Gå til innhold

Jeg vil bare urealistiske ting, men føler meg så talentløs i og m at det er urealsitsik og ikke får det realistisk.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil flytte til et fattigere land, fordi jeg elsker å bare være der. Men å lære spårk er en vanskelig ting. 
Jeg vil også ha kjæreste, men det er så vanskelig å finne en mann jeg liker godt nok. 
Saken er at jeg er snart 30 år og selv om jeg er fin, så ser jeg ikke hvorfor en mann skal ville ha meg i fremtiden. Så jeg får mer og mer en nå eller aldri følelse. Ikke få barn, men når jeg blir 40+, hvis jeg er som de andre damene i slekta, så kommer jeg til å bli større enn de fleste menn, med mine 182 cm. jeg er fremdeles veldig tynn, jeg er av disse som aldri har vært i nærheten av lubben. 
Jeg er liiksom ikke motivert for å finne noen mann. jeg liker en enda, men jeg tror ikke det er realistisk at han liker meg lenger. og om noen år, er jeg større enn han...:( 
Kvinner eldes så utrolig dårlig. Det er aldringen som hindrer meg i å leve nå. Jeg tør heller ikke nyte meg selv fullt ut, for jeg vil bli vant med å liksom velge og vrake i menn nå, for jeg er høy og slank....nedturen kommer til å være stor den dagen jeg blir større enn alle menn , får hengekjaker. rett og slett ekkel å se på. Hvorfor dør vi ikke unge egentlig? :( 

Anonymkode: 43d67...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Absol skrev:

Du er i 30 årene og vokser i høyden?

Nei. Men bredden vokser sikkert. Hva er det med kg og det første svaret alltid ikke har så mye med saken å gjøre? 

Anonymkode: 43d67...525

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men bredden vokser sikkert. Hva er det med kg og det første svaret alltid ikke har så mye med saken å gjøre? 

Anonymkode: 43d67...525

Men det har med saken å gjøre. Du baserer hele elendigheten din på noe som antakelig ikke kommer til å skje! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Absol skrev:

Men det har med saken å gjøre. Du baserer hele elendigheten din på noe som antakelig ikke kommer til å skje! 

Hva kommer ikke til å skje? Bredden?

Anonymkode: 43d67...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...