ser sammenhengen i spillet. Han er ærlig og tydelig i tillegg til at han hele veien har klart å stå i mot det som var gruppepress - da alliansen så og si var hele gruppen. Dette er tross alt bare min mening - og du skal få mene det du vil. Jeg er ikke mer sosialantropolog og menneskekjenner enn noen annen Ola nordmann 😉 Anonymkode: 85f30...fe7 Ja for all del. Hver sin mening. Anonymkode: a704f...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #336 Del Skrevet 8. mai 2019 6 minutter siden, Tapas skrev: Hvis Tix eller Marthe vinner så kommer det til å klikke for meg. De har ikke gjort en dritt for å fortjene det. Jeg synes faktisk de fortjener det like mye som andre. Hvorfor er det å velge å ligge lavt i terrenget ikke like mye spill som å kjøre hardt på? Det er da like smart og "lovlig" å holde lav profil og la andre ta oppmerksomheten i dette spillet. Faktisk har det vist seg å ofte være lurt, og det vet nok Andreas. Marthe er vel litt mer i sin egen verden... Anonymkode: a704f...f38 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dræmmenser Skrevet 8. mai 2019 #337 Del Skrevet 8. mai 2019 Altså.. Jeg må bare smette innom kommentarene her å bare si det; TENK så mange mariusgenser dere kunne ha strikka istedenfor å skrive alt dette tjallet om hjernedøde ungdommer 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #338 Del Skrevet 8. mai 2019 3 minutter siden, Dræmmenser skrev: Altså.. Jeg må bare smette innom kommentarene her å bare si det; TENK så mange mariusgenser dere kunne ha strikka istedenfor å skrive alt dette tjallet om hjernedøde ungdommer 😂 Må ha noe å gjøre når jeg ikke kan strikke 😂 Skulle likt og visst hvor mange årsverk aktiviteten på kvinneguiden utgjorde 😅 Anonymkode: 85f30...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthesbl Skrevet 9. mai 2019 #339 Del Skrevet 9. mai 2019 13 minutter siden, Tapas skrev: Hvis Tix eller Marthe vinner så kommer det til å klikke for meg. De har ikke gjort en dritt for å fortjene det. hvorfor det? er man ikke en verdig vinner fordi man ikke gir bånn gass, tar valg og spiller hardt? jeg ser på tix og marthe som det sterkeste paret pr dags dato. de har stått en stund sammen nå, og stoler på hverandre. det er faktisk taktisk smart å være den som ikke spiller fra dag en, men som ligger i midten.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dræmmenser Skrevet 9. mai 2019 #340 Del Skrevet 9. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må ha noe å gjøre når jeg ikke kan strikke 😂 Skulle likt og visst hvor mange årsverk aktiviteten på kvinneguiden utgjorde 😅 Anonymkode: 85f30...fe7 Kan jo nesten garantere at en stor del av verdens befolkning ville vært ikledd i en Marius nå ja 😂👍🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå