Gjest CrimsonPetal Skrevet 15. mars 2019 #321 Del Skrevet 15. mars 2019 10 minutter siden, INGNTNG said: Til en viss grad så er handlingen relevant ja. Dette var tilsynelatende et angrep på justisministeren, og dermed av offentlig interesse. Mediene er nødt til å melde noe, og da er sannheten bedre enn hinting og tåkeprat som bare ville ført til spekulasjoner. Ja, de er nødt til å melde noe, men de meldingene kunne vel ha vært utformet på en slik måte at de innvolverte kan leve videre noenlunde normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CrimsonPetal Skrevet 15. mars 2019 #322 Del Skrevet 15. mars 2019 6 minutter siden, SoWhat? said: Du må bare tenke som du gjør, og jeg vet godt hvordan hun reagerte mht filming og teateroppsetning. Jeg ser overhodet ingen unnskyldninger for å handle som hun er siktet for å ha gjort. Hun har manipulert utrolig mange mennesker. Er så lei av at en skal syns synd på uansett sak og handling. Det går bare ikke. Syns mye mer synd på alle hun har lurt. Det er der min sympati ligger. Det er ikke snakk om å unnskylde handlingene, men å se etter forklaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opie Skrevet 15. mars 2019 #323 Del Skrevet 15. mars 2019 14 minutter siden, Alivamale skrev: Tenker du at videobevis, manglende eller ikke, er det eneste tellende i en rettssak? Hørt om DNA, for eksempel? Sånn på generelt grunnlag så vil jo DNA-bevis på egen bil være ganske vanskelig å bruke i en bevisførsel. Helt naturlig at deres egne fingeravtrykk og DNA er å finne på bilen deres. Forsåvidt også på en bensinkanne som er deres. På meg virker dette som noe hun har planlagt nøye, men gått i fella til PST som har montert opp kamera hun ikke visste om. Siden hun fortsatt blånekter, kan det tyde på at det ikke finnes video av selve brannpåsettelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baltazar Skrevet 15. mars 2019 #324 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) 18 minutter siden, Alivamale skrev: Tenker du at videobevis manglende eller ikke, er det eneste tellende i en rettssak? Hørt om DNA? Jeg tenker at Videobeviset i hovedsak er det aller viktigste bevismateriale med tanke på at hele eindommen ligger neddynket i DNA-spor fra Bertheussen. Hva hjelper det med DNA på bilen når det er hun som eier den? Endret 15. mars 2019 av baltazar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. mars 2019 #325 Del Skrevet 15. mars 2019 1 time siden, T-Rex skrev: Veldig, veldig merkelig. Av en eller annen merkelig grunn får jeg assosiasjoner til da Janne Kristiansen måtte gå av som PST-sjef. Og det er ikke fordi jeg tror PST har gjort noe galt i denne saken. For det tror jeg ikke. Det er vel bare det at den saken også var veldig merkelig. Intet her henger i hop. 1 time siden, SoWhat? skrev: Hva mener du nå? Han har jo ikke gjort noe galt. 1 time siden, Alivamale skrev: Det er jo ikke han som er siktet? Var ikke det jeg siktet til heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 15. mars 2019 #326 Del Skrevet 15. mars 2019 1 minutt siden, Opie skrev: Sånn på generelt grunnlag så vil jo DNA-bevis på egen bil være ganske vanskelig å bruke i en bevisførsel. Helt naturlig at deres egne fingeravtrykk og DNA er å finne på bilen deres. Forsåvidt også på en bensinkanne som er deres. På meg virker dette som noe hun har planlagt nøye, men gått i fella til PST som har montert opp kamera hun ikke visste om. Siden hun fortsatt blånekter, kan det tyde på at det ikke finnes video av selve brannpåsettelsen. Greit nok, men det finnes steder på min bil der DNA ikke finnes, fordi jeg ikke «mekker» på min egen bil. Det finnes mennesker som vil blånekte, uansett om det finnes på «film». Noen har en personlighet (-forstyrrelse) som gjør at de tror de kan lure alle andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 15. mars 2019 #327 Del Skrevet 15. mars 2019 5 minutter siden, CrimsonPetal skrev: Det er ikke snakk om å unnskylde handlingene, men å se etter forklaringer. Det er alltid en forklaring? Etter som saken har fremstått har LAB blitt krenket. Og den kan jeg skjønne. Jeg hadde heller ikke likt at noen hadde filmet huset mitt og brukt det i en teateroppsetning. Hvem ville ikke reagert? Men derfra til å "stalke" dem, manipulere alle inkl å kaste bort politiets ressurser, er en stor forskjell. Når mennesker blir så krenket blir de jo rett og slett farlige. Siste brannen kunne potensielt gjort stor skade. Pluss mer "lek" med flasker og brennbar væske. Niks, ingen sympati herfra. Jeg blir bare sint fordi hun har dratt med seg alle ned. Stygt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 15. mars 2019 #328 Del Skrevet 15. mars 2019 2 timer siden, Cati skrev: Nå har jo samboeren slettet alle sine utbrudd på egen Facebook-side.... kanskje råd fra Elden, hvem vet? I går var de iallefall tilgjengelighet det er jo tatt bilder.. Altså, når man leser dette hun selv skriver så skjønner man jo at ikke alt er helt på stell der i gården (les:hodet..) Jeg kan se de fortsatt? Er det noe chache greier som henger igjen da? Psykotisk tror jeg ikke hun var, men et eller annet feil i topplokket ja. Flere vitner jo om merkelig oppførsel. OM man blir superkrenka over et marginalisert lite teaterstykke med nesten ingen besøkende, så saksøker man vel teateret? ber de legge ner? samtale? advokat? Man setter ikke fyr på egen bil, lager full krig på Facebook (hun har også lagt igjen meldinger på ulike teatersider som black box og vega teater) Nå er det jo nesten ingen som faktisk har SETT stykket. Men om man synes det er forferdelig, så tropper man vel ikke opp på seminarium, flere visninger etc? HVA viste teateret egentlig? Jeg har sett at det var alt fra bilder fra google streetview til noen sekunder filmet fra gata (offentlig plass). At det er satt sammen i en konspirasjonsteori eller antydet til dette, er en annen sak. Og så merkelig at de fleste nok bare rister på hodet. Men klart en reaksjon på visse FRP'ere som syntes man skulle filme og overvåke muslimer, også i deres egne hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 15. mars 2019 #329 Del Skrevet 15. mars 2019 10 minutter siden, O.G. said: Intet her henger i hop. Nei, nettopp. Da begynner du å lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baltazar Skrevet 15. mars 2019 #330 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) 7 minutter siden, Alivamale skrev: Greit nok, men det finnes steder på min bil der DNA ikke finnes, fordi jeg ikke «mekker» på min egen bil. Det finnes mennesker som vil blånekte, uansett om det finnes på «film». Noen har en personlighet (-forstyrrelse) som gjør at de tror de kan lure alle andre. Men forstod du nå hvorfor jeg mente videobeviset var viktig? Endret 15. mars 2019 av baltazar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 15. mars 2019 #331 Del Skrevet 15. mars 2019 Akkurat nå, T-Rex skrev: Nei, nettopp. Da begynner du å lure. Det er jo ikke så vanskelig å se hvordan det henger ihop om en forholder seg til det som har kommet fram vel? Men er glad ikke alle tenker og føler som meg i denne saken. Da hsdde tilmed jeg syns synd på henne. Hun har sikkert støtte og det er bra. Hun får det bare ikke fra meg. Tvert om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CrimsonPetal Skrevet 15. mars 2019 #332 Del Skrevet 15. mars 2019 3 minutter siden, SoWhat? said: Det er alltid en forklaring? Etter som saken har fremstått har LAB blitt krenket. Og den kan jeg skjønne. Jeg hadde heller ikke likt at noen hadde filmet huset mitt og brukt det i en teateroppsetning. Hvem ville ikke reagert? Men derfra til å "stalke" dem, manipulere alle inkl å kaste bort politiets ressurser, er en stor forskjell. Når mennesker blir så krenket blir de jo rett og slett farlige. Siste brannen kunne potensielt gjort stor skade. Pluss mer "lek" med flasker og brennbar væske. Niks, ingen sympati herfra. Jeg blir bare sint fordi hun har dratt med seg alle ned. Stygt. Hun har antakelig mistet fullstendig fatningen og blitt så sint at politiets ressursbruk osv ikke har vært i tankene og etterhvert som tiden har gått har det blitt vanskeligere og vanskeligere å innrømme fordi det er så skamfullt. Ikke vet jeg, men trist for dem er det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 15. mars 2019 #333 Del Skrevet 15. mars 2019 1 minutt siden, SoWhat? said: Det er jo ikke så vanskelig å se hvordan det henger ihop om en forholder seg til det som har kommet fram vel? Men er glad ikke alle tenker og føler som meg i denne saken. Da hsdde tilmed jeg syns synd på henne. Hun har sikkert støtte og det er bra. Hun får det bare ikke fra meg. Tvert om. Jeg registrerer at du mener det. Jeg er uenig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 15. mars 2019 #334 Del Skrevet 15. mars 2019 Akkurat nå, CrimsonPetal skrev: Hun har antakelig mistet fullstendig fatningen og blitt så sint at politiets ressursbruk osv ikke har vært i tankene og etterhvert som tiden har gått har det blitt vanskeligere og vanskeligere å innrømme fordi det er så skamfullt. Ikke vet jeg, men trist for dem er det uansett. Trist for familien og alle hun har manipulert ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 15. mars 2019 #335 Del Skrevet 15. mars 2019 Akkurat nå, T-Rex skrev: Jeg registrerer at du mener det. Jeg er uenig. Jeg skjønner, og det er helt ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CrimsonPetal Skrevet 15. mars 2019 #336 Del Skrevet 15. mars 2019 1 minutt siden, SoWhat? said: Trist for familien og alle hun har manipulert ja. Jeg synes det er trist for hennes del også uansett hva grunnene er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 15. mars 2019 #337 Del Skrevet 15. mars 2019 2 timer siden, Cati skrev: Nå har jo samboeren slettet alle sine utbrudd på egen Facebook-side.... kanskje råd fra Elden, hvem vet? I går var de iallefall tilgjengelighet det er jo tatt bilder.. Altså, når man leser dette hun selv skriver så skjønner man jo at ikke alt er helt på stell der i gården (les:hodet..) Njaaa... Jeg vil heller si at hun virker å ligge svært langt til høyre politisk, type Human Right Service og dets like. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. mars 2019 #338 Del Skrevet 15. mars 2019 41 minutter siden, baltazar said: Mye mulig PST kan med 100% sikkerhet si at det ikke tok seg noen inn på eiendommen, men at de sliter med å bevise hvem som tente på bilen, drømmescenario for Elden. Det var også tredje angrepet på bilen. Så PST hadde god grunn til å fokusere på bilen når de satte opp sine skjulte kameraer. Samboeren sa jo også hun sov da bilen brant. Så har man fått med på kamera at hun gikk til bilen rett før den brant og vekk fra bilen like etter så har man vel en temmelig sterk sak. Mulig det også er noe kamerabevis som kan vise at hun har tuklet med kameraene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 15. mars 2019 #339 Del Skrevet 15. mars 2019 6 minutter siden, tranedatter skrev: Jeg kan se de fortsatt? Er det noe chache greier som henger igjen da? Psykotisk tror jeg ikke hun var, men et eller annet feil i topplokket ja. Flere vitner jo om merkelig oppførsel. OM man blir superkrenka over et marginalisert lite teaterstykke med nesten ingen besøkende, så saksøker man vel teateret? ber de legge ner? samtale? advokat? Man setter ikke fyr på egen bil, lager full krig på Facebook (hun har også lagt igjen meldinger på ulike teatersider som black box og vega teater) Nå er det jo nesten ingen som faktisk har SETT stykket. Men om man synes det er forferdelig, så tropper man vel ikke opp på seminarium, flere visninger etc? HVA viste teateret egentlig? Jeg har sett at det var alt fra bilder fra google streetview til noen sekunder filmet fra gata (offentlig plass). At det er satt sammen i en konspirasjonsteori eller antydet til dette, er en annen sak. Og så merkelig at de fleste nok bare rister på hodet. Men klart en reaksjon på visse FRP'ere som syntes man skulle filme og overvåke muslimer, også i deres egne hjem.. Enig! Dersom jeg var samboer med en minister, og hjemmet mitt var filmet, ville jeg følt det som en stor krenkelse. Jeg ville føle det som en krenkelse at noen filmet mitt hjem fra gaten og brukte det i sun kunst, uten mitt samtykke. Jeg ville søkt juridisk bistand. Jeg ville ikke oppsøkt teaterstykket flere ganger. Én gang hadde vært nok. Har TMW vært en forkjemper for at muslimer skal filmes og overvåkes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baltazar Skrevet 15. mars 2019 #340 Del Skrevet 15. mars 2019 1 minutt siden, SVK skrev: Samboeren sa jo også hun sov da bilen brant. Så har man fått med på kamera at hun gikk til bilen rett før den brant og vekk fra bilen like etter så har man vel en temmelig sterk sak. Godt poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå