Gå til innhold

Hardt arbeid


BlaBla

Anbefalte innlegg

Jeg går rett på sak.

Jeg hadde EL på mandag/tirsdag og vet jo selvfølgelig ikke om jeg er gravid enda.

Spørsmålet er: Vi har en jordhaug som skal spas utover, og trillebårer som skal trilles. Tror dette har noen innvirkning på om egget fester seg eller ikke?

Vi har prøvd en stund nå og jeg føler at jeg ikke kan tenke på alt slike ting, jeg blir bare stresset. Er den noen som vet NÅR man bør ungå tunge løft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som du skriver selv, men kan IKKE tenke alle slike tanker hele tiden.

Du kan jo aldri vite nøyaktig når og hvis et egg fester seg, skal du gå rundt å ikke løfte en finger da. Vet det er ikke å slite med å bli gravid, men du kan ikke sette resten av livet ditt på hold men leve det som best mulig og vips så er du gravid for håpentligvis for deres skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi er igang med første ICSI-forsøk, og i informasjonen fra sykehuset står det at man i tiden etter innsetting av egg skal leve mest mulig normal og at normal fysisk aktivitet bare er sunt. Dette gjelder vel for alle som prøver å bli gravide skulle jeg tro, og hagearbeid vil jeg anta kan gå under kategorien normal fysisk aktivitet. Jeg hadde ikke vært bekymret for dette om jeg var deg! Lykke til med prøvingen :-) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...