Gå til innhold

Hvorfan få seg venner i dagens samfunn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje litt teit tråd, men jeg har ikke særlig mange andre valg igjen, enn å spørre andre om eventuelle råd, erfaringer eller "sannheter".

Kort og godt;
Jeg har prøvd i flere år å anskaffe meg venner, men ender opp med at kjemien ikke stemmer, at kontakten dør ut eller at det er såpass sjeldent jeg får god relasjon med "oppegående" mennesker.

Jeg er utdannet, har gode lytteevner, stiller alltid opp, er alltid interessert i vedkommende, er åpen og imøtekommende, intelligent, undrende og reflektert. Jeg er Ok å se på, er fysisk aktiv og er ærlig. Tenker at dette da er gode egenskaper i en venn, men virker ikke at dette er ønskelig..?
Har til og med lagt til to tråder her inne for å se om det er noen som kunne finne det interessant, men den gang ei.
Kjenner ensomheten biter i ny og ne, og tankene surrer rundt om det er meg det er noe alvorlig galt med.

Sant skal sies - jeg er en av den som faktisk sier hei og smiler til fremmede, jeg er ikke på facebook, insta, snap, etc og foretrekker kommunikasjon via SMS, mail eller en telefonsamtale..

Anonymkode: f709a...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...