Gå til innhold

Hva syntes dere gutta om denne sveisen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at de fleste gutter liker jenter med langt hår. Hva syntes dere om damer med slik sveis? 

927507449_Skjermbilde2019-03-08kl_23_35_51.png.1c55fea8fed585c611d2bf77bc4b127b.png

Anonymkode: 99a46...9a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun på bildet kler den. Det er ikke en sveis for hvem som helst. 

Anonymkode: fada2...709

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet at de fleste gutter liker jenter med langt hår. Hva syntes dere om damer med slik sveis? 

927507449_Skjermbilde2019-03-08kl_23_35_51.png.1c55fea8fed585c611d2bf77bc4b127b.png

Anonymkode: 99a46...9a2

I utgangspunktet null fan. Noen ytterst få damer (som hun modellen) kan det dog være litt stilig /tøft på. Men hadde uansett ikke orket å våkne hver morgen og se bakhodet på en "gutt" i senga 😂

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes verre frisyrer, som f.eks skinna, men dette er en jeg anser som en klassisk (bitchy) lesbesveis. Av en eller annen merkelig grunn er det dessverre veldig mange med denne typen sveis på Tinder. Veldig frustrerende for meg som liker langt hår. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke mann men synes ikke det er noe fint. Har hatt sånn hår selv for 10 år siden da jeg var opprørsk ungdom.

Om du selv liker det så go for ut. Hvis du heller vil ha en hårfrisyre for å tiltrekke deg menn så gå for noe annet.

Anonymkode: 7f3d6...0fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

typisk (traktor)lesbesveis , modellen er også lesbisk, ikke sexy

Anonymkode: 2b38b...ebf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun på bildet kler den. Det er ikke en sveis for hvem som helst. 

Anonymkode: fada2...709

Riktig svar👍🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var rålekker! Men man må se ut som det der eller tilsvarende for å kle en slik sveis.

Anonymkode: 75ddc...19b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke mann men synes ikke det er noe fint. Har hatt sånn hår selv for 10 år siden da jeg var opprørsk ungdom.

Om du selv liker det så go for ut. Hvis du heller vil ha en hårfrisyre for å tiltrekke deg menn så gå for noe annet.

Anonymkode: 7f3d6...0fa

Jeg har også hatt slik sveis, fordi jeg syntes var moro med noe nytt. Skal man ha sveis for å tiltrekke seg menn må man ha langt, glatt hår slik som 98% av jenter har. Helt like alle sammen og gud så kjedelig. Har hatt det i mange år jeg og, på den tiden det var viktig for meg å bli likt og glant på av menn. Nå vurderer jeg en bob litt ala Jaimie Alexander, stilig dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en lesbevibe med én gang. Ingen fan. 

Anonymkode: bd47a...077

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns kort hår på damer kun er fint dersom de har en feminin framtoning ellers. Feks pixie cuts på Mia Farrow og Twiggy. Hun på bildet er kul, men alt for butch for meg. 

Anonymkode: 6b05d...7e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Hinkelpinkel skrev:

Jeg har også hatt slik sveis, fordi jeg syntes var moro med noe nytt. Skal man ha sveis for å tiltrekke seg menn må man ha langt, glatt hår slik som 98% av jenter har. Helt like alle sammen og gud så kjedelig. Har hatt det i mange år jeg og, på den tiden det var viktig for meg å bli likt og glant på av menn. Nå vurderer jeg en bob litt ala Jaimie Alexander, stilig dame!

Slik? Det er fint :) 

jaimie_alexander_main_0.jpg?itok=qX5FUdd

 

Anonymkode: fd3c6...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Hinkelpinkel skrev:

Nå er jeg jente, og hetero, men DAMN!!! 😍

Det er fordi hun på bilde ser ut som en mann med den stilen, ikke en dame.

Anonymkode: 46ebd...aec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Hinkelpinkel said:

Jeg har også hatt slik sveis, fordi jeg syntes var moro med noe nytt. Skal man ha sveis for å tiltrekke seg menn må man ha langt, glatt hår slik som 98% av jenter har. Helt like alle sammen og gud så kjedelig. Har hatt det i mange år jeg og, på den tiden det var viktig for meg å bli likt og glant på av menn. Nå vurderer jeg en bob litt ala Jaimie Alexander, stilig dame!

👍

Jeg leker også med tanken på å få meg en lignende sveis. Jeg er drittlei av langt hår. Som du sier, vi kvinner ser så like ut for tiden at det bare er til å gjespe av. Nesten alle har samme sveisen, og det ser ut som det er få som tenker på ansiktstrekk når de velger frisyre. Har vi noen gang før(i moderne tider)sett så like ut, tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Hinkelpinkel skrev:

Jeg har også hatt slik sveis, fordi jeg syntes var moro med noe nytt. Skal man ha sveis for å tiltrekke seg menn må man ha langt, glatt hår slik som 98% av jenter har. Helt like alle sammen og gud så kjedelig. Har hatt det i mange år jeg og, på den tiden det var viktig for meg å bli likt og glant på av menn. Nå vurderer jeg en bob litt ala Jaimie Alexander, stilig dame!

Trenger ikke ha glatt hår. Krøller og bølger er også fint :)

Anonymkode: 5bead...db0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern sa at den var grusom. Men flott på en lesbeklubb

Anonymkode: da1ed...5d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den ikke i det hele tatt, absolutt ikke noe for meg. 

Istemmer at langt hår ikke bør være glatt, jeg foretrekker klart bølgete eller helst krøllete hår. Gjerne med skikkelig volum, slik som Cecilie Skog ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...