Gå til innhold

Justisminister Tor Mikkel Wara utsatt for hatkriminalitet


NordicViking

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, Sugar&Spice said:

Det har ikke akkurat vært hemmelig hvor de har bodd…

Nei, og det ironiske er at det er ikke på grunn av teaterstykket "Ways of seeing"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pipaluk skrev (Akkurat nå):

Blir politiet tilkalt?

Namsmannen er jo utkaster men jeg mener politiet utfører utkastelsen hvis det må fysisk makt til. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Pipaluk said:

Ligger denne avtalen fortsatt ute? Hvis ikke, har noen tatt screenshot av det? 

Avtalen ligger på Facebook-siden hennes.  Hvis du klikker på kommentarfeltet til diskusjonen under bildet med Hjort-tvangsutsendelse så ser du kontrakten. 

Endret av SVK
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Avtalen ligger på Facebooksiden hennes.  Hvis du klikker på kommentarfeltet til diskusjonen under bildet med Hjort-tvangsutsendelse så ser du kontrakten. 

Den avtalen er ikke satt opp av en jurist. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (14 minutter siden):

Den avtalen er ikke satt 

En jurist ville vel kanskje satt opp dato og ikke bare år?

Heter avtalen bare avtale? 

 

Endret av Pipaluk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (22 timer siden):

Bra at hun kastes ut av huset hun okkuperer. Kanskje hun kan bo hos den datteren som bor i Oslo frem til hun får tilstrekkelig hjelp?
Eller.. det beste hadde kanskje vært om hun la seg inn til behandling.

Det blir nok streamet. Laila Bertheussen kastes ut  minutt for minutt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pipaluk skrev (13 minutter siden):

En jurist ville vel kanskje satt opp dato og ikke bare år?

Heter avtalen bare avtale? 

 

En jurist ville vært presis i formuleringene. Man blir ikke «eier av en prisstigning». Begrepsbruken er ubehjelpelig. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (4 timer siden):

En jurist ville vært presis i formuleringene. Man blir ikke «eier av en prisstigning». Begrepsbruken er ubehjelpelig. 

Så hun har formulert avtalen selv ? Tviler på at hun blir kastet ut. Vg og diverse vil dekke sakene og det vil kanskje ikke gagne Waras sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007 skrev (På 10.3.2019 den 21.12):

Å? Ikke for de som er rasister og fremmedhatere nei. Men de som skjønner at måten å løse ting på er gjennom dialog og en dialog har to parter som kommuniserer sammen. Om den parten slenger lun dritt om den andre så er sjansen liten for at det blir en dialog i det hele tatt. Men det er klart at alle som heier på Breivik og Fjordmannen med flere ikke vil det.

Dette er et glimrende eksempel på at man ikke bør delta i diskusjoner før man har et snev av peiling på hva man prater om.. Flaut.. 🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessic_a skrev (7 timer siden):

Så hun har formulert avtalen selv ? Tviler på at hun blir kastet ut. Vg og diverse vil dekke sakene og det vil kanskje ikke gagne Waras sak. 

Jeg tror media holder seg unna. Dama er åpenbart psykisk syk. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (3 timer siden):

Jeg tror media holder seg unna. Dama er åpenbart psykisk syk. 

Det er kanskje det beste. Kan ikke skjønne at hennes venner og familie ikke veileder henne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessic_a skrev (20 minutter siden):

Det er kanskje det beste. Kan ikke skjønne at hennes venner og familie ikke veileder henne. 

Jeg går ut i fra at de har forsøkt og fortsatt prøver. Men hun hører neppe på dem.

Når Wara får tilbake hjemmet sitt, så får de sikkert trusler. Kanskje hun gjør noe mer ekstremt som å tenne på huset?

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipaluk skrev (3 minutter siden):

Jeg går ut i fra at de har forsøkt og fortsatt prøver. Men hun hører neppe på dem.

Når Wara får tilbake hjemmet sitt, så får de sikkert trusler. Kanskje hun gjør noe mer ekstremt som å tenne på huset?

 

Jeg tror jeg ville ha solgt huset og fått ny hemmelig adresse samt gått for å få  på plass et besøksforbud  så Laila har lov til å komme for nærme , hvis jeg var Wara . 

 

Endret av FruR
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pipaluk skrev (4 minutter siden):

Jeg går ut i fra at de har forsøkt og fortsatt prøver. Men hun hører neppe på dem.

Når Wara får tilbake hjemmet sitt, så får de sikkert trusler. Kanskje hun gjør noe mer ekstremt som å tenne på huset?

 

Jeg hadde ikke turt å bodd der. Hun kommer til å finne på noe uhyggelig og særlig hvis han skal bo der med ny kjæreste. For en ekkel situasjon 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det er litt rart at LAB omtaler TMs nye kjæreste som "ei tattovert bestemor". (Det sier ganske mye om LAB). Hun er jo faktisk 6 år yngre enn LAB. 

Men ja.... Det er jo den psykiske helsen..

Endret av The Kavorka
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (27 minutter siden):

Jeg må si det er litt rart at LAB omtaler TMs nye kjæreste som "ei tattovert bestemor". (Det sier ganske mye om LAB). Hun er jo faktisk 6 år yngre enn LAB. 

Men ja.... Det er jo den psykiske helsen..

Hun omtaler henne ganske stygt, ja. Tror ikke den nye kjæresten vet hva som venter henne. At folk orker å blande seg i slike bagasjer. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Emma79 skrev (26 minutter siden):

Hun har fjernet posten med utkastelsesbrevet fra FB. Kanskje har hun skjønt at det er legit. 

Den er der ennå. Men begrenset til "venner"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...