Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd

Skeivskank

Anbefalte innlegg

Gjest Malika
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du digger oppførselen hans så sier det vel mer enn nok om deg som menneske.

Anonymkode: 20c4f...0da

Skjønner du ikke at dette er spill og underholdning? De som sitter på bakrommet styrer det meste. Henrik er kul! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egentlig ikke giddet å følge med på PH de to siste ukene, pga. mistet interessen. Uansett,

a) Fordrar Henrik, men føler han kommer til å vinne, fordi han er på godfot med mange av deltakerene i dag.

b) Har det vært noen form for parsermoni denne uken? Jeg ville se hvem de nye deltakerne var (Markus og Kristina), og neste video som man kunne spille (På Nettavisen, "Her lurer hun de andre trill rundt: - jeg blir så forbanna!") var et klipp der Adrian hadde Kristina og Thea bak seg, og Adrian valgte Thea. Var det tidligere denne uken? Var der torsdag i går (døgnrytmen er ut av synk i ferien altså)?

Endret av dueerokok
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For an patetisk hyklersk gjeng Mario, Sofie og Thea K er. Står der på parseremonien og angriper Adrian for å lyve og spille når de nettopp har prøvd å lure Thea til å ryke hos Henrik! For noen dårlige tapere, æsj! 

Heia Thea og Adrian! 

Anonymkode: 5a41d...822

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neste ukes teaser viser at de trener med Emil Meek, og at det er tid for å Kåre mr og mrs Paradise. Klippet viser at Tix og en ukjent jente synger for Emil for å bli mr og mrs paradise. Da har han tydeligvis fått ny partner ila neste uke. 

Anonymkode: da770...49e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gooo Adrian! Så gøy å se maska til Sofies crew når Thea fikk bli! Herlig! 

Anonymkode: 778ad...1d8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahaha dagens parsermoni!

Adrian er skamdigg! 👍

Anonymkode: be346...4ad

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et håp om at Marthe gikk til Henrik 😂  det kunne blitt hysterisk morsomt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tar av meg hatten for Thea! Well done 🙌🏼🙌🏼🙌🏼

Anonymkode: b2c91...642

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neste ukes teaser viser at de trener med Emil Meek, og at det er tid for å Kåre mr og mrs Paradise. Klippet viser at Tix og en ukjent jente synger for Emil for å bli mr og mrs paradise. Da har han tydeligvis fått ny partner ila neste uke. 

Det syns jeg var unødvendig av Viaplay å spoile 🤪

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For an patetisk hyklersk gjeng Mario, Sofie og Thea K er. Står der på parseremonien og angriper Adrian for å lyve og spille når de nettopp har prøvd å lure Thea til å ryke hos Henrik! For noen dårlige tapere, æsj! 

Heia Thea og Adrian! 

Anonymkode: 5a41d...822

Minner meg om sånn ungdomsskole-mentalitet der mobberne klikker i vinkel fordi de svake tør å stå opp for seg selv, det er akkurat sånn den såkalte gruppa fremstår på parsermonien.

Anonymkode: 20c4f...0da

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud så herlig! Fantastisk spilt av Thea og Adrian!

Jeg må bare le av at Tea Kristine, Sofie og Mario klikket på Thea og Adrian og var sinte for at de løy. Jeg tror jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: de gjorde akkurat det samme for å få ut Bettina, men det har de visst glemt. Dobbeltmoralen lenge leve! Og spillet er jo hele poenget med Paradise, det hadde ikke vært gøy uten, og at deltagere lyver for å redde seg selv er rett og slett en del av spillet. Kudos til Henrik for å i det minste ha selvinnsikt nok til å vite at han oppfører seg som en drittsekk, og for å innrømme at Thea og Adrian spilte bra. 

Anonymkode: 2bd92...a5b

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ny deltager i appen; Kine 

Jeg skjønner ikke hvorfor de har spoilet hvem som kommer inn, står det noe i appen som kan forklare det? 

Anonymkode: 2bd92...a5b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer Robin til å komme inn igjen?

Anonymkode: d55a8...4ea

Nei (ryktes det)

Anonymkode: a329f...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg dør av hvor dobbeltmoralske 'gruppen' er!! Har de glemt at de har sendt hjem Bettina og Walid på den styggeste måten? 

Anonymkode: ae178...512

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...