Gå til innhold

Mrchristian83

Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

LysOgVarme skrev (26 minutter siden):

Ingen tvil om Cecila vil være sjefen i det samboerskap. Det er diskuteres hele tiden, og Cecilia klaget over at Christian scrolla på mobilen istedenfor å prakke bagen til babyen. Og de blikk hun sender ham enkelte ganger når noe ikke passer henne. Skal hun kjefte over bagateller på Christan, så skal de jammen få testet ut forholdet. Hvem orker leve med en som bare kjefter og diskuterer?.svelg en kamel og 2 Cecilia. Menn tenker ikke som damer, og jeg tror du forventer for mye at Christian skal pakke babybagen på eget initiativ. Det meste feller på oss damer uansett når en har fått barn. Det virker som hun prøver å endre mannen. Og det er IKKE POSITIVT. Så kontrollerende kan hun ikke være. Stakars Christian da

Forøvrig så gjenstår det å se hvor mye de diskuterer. Dette var jo kjent mellom Christian og moren hans også.  Christian  er en mann som har det i seg, det med å plage, kverulere. Han klarer ikke leve uten denne plagingen. Vi ser jo det tar seg kraftig opp nå med denne plagingen og herseleringen av Cecilia. Ikke rart hun vil filleriste han. Ja det skrev hun selv om på IG siden hennes.

Tror ikke jeg har hørt om et annet nybakt foreldrepar som diskuterer og krangler mye. Må være slitsomt

Ja vel...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WTF?! 🤣

Gå og ta deg en bolle LysOgVarme...

Vet ikke om du har barn, men du har ikke sett mange nybakte foreldre hvis du aldri har sett folk diskutere som dette her.

Det kan hende det er tull, men min mann klarte fint å pakke babybagen på eget initiativ... Ja, det var mye krangling og diskusjon, men mye kos også... men du forstår vel at det selger ikke... folk vil jo se dramaet. Og jeg regner med du vet at mye av det er tilgjort for kameraet 😎

Cecilie virker å ha bein i nesen og tror de har det veldig fint sammen, og Christian har nok godt av ei dame som kan si sine meninger ✌

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Trodle skrev (5 minutter siden):

WTF?! 🤣

Gå og ta deg en bolle LysOgVarme...

Vet ikke om du har barn, men du har ikke sett mange nybakte foreldre hvis du aldri har sett folk diskutere som dette her.

Det kan hende det er tull, men min mann klarte fint å pakke babybagen på eget initiativ... Ja, det var mye krangling og diskusjon, men mye kos også... men du forstår vel at det selger ikke... folk vil jo se dramaet. Og jeg regner med du vet at mye av det er tilgjort for kameraet 😎

Cecilie virker å ha bein i nesen og tror de har det veldig fint sammen, og Christian har nok godt av ei dame som kan si sine meninger ✌

Det er ikke spill for galleriet. På tide å.våkne opp !! En blir heller ikke så innmari naturlig irritert, som Cecilia har vist de siste dagene. Cecilia har selv uttalt de diskuterer mye, i et innlegg på hennes insta og at hun har lyst å filleriste Christian av og til. Akkurat det samme sa Gro. Så på spørsmål er en som elsker å plage, ser vi nå igjen på Cecila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
LysOgVarme skrev (1 time siden):

Ingen tvil om Cecila vil være sjefen i det samboerskap. Det er diskuteres hele tiden, og Cecilia klaget over at Christian scrolla på mobilen istedenfor å prakke bagen til babyen. Og de blikk hun sender ham enkelte ganger når noe ikke passer henne. Skal hun kjefte over bagateller på Christan, så skal de jammen få testet ut forholdet. Hvem orker leve med en som bare kjefter og diskuterer? Svelg en kamel og 2 Cecilia. Menn tenker ikke som damer, og jeg tror du forventer for mye at Christian skal pakke babybagen på eget initiativ. Det meste faller på oss damer uansett, når en har fått barn. Det virker som hun forsøker å endre mannen. Og det er IKKE POSITIVT. Så kontrollerende kan hun ikke være. Stakars Christian da

Forøvrig så gjenstår det å se hvor mye mer de diskuterer. Dette var jo kjent mellom Christian og moren hans også.  Christian  er en mann som har det i seg, det med å plage, kverulere. Han klarer ikke leve uten denne plagingen. Vi ser jo det tar seg kraftig opp nå, med plagingen og herseleringen av Cecilia. Ikke rart hun vil filleriste han. Ja det skrev hun selv om på IG siden hennes.

Tror aldri jeg har hørt om et annet nybakt foreldrepar diskutere og krangler så mye. Må være slitsomt. Babyen merker jo også dette. Stakars liten.

«Det meste faller på oss damer uansett når en har fått barn»

Har du ramlet ut fra 50-tallet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (1 time siden):

Det er ikke spill for galleriet. På tide å.våkne opp !! En blir heller ikke så innmari naturlig irritert, som Cecilia har vist de siste dagene. Cecilia har selv uttalt de diskuterer mye, i et innlegg på hennes insta og at hun har lyst å filleriste Christian av og til. Akkurat det samme sa Gro. Så på spørsmål er en som elsker å plage, ser vi nå igjen på Cecila

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Alså... Eg kan si at eg vil filleriste min mann uten at det betyr at eg er ordentlig irritert. Er mer lattermild oppgitt på en mild måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (45 minutter siden):

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Alså... Eg kan si at eg vil filleriste min mann uten at det betyr at eg er ordentlig irritert. Er mer lattermild oppgitt på en mild måte

Men legger du det ut til mange lesere? Jeg fatter ikke behovet for å dele sånt jeg 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MadameDeRosa

Hvorfor bruker dere tid på å følge med på han om dere bare syns det er teit/kleint/dårlig? Jeg syns det er koselig å se, de virker hyggelige, blide og kan være ganske morsomme. Ser kun positivt med det, de gir good-feel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Centimeteren skrev (På 16.12.2020 den 8.44):

Christian er bare helt fantastisk ❤️ 

Ja du synes? Du synes kanskje det når han driver med den uendelige plagingen av Cecilia også? Ta og følg litt bedre med på disse SoMe kanalene, så vil du snart oppdage sannheten. Han har jo begynt å plage babyen også, "vitser" og tuller og så hører vi Cecilia gi beskjed <slutt og plag han>. Sjekk opp definisjonen av plage og kverulere. Det betyr nemlig alt annet enn fantastisk.

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (6 timer siden):

Ja du synes? Du synes kanskje det når han driver med den uendelige plagingen av Cecilia også? Ta og følg litt bedre med på disse SoMe kanalene, så vil du snart oppdage sannheten. Han har jo begynt å plage babyen også, "vitser" og tuller og så hører vi Cecilia gi beskjed <slutt og plag han>. Sjekk opp definisjonen av plage og kverulere. Det betyr nemlig alt annet enn fantastisk.

Cecilia klarer seg sikkert helt fint uten din " hjelp". Jeg skriver det i hermetegn, for hjelpe er nok det siste du vil. Ranten din er nok utelukkende for å rante. 

Endret av Infinity
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, krenkelser, persondebatt og svar til dette.

Måne, admin.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
8 hours ago, 29_j said:

Okei, mye lette irritasjoner rundt Christian i tråden. Er ikke der. MEN, jeg kan innrømme at den ovedrivelsen i forhold til "å gå med vognen dårlig vær" er lett provoserende for meg. Ser en sliten mor som hardt skal prøve å dra vognen over snøen. Okei, vi er i januar mnd. Ikke annet å vente. Jeg sitter ikke å skratter av dette.

Når det er sagt, så er Christian en utrolig flott fyr. Liker mannen. Han er seg selv. Ikke få noen andre enn deg selv opp i dette. Du trenger ingen andre, du er nok. 

I Stavanger er vi ganske uvante med det altså. 😂 Nå har ikke jeg sett snutten du skriver om men fy faen som jeg har forbanna snø og vogn de siste dagene, selv om jeg er nordlending. Har blitt bortskjemt med bart føre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å følge Christian. Han og samboeren har lørdagsstemning hele uka, noe jeg synes er veldig koselig. Men han jager kjendisstatusen, som er litt kleint. Samtidig så har han ikke så mye annet å komme med enn å analysere været. Når ble vær og vind interessant? Den der videoen hver fredag, på snap, som bråker sånn, den er utrolig irriterende. Vi trenger ikke å vite at det er mandag hver mandag heller. Utenom det synes jeg det er veldig koselig å følge med på dem. Ekstra artig når han ber Cecilia kjøpe en overraskelse på butikken, jeg er alltid spent på hva hun har funnet på da. Synes de er et fint par jeg. Dere som kritiserer at de krangler så mye, må vell forstå de smører på litt ekstra på kamera. Det er jo ikke noe seriøs krangling heller, så slutt å si at det skader barnet. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livestream i dag kl 2000 med masse spm fra følgere 🙂 Madammen får spm hun skal utfordre Chris med, og omvendt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (På 23.1.2021 den 11.40):

Den med den gutten som ruser opp mopeden sin,?😅🙉🙉

Forferdelig 😬 Ungår å se snappen hans fredager🙉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (På 24.1.2021 den 19.35):

Forferdelig 😬 Ungår å se snappen hans fredager🙉

Haha!!🙈🛵💨

Lenke til kommentar