Gå til innhold

Mrchristian83

Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Sjokka skrev:

Jeg har vært sjokka lenge. Plaging og skremme og kaste ei bøtte vann på moren skal være underholdning. Men Gro er jo med på dette. Merkelige begge 2.

Dysfunksjonell familie, ingen tvil om at de begge er litt "skada" av ting som har skjedd gjennom årenes løp. Man blir ikke slik uten grunn, eller grunner. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sjokka
4 minutter siden, DianaV skrev:

Dysfunksjonell familie, ingen tvil om at de begge er litt "skada" av ting som har skjedd gjennom årenes løp. Man blir ikke slik uten grunn, eller grunner. 

Det tror jeg du har helt rett i. Blir en person mobbet eller mishandlet, så er det dessverre slik at personen gjør akkurat det samme selv som voksen. Christian og Gro lager "underholdning" som kan assosieres med mobbing og plaging. Christian kaller det humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sjokka skrev:

Det tror jeg du har helt rett i. Blir en person mobbet eller mishandlet, så er det dessverre slik at personen gjør akkurat det samme selv som voksen. Christian og Gro lager "underholdning" som kan assosieres med mobbing og plaging. Christian kaller det humor.

Vil bare si at selv om du har blitt mobbet så blir du ikke slik selv. Jeg ble mobbet i 12 år og jeg kunne aldri oppført meg på måten denne karen gjør. Mobbingen jeg opplevde gjorde meg sartere for sånt i det offentlige. Jeg forstår ikke hvem dette tullet appellerer til, utenom umodne 12-13 åringer uten bedre vett. Flaut at en voksen mann driver "underholdning" på den måten for et tenåringspublikum..

Endret av DianaV
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
9 minutter siden, DianaV skrev:

Vil bare si at selv om du har blitt mobbet så blir du ikke slik selv. Jeg ble mobbet i 12 år og jeg kunne aldri oppført meg på måten denne karen gjør. Mobbingen jeg opplevde gjorde meg sartere for sånt i det offentlige. Jeg forstår ikke hvem dette tullet appellerer til, utenom umodne 12-13 åringer uten bedre vett. Flaut at en voksen mann driver "underholdning" på den måten for et tenåringspublikum..

Jeg formulerte meg litt feil og du har rett. Jeg mente at en som blir mobbet eller mishandlet kan dessverre ende opp å bli feks en mishandler selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Oppland skrev:

Lever han av denne galskapen?

Nei. Han jobber. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen andre som kjenner til han? Er han virkelig slik som han utgir seg som på snap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at han la ut en forklaring på snappingen at dette er ett prosjekt han og moren gjør sammen, dette for at moren som er kronisk syk har noe å glede seg over (hun er med på alle «spøkene» selv og fordi de ønsker å vise at det er lov å ha det gøy selvom formen er dårlig).

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Leste noen anmeldelser om MrChristian. En skrev: <Morsom fyr som harseler med sin mor > ... Wow denne personen synes altså det er greit å harselere med folk? Harselere betyr å gjøre narr av og spotte! Jeg finner det frastøtende at folk synes harselering er morsomt. I en annen ærlige kommentar stod det at Christian er en mobber som drar ned de som ligger laverer enn han. Flere nevnte ordet mobber, og jeg er så enig. Men Christian har passet på å fjerne mobbe innleggene på FB. Jeg glemmer imidlertid ikke hvordan han håner og gjør narr av både mor og kompiser som røyker. Han gjør til og med narr av folk som drikker seg for fulle, når han er kjent for å drikke seg skitens full selv. Det morsomste var når Christian hånet en som var på besøk hos han for å sitte med mobilen i hånden hele tiden. Da må jeg banke på og spør Mr"en: Hallo er det noen hjemme? Christian snapper forspillene sine minutt for minutt. Han er i full gang nå, med å snappe denne kveldens fulle kalas. Mannen går mot de 40, og er nå på kveld nr 3 (denne uken !! ) hvor han dokumenter alkoholinntaket på snap.

Til og med når han var på date med ei dame igår, framstod det som han var mer opptatt av mobilen og alkoholen enn hele dama. Stakars jente.. Gir det maks 3 mnd så stikker den jenta også. 

Endret av Sjokka
Tilførte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvis en kvinne på hans alder ser sjarmen i denne karen og det noe spesielle forholdet han har til blant annet sosiale medier. Og sin mor. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser jo at moren er med på dette og synes dette er greit. Så man kan ikke si at han «mobber» moren sin da. Men overdrevent har det blitt ja. Var morsomt i begynnelsen

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
18 timer siden, PetraPerlesukker skrev:

Man ser jo at moren er med på dette og synes dette er greit. Så man kan ikke si at han «mobber» moren sin da. Men overdrevent har det blitt ja. Var morsomt i begynnelsen

Så du snappen hvor Christian dyttet sin mor overende så hun falt bakover og havnet på ryggen nedpå en teppehaug innpå utikken Rusta? Så du når Christian dyttet sin mor over ende i videoen actionball, og Gro ropte oppskjørtet: <Du trenger jo ikke prøve å ta livet av din gamle mor>.  DETTE var ekte og ikke noe skuespill, lett og høre det på tonen i stemmen til Gro. Tror du har gått glipp av en del hendelser på snap. Ja, Gro er med på mye, og har en enorm tolmodighet, men her har jeg sett så mange rare handlinger ifra Christian at jeg hadde aldri nærmet meg den mannen. 

Det at Gro aksepterer å bli dyttet overende, så hun ramler bakover, er for meg et stort spørsmålstegn. Disse handlingene har heller ingenting med underholdning eller humor å gjøre. Christian er med dette med på å vise tenåringer og ungdom, at dette er ok å gjøre. Hva hadde skjedd på skolen, om et barn hadde dyttet overende en klassekamerat i skolegården, så personen falt bakover? Alle forstår hva konsekvensene hadde blitt for den eleven.

Endret av Sjokka
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sjokka skrev:

Så du snappen hvor Christian dyttet sin mor overende så hun falt bakover og havnet på ryggen nedpå en teppehaug innpå utikken Rusta? Så du når Christian dyttet sin mor over ende i videoen actionball, og Gro ropte oppskjørtet: <Du trenger jo ikke prøve å ta livet av din gamle mor>.  DETTE var ekte og ikke noe skuespill, lett og høre det på tonen i stemmen til Gro. Tror du har gått glipp av en del hendelser på snap. Ja, Gro er med på mye, og har en enorm tolmodighet, men her har jeg sett så mange rare handlinger ifra Christian at jeg hadde aldri nærmet meg den mannen. 

Det at Gro går med på å bli dyttet overende så hun ramler bakover, er for meg et stort spørsmålstegn. Disse handøingene har heller ingenting med underholdning eller humor å gjøre. Christian er med dette med på å vise tenåringer og ungdom, at dette er ok. Hva hadde skjedd på skolen, om et barn hadde dyttet overende en klassekamerat i skolegården, så personen falt bakover? Alle forstår hva konsekvensene hadde blitt for den eleven.

Har ikke fulgt han på snap, mulig det er verre enn jeg tror. Men det jeg har sett av han på facebook virker alt veldig planlagt og fake og at moren er like mye med på dette som christian. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokka
4 minutter siden, PetraPerlesukker skrev:

Har ikke fulgt han på snap, mulig det er verre enn jeg tror. Men det jeg har sett av han på facebook virker alt veldig planlagt og fake og at moren er like mye med på dette som christian. 

Den siste tiden har alt vært planlagt og fake, det er jeg helt enig i. Spørs om det ikke har vært et oppgjør på kammerset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Noen som fikk med seg snappen igår hvor Christian TAKKER ALLE som sender bilder av barna sine til han? Han beskriver bilder av unger i bleier og når de blir lagt i sengen. Christian uttrykker han er så takknemlig for alle bildene han får av barn.

Jeg er sjokka igjen og undrer meg over dette. De som eventuelt sender bilder av barna sine til en offentlig person, tenk dere om en gang til hva dere gjør. Hvofor sende bilder av ditt eget barn til en person dere ikke kjenner.? Dette er det merkeligste jeg noen gang har hørt om. Selv velger jeg å beskytte ungene, og ikke sende bilder av de til fremmede eller offentlige personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Sjokka skrev:

Noen som fikk med seg snappen igår hvor Christian TAKKER ALLE som sender bilder av barna sine til han? Han beskriver bilder av unger i bleier og når de blir lagt i sengen. Christian uttrykker han er så takknemlig for alle bildene han får av barn.

Jeg er sjokka igjen og undrer meg over dette. De som eventuelt sender bilder av barna sine til en offentlig person, tenk dere om en gang til hva dere gjør. Hvofor sende bilder av ditt eget barn til en person dere ikke kjenner.? Dette er det merkeligste jeg noen gang har hørt om. Selv velger jeg å beskytte ungene, og ikke sende bilder av de til fremmede eller offentlige personer.

Jeg tror han mente det ganske ironisk sjokka... han har jo før sagt at han ikke liker å få bilder av barn han ikke kjenner fordi det er totalt uinteressant( det skjønner jeg godt) ... så det i går mente han nok ironisk å håpte folk slutter med det . 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
33 minutter siden, Måne1234 skrev:

Jeg tror han mente det ganske ironisk sjokka... han har jo før sagt at han ikke liker å få bilder av barn han ikke kjenner fordi det er totalt uinteressant( det skjønner jeg godt) ... så det i går mente han nok ironisk å håpte folk slutter med det . 

Ok. Hvor har han uttalt seg om det? Men, jeg finner det høyst merkverdig at folk sender bilder av ungene sine til han. Gjør folk virkelig sånn ??

Christian takker for alt. Han takker COOP for melkefri youghurt. Han takker folk som kommer bort og hilser på han. Christan takker for det utroligste. Er dette og ironisk ment da?? Jeg mener nei.

Endret av Sjokka
Korrigerte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjokka skrev:

Du er veldig opptatt av ham til å mislike ham så sterkt.. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

@Hege899  Jeg er opptatt av HANDLINGENE til Christian , og blir sjokka gang på gang. Ta feks water condom challenge. Gro får denne ballongen trykket inn over hele ansiktet og det ser ut som hun blir kvelt. De er offentlige personer og beskriver seg som influencere... Er det ok av Christian og Gro å drive med disse syke tingene, som barn kan bli påvirket av og vil deretter gjøre akkurat det samme?? Det kan ende fryktelig galt om et barn hadde fått den kondomen klistra fast inntil nese og munn. Vi ser tydelig dette er planlagt, og at Gro sitter klar på stolen, men det er det ikke alle som skjønner. Hvorfor skal absolutt alle disse crazy påfunnene ut på både FB , Insta, snap og youtube?? Det samme blir publisert på 4 kanaler.

Der ligger ute en video på insta hvor Christian ser med sinte skumle øyne på Gro mens han prater til henne, hvor deretter Gro tar tak i skjortekragen til Christian og strammer til. Dette kaller Gro og Christian for underholdning. Jeg kaller det volds relaterte handlinger som de poster på SoMe. De må ikke glemme at barn og unge kan bli påvirket av dette, og det er IKKE bra.

Dessuten synes jeg de oppfordrer til å ta hevn. Noe som ikke hører hjemme en plass. Det er jo akkurat det det blir krig av i verden. Nei dette er verken humor eller underholdning, noe 2 voksne mennesker burde ha vett nok til å innse.

Endret av Sjokka
Tilføying
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...